{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.400 visninger | Oprettet:

hvalpe.. {{forumTopicSubject}}

Hejsa som nogen måske kan huske, så skrev jeg et indlæg for et stykke tid siden om den svære ventetid.

Nu er min hvalp endelig født.

Deres første tæve smed desværre hvalpene eller hvad det hedder, men kennel havde en tæve mere der skulle have hvalpe, så kom til at vente 3 uger mere, men nu er de kommet til verden smiley

De blev født d. 28 sep. og i dag har jeg været på besøg ved kennel smiley Selvfølgelig er der ikke så meget spræl i dem endnu, og det er stadig ikke sikkert at der er en langhåret han, men den ene hanhvalp er mere krøllet end de andre og både opdrætter og jeg har en meget stor mistanke til at han er langhåret smiley

Nu skal der bare gå små 3 uger så vi bedre kan se det, men ihhh altså man er jo helt solgt til de små pus. Og de næste 8 uger bliver lange at komme igennem smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvalpe..
  • #1   2. okt 2010 det bliver så spændende smiley

  • #2   2. okt 2010 Ja det er spændende med den ventetid. Hvor har du bestilt hvalp fra? Og hvem er mor og far?

  • #3   3. okt 2010 Ja det er super spændende smiley

    jeg har bestilt fra kennel Micadee, moren hedder Azira og faren hedder Arek von haus Gerstenberg.

    Hvalpenes mormor og farmor er efter hver sin linje, fra den "gamle"
    velkendte Kennel Dauløkke.
    Både farmor og mormor er AVKL i Danmark.
    Hvalpe efter faren er de første i Danmark, da han ikke tidliger
    har været brugt i DK.

    Så det er bare rigtig spændende smiley


  • #4   3. okt 2010 Det lyder da spændende, held og lykke med bette vaps når du får den hjem smiley

  • #5   3. okt 2010 Hvor dejligt, Vibeke - et skridt nærmere ;o)

  • #6   3. okt 2010 hehe mange tak, skal nok holde jer updateret, glæder mig som sindsygt til d. 31 hvor jeg skal derned igen, hvis der kommer til at gå så længe smiley

    Tror jeg er værre end et 5 årigt barn der glæder sig til juleaften LOL


  • #7   4. okt 2010 Det er et vidunderligt sted, kender Pia og Michael rigtig godt, det er også ham der er figurant på mine billeder og jeg har kendt Azira fra hun var hvalp og hun er en fantastisk hund!

    Kan godt forstå du glæder dig rigtig meget!! :))


  • #8   4. okt 2010 Linda E:

    Dejligt at høre du synes godt op stedet, vi hr også den helt rigtige fornemmelse i maven. Og Azira er helt fantastisk, synes det er super flot af både Pia og Michael at vi må komme på besøg allederede og at Azira tager det så pænt at vi fremmede mennesker skal nuller med hendes små hvalpe.



  • #9   5. okt 2010 Jeg så Azira da hun næsten lige var født, boede i jylland på det tidspunkt og trænede med pia og mchael, og så kender jeg også deres yngste datter rigtig godt

  • #10   5. okt 2010 Hehe, ja jeg snakkede lige med Pia i dag og fortalte hvad du havde skrevet herinde...

    De er bare nogle super rare mennesker, kender ikke deres piger, de lyder bare til at være en dejlig familie.

    hvalpene er nu en uge gamle og vejer alle lige omkring et kilo og dejlig livlige:) nu er der kun 7 uger´s vente tid smiley


  • #11   6. okt 2010 Ja selvom 7 uger føles som lang tid lige nu, så er de bare lige pludselig gået smiley Kan godt forstå du glæder dig!



  • #12   6. okt 2010 Ja det ved jeg, det jeg er mest nervøs for er at kemien bare ikke er der, den skal jo ikke kun være mellem mig og hunden, men også min mand og datter.

    Og så skal han jo være langhåret, men det viser han gode tegn på han er smiley


  • #13   7. okt 2010 Ja det er sandt, men mon ikke det nok går alt sammen. smiley

    Ja det sidste er jo en smagssag smiley Men dog ikke vigtigste faktor alt efter hvad man ønsker at bruge sin hund til smiley


  • #14   7. okt 2010 Jo jeg er helt fortrøstning fuld, men selvfølgelig noget man skal tænke over.

    Selvfølgelig er pelsen ikke alt, han skal selvfølgelig trænes efter alle kunstens regler, det er jo ikke en sofahund man køber, og jeg elsker at træne og har DCH træneruddannelse, overvejer schæferklubben, men er ikke sikker endnu.

    Glæder mig til at komme igang med at træne igen, det er lidt hårdt at komme til træning og "bare" undervise og ikke ha hund med mere.

    Pelsen...ja for mig er en rigtig schæfer en langhåret schæfer, smiler... sikkert mange jeg kommer til at træde over tærerne, men der er bare noget ved dem som de nomalpelset ikke har. smiler...


  • #15   8. okt 2010 Ja det blvier spændende med hvalpen!

    Ja pelsen er jo som sagt hver sin smag... Jeg hælder personligt til de korthåret, men sådan er vi jo så forskellige, men vigtigst er sindet!!


  • #16   8. okt 2010 Det har du helt ret i, men er sikker på det bliver nogle hunde med et fantastisk sind:)

  • #17   9. okt 2010 Er jeg også!!

Kommentér på:
hvalpe..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce