{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.613 visninger | Oprettet:

Fatboy hundeseng {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Er ikke så god til mål mht senge til hunde, Hector har nu altid bare haft en kurv med dejlige tæpper placeret i bunden og et par puder at mosle sig rundt med....

Men overvejer kraftigt en Fatboy hundeseng til ham

Der findes 2 slags mål på linket under, den der hedder 80x120 cm - ville den være 'stor' nok til en basse som dober-drengene nu er, til at flade sig ud og ligge dejligt?

Mvh. Sezer (ps, god weekend)

(link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fatboy hundeseng
  • #1   27. apr 2012 Skal det være en fatboy?

  • #2   27. apr 2012 Njjjjæææhhh ikke lige nødvendigvis, det var bare det jeg havde hørt mest om. Jeg ved ikke hvorfor men "fatboy hundesenge" var bare det første jeg googlede....

    Hvad har du af gode foreslag da ?


  • #3   27. apr 2012 Jeg købte en Fatboy til vores, men den havde ingen interesse, så den solgte jeg igen. Den virker lidt hård og glat og så laver den nogle knirkelyde... Men jeg ved ikke om det var derfor de ikke brød sig om den. Og vi har jo 7 hunde så det er jo mærkeligt om der ikke var bare en af dem som ville ligge der, men niks.....

    Jeg tror Hector helst vil beholde sin kurv med de bløde tæpper :-))


  • #4   27. apr 2012 Ja han virker til at bruge den i ny og næ hvis ikke lige han ligger på sofaen, men er begyndt at være konsekvent med at han skal bruge sin kurv. Da der kommer pels på sofaen (stofsofa)... ikke så charmerende når der er gæster på besøg smiley

    Så derfor tænkte jeg på en fatboy, da det kan "drysses" af - hmm... der må være en bedre erstatning... Pels må kun være på gulvet til jeg kan støvsuge, ikke på møbler, så helst en hundeseng der er god med pels-afdrysning :-P....


  • #5   28. apr 2012 Er enig med Susanne.. Mine 3 hunde foretrækker også den stofkurv jeg har stående, den er blød og de kan putte sig ned i den. Det er faktisk Pelles kurv, men selvom tøserne har bløde madrasser at ligge på foretrækker de altså den. Luna har en babymadras med pude til, og Ayden har en madras i hendes bur med 3 små puder til.

  • #7   29. apr 2012 Tjek lige Østrand senge de er super til vores 2 tosser smiley

  • #8   29. apr 2012 jeg er med på østrands.. de er så lækre har selv en den er i str L og den er riglig stor til min nu GD og folcon passede den også.. lige til at vaske og self vandtætte.. østrand har de krøyer kugler der retter sig ud igen s¨de holder rigtig længe andre krøyer kugler har det med at blive flade med det samme..:)

  • #9   29. apr 2012 En L eller XL eller XXL? hahaha smiley han er jo en ok stor dreng der godt kan lide at bygge rede og flade sig ud..

  • #10   30. apr 2012 OK den der Østrand ser også mere blød ud på midten og jeg ville købe den så stor som muligt, så han rigtig kan kravle "ned" i den.

    Den har jeg ikke set før - den ser meget mere lække ud end Fatboy.

    Og jeg ville ikke købe beavernylon for det hader jeg - det virker hårdt og koldt, og og nu hvor jeg ser billederne, så kan jeg godt se at det vist er den med ko-skindet som du har, Eva. Er polyester udgaven ikke noget blødere?
    Nu er jeg lige ved at have forelsket mig i sådan en seng, så jeg tror også at vi skal have en :-))


  • #11   30. apr 2012 Vi har 2 stk. XXL til vores men nummeret mindre kan måske også gøre det smiley
    Jeg kan jo ikke se hvor stor Hector er smiley


  • #13   2. maj 2012 Okay, nu har jeg set dem..

    Eva Jacob Susanne Katrine........ Østrand.. de ser jo mega lækre ud?!

    Sådan én skal han HELT sikkert have!!!

    Mange tak.... fy for pokker, hvor ser det godt ud!

    Det lige før jeg køber en til mig selv også, hahahahah... smiley venligst Sezer...


Kommentér på:
Fatboy hundeseng

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce