{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.614 visninger | Oprettet:

råt og tørt {{forumTopicSubject}}

Godaften alle sammen smiley

Ville hører om der er nogle af jer der har erfaringer med at give barf som tørkost en morgen og råt om aften..?

min kære lille hund virkede meget sulten, snusende rundt hele tiden efter mad rester under bordet og på køkken gulv så begyndte at tage mad op om aften så hun kunne få noget om morgen også.. men synes det er lidt besværligt at huske at tage op to gange om dagen, har også taget op til en hele dag også bare dele det, men synes det afgiver lugt i mit køleskab..

så tænkte hun kunne få tørt om morgen og råt om aften smiley så ville bare hører hvad i havde oplevet med blanding af tørt og råt smiley

KH Freja og Rikke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  råt og tørt
  • #1   25. okt 2011 Mine har ingen problemer med at få det blandet på den måde smiley

  • #2   25. okt 2011 Laika får også begge dele

  • #5   25. okt 2011 Rikke, du kunne f.eks. give en gang om dagen. Det gør de fleste, nogle giver også fastedage smiley

  • #7   26. okt 2011 min tæve var også meget sulten om dagen ,
    men så fik afvide at det var en ide at hælde flere frysegrøntsager på ,
    og det har hjulpet smiley
    + hun får lidt håndskåret til middag smiley

    ang. optøning , så gør jeg det at sådan en 500g pakke , får lov til at tø op i køleskabsskuffen og når jeg skal bruge det så i en madpakke med tæt lukning , og aner du ikke at det er der smiley


  • #8   26. okt 2011 Hmm jeg pakker mad til mine hunde i små bøtter.
    Så tager jeg en bøtte op til hver og lader det tø i køleskabet.
    Nogle gange deler jeg det over morgen og aften, andre gange får de det hele på en gang.
    Har aldrig oplevet, at det skulle lugte i køleskabet.

    Men kan ikke forstå, hvorfor det lugter mere i køleskabet, fordi hun skal have det to gange om dagen.
    Om det står i køleskabet til en gang eller to gange, er vel det samme eller?


  • #10   26. okt 2011 Hvor gammel er hun? For ville da også sige at du kunne nøjes med og fodre en gang om dagen, hvis ikke det er en hvalp smiley

  • #11   27. okt 2011 mange takker for alle jeres svar smiley

    Freja er 6år så ja en gang om dagen burde være nok, det sagde min barf dame også men det er det ikke.. hun har aldrig siddet på den måde og tigget, har altid kunne sige hun skulle gå i kurve, hun går der ud og vender om og holder øje med maden, hver gang der bliver rørt ved mad så står hun der..
    men hun er jo også en lab.. så lidt mad glad er man vel smiley hehe


    ~ Den røde ko ~ troede ikke man måtte give den maden frossen?



  • #14   30. okt 2011 Jeg har lige opdaget, at min mikro kan tø kød op.. hahaha (vi har haft den i 4 år) men bedre sent end aldrig.. Dog plejer mine altid at få det frossent, hvis det lige er til at dele..

  • #16   31. okt 2011 Palle, kan du ikke bare lægge en kartoffel ved? Det ved jeg Daisie gør, når hun laver levergodbidder smiley

Kommentér på:
råt og tørt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce