{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Giv pote!
  • #1   11. dec 2011 1000 tak det vil jeg prøve smiley

  • #2   11. dec 2011 Måske hjælper denne video også smiley

    http://www.youtube.com/user/zsianz1#p/u/34/hh5KmlooDac


  • #3   11. dec 2011 1000 tak igen
    nu har jeg et par forskelige ting at gå efter
    tak for hjælpen smiley


  • #4   11. dec 2011 Anne M
    jeg har prævet gøre som i videoen men Molly bruger sin snude smiley


  • #5   11. dec 2011 Okay, Balto brugte også altid hans snude i starten, fordi han troede at han skulle apportere låget til mig.. .:) Men så ignorede jeg det og efterhånden lærte han at bruge poten til at røre låget.

  • #6   11. dec 2011 når okay tak for hjælpen smiley

  • #8   11. dec 2011 Ved en cocker på 5 år. troubadour
    Vis godbid, luk hånden, han prøver med snude mange gang til sidst forsøger han at åbne hånden med poten. Åbner hånden og lader ham tag det.

    Fortsæt med at lære ham at han skal røre den sammenknyttede hånd med poten. Put kommandoen "giv pote" på og når den er indlært. Vis flad hånd og sig kommando. Kan tage tid at lære.

    Chihuahua 7 måneder. Milo
    Prik på bagsiden af poten til han løfter. Dog kan han ikke ligge sin pote i hånden, men han løfter poten. Han er svær at træne med mindre han kan se en mening med det. Gi pote var det andet sidste fjolle tricks jeg fik lov at lære ham. Han har haft meget svært ved at blive rørt og næsten al træning er forgået 1-2 meter imellem mig og ham.

    Chihuahua 8-9 måneder. Salto
    Han var svær at lære noget som helst hver gang man ville træne tricks så lagde han sig ned. Det var næsten det samme som med cockeren, men der viste jeg bare flad hånd da han brugte poter til at prikke til os når han ville ha godbid.

    Håber der noget du kunne bruge.
    Klikker er god at træne med Salto har lært at når jeg kaster en pakke tyggegummi eller smøgpakke. Så at gå hen til pakken og så siger jeg "dut" eller "pote" dut er hvor han skal dutte med snuden og pote er røre den med poten.

    Lige nu er jeg igang med at lære ham at han skal sidde på et orange viskestykje også rejse sig og gå hen til en pose og pote den. Han har lært at sidde på viskestykke men han har svært ved at rejse sig også gå hen og pote posen, men han lære det nok.

    Bare lidt ideer til fjolletricks hvis dig og buffer keder sig.


Kommentér på:
Giv pote!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce