{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Tips og tricks tak.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt et Nikon 3100 her for et par uger siden, jeg har brug for alle de gode råd jeg kan få, f.eks. hvilken ISO skal jeg bruge til hvad, hvor meget lys skal jeg sætte på osv. Jeg er på næsten bar bund så alle svar er velkomne..

Jeg håber der er nogen der vil deres deres tips og tricks ....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tips og tricks tak..
  • #1   22. nov 2010 Jeg vil foreslå at du søger på youtube.. Der ligger nogle rigtig gode videoer ind imellem som illustrerer hvad de forskellige funktioner gør ved et billede.. Der er så mange forskellige indstillinger og kombinationer at det ikke kan skrives her smiley Men tjek youtube, der kan man lære en del.. Og så prøv dig frem efterhånden som du ser videoerne..

  • #2   22. nov 2010 Iso bruger du til at hæve din lukketid med, dvs. er din lukketid for langsom, sø kan du hæve isoén og opnå en hurtigere lukketid på den måde.

    Nogen kører med en fast lukketid på 1/500 når det er actionbilleder af hunden, ved lukketidsprogrammet stiller kameraet selv blænden, blinker blændetallet, så kan der ikke opnåes 1/500 i lukketid og iso må derfor hæves

    Meget kort fortalt *S*


  • #3   22. nov 2010 Okay Rene kunne forklare sig, jeg kunne ikke smiley Rene., du burde lave sådan en "Foto for dummies" bog til os der ikke kan finde hoved og hale i det smiley

  • #5   23. nov 2010 Og til ønskesedlen til jul, kunne du sætte nogle fotobøger fra Click på
    (link fjernet)

    Jeg har selv fototeknik, og syntes faktisk at den er ok, især når man ikke ved så meget igen, og så er det jo en overkommelig pris..



Kommentér på:
Tips og tricks tak..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce