{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

forkølet?? {{forumTopicSubject}}

tror min noah er blevet forkølet, han nyser rigtig rigtig meget, og med kaskader af vand ud over det hele når han gør det og næsen løber lidt.. han hoster ikke så meget, næsten ikke, og han løber og leger som han plejer og han har ikke kastet op, af hvad jeg ved.. er der nogen der ved "hvor" man tager temperatur på en hund for at tjekke for feber? eller har et husråd?
troede først at det var kattens pels der irriterede ham meget, men da det nu har stået på i et par dage er jeg kommet i tvivl..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forkølet??
  • #1   10. dec 2010 Hej sanne N.
    Hmm.. mener ik at hunde som sådan ka bli forkølet, men er ik sikker. Men ville da lige få tjekket ham ved dyrelægen, eller ihvertfald lige gi et kald til dem smiley
    Når jeg har taget Mojos temperatur, har det forgået lige i bagenden smiley og med et alm termometer- Har fungeret fint .
    Håber det bette pus blir rask igen
    Go jul


  • #2   11. dec 2010 De kan have en infektion i øvre luftveje som ligner forkølelse. Hvis hunden virker sløv er det vigtigt at komme en tur forbi dr. dyr. ligeledes hvis hunden har feber. Husk at en hund først har feber når den er over 38

Kommentér på:
forkølet??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce