{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

MYNDESKUET! {{forumTopicSubject}}

som nogen ved, har det været vanskeligt at få myndeskuet til at fungere....

Sidste sommer var der lagt LC konkurrence og udstilling den weekend, og det var umuligt at finde en anden dato, der kunne passe.. Dette problem ser ud til at gentage sig i år, desværre...

Derfor vil jeg høre, om her er nogen der kan være interesserede i at deltage i et myndeskue enten sidste weekend i august eller første weekend i september?

Myndeskuet drejer sig grundlæggende om hygge med vores mynder og hinanden. Lørdag vil typisk være med en "udstilling" hvor der oveni "alm" klasser også er bedømmelse af "Einstein", "sofakartoffel" osv osv.
Hygge og spisning till aften og overnatning i telt/campingvogn.
Søndag kan foregå med forskellige for-sjov-konkurrencer, stafetløb og lurecoursing.

Alt på et hyggeligt plan, hvor vi lærer hinanden at kende og har en masse sjov sammen.

Det kan afholdes her hos mig i nordjylland. Har pladsen og fasciliteterne til det, men er der andre forslag til et sted at holde det, så kom frisk smiley

Jeg personligt synes det er virkelig ærgeligt, hvis en så god gammel tradition skal forsvinde...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MYNDESKUET!
  • #1   15. feb 2012 Sidste weekend i august er der Middelaldermarked i Horsens så der tror jeg ikke man kan lokke nogen ulvehunde med...

    Personligt vil jeg hellere til skue end middelalder i Horsens, men ved mange ser frem til dette et helt år.

    Første weekend i sep ser okay for mig i hvert fald


  • #2   15. feb 2012 Jeg har aldrig deltaget i myndeskuet, det har altid passet med at vi skulle noget andet, men kan jeg få det til at passe ind i programmet, vil jeg gerne deltage.

    Sidste weekend i august, er der national udstilling i Århus, så den er også udelukket for mit vedkommende.


  • #3   16. feb 2012 Jeg synes det ligger lidt langt væk. Ved godt det alitd har ligget i Nordjylland men det er jo ikke det mest centrale sted så derfor kommer vi ikke.

  • #4   16. feb 2012 tenna
    jeg tror grunden til placeringen i nordjylland er, at her bor de fleste med interesse for at arrangere sådanne "træf"

    Hvis i har forslag til andre datoer, eller et andet sted at afholde det, så kom gerne med det.
    Ville jo være strategisk korrekt at placere det i den sydlige del af jylland eller fyn... men jeg kender ikke nogen steder (eller folk) deromkring

    Jeg ville selv gerne pakke familie og hunde og køre til hvorsomhelst for at holde myndeskue


  • #5   8. aug 2012 Lyder hyggeligt, men vi kan desværre aldrig i løbs sæsonen da der altid er et løb at finde i weekenden.

Kommentér på:
MYNDESKUET!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce