{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny hund!?
  • #1   5. jul 2010 Det kommer jo an på hvad I føler... Hvis I synes at I er klar, så er det fint nok, men hvis du tror at I hele tiden vil sammenligne hundene osv, så vent...
    Og lige en anden ting, køb ikke en hund I ikke ved hvad der er i af racer. Undersøg det før I køber hunden, det vil være bedst for både hund og jer smiley
    Og hvis sælger ikke kan oplyse hvad der er i hunden, så synes jeg ikke I skal købe den, for så ved I ikke hvad I får. I kan jo også overveje en hund med tavle, der er trods alt lidt mere sikkerhed for hvad det er for en hun I får. Jeg synes f. eks at mange hunde der er blandinger af lab og noget andet, ligner en lab forholdsvis meget, men de er ikke nødvendigvis som en lab inde i hovedet. Så man kan blvie snydt af udseendet.
    Bare I gennemtænker jeres beslutning og gennemtænker hvilken race/blanding der vil være den rigtige for jer, så vil det være godt smiley
    Held og lykke!


  • #2   5. jul 2010 Jeg ville også vælge en hund med tavle hvis jeg var jer.. så alt andet end lige vil der jo automatisk gå noget tid før i får den da i jo skal kigge på forskellige avlere og hundetyper først og måske endda vente på at der laves en parring på hunde af den race i ønsker.
    Er ked af at høre i måtte af med den i havde


  • #3   6. jul 2010 altså det kommer lidt an på hvordan du har det om du er klar til en ny altså da vi mistede vores cirkeline var der ALT for stille i huset så vi købte en ny hund 2 dage efter aflivningen af cirkeline smiley

Kommentér på:
Ny hund!?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce