{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.275 visninger | Oprettet:

Ophør med barf {{forumTopicSubject}}

Vores hanhund har fået konstanteret furunkulose og det bli'r ved med at komme igen. Han har fået barf siden sept. sidste år og har aldrig fejlet noget. Så tænker jeg, om det kan ha' noget at gøre med, at jeg er gået over til frysetørret frugt/grønt og færdigblandede poser - hvor kød, ben, fedt og indmad er blandet i det rigtige forhold.
Er der nogen af jer der har prøvet det?

Lige nu har jeg det sådan, at jeg overvejer at gå tilbage til tørfoder og så er mit spørgsmål: Kan jeg bare skifte over fra den ene dag til den anden eller hvordan skal det gøres?

En anden mulighed er så at begynde forfra med barf og finde ud af, hvad det er han reagerer på. Hvis det er maden?
Faktisk er han heller ikke så interesseret i det for øjeblikket og han har kastet op nogle gange.

Gode råd modtages.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ophør med barf
  • #1   18. jun 2012 Puha, stakkels bullerbasse.

    Jeg ved ikke rigtig så meget om emnet, men jeg forestiller mig, at protein også kan gi' allergi(Lulu reagerer på okse), som furunkulose kan være et symptom på?...måske du kunne undersøge hvilken protenkilde, der evt. gi'r ham problemer...sådan tror jeg, at jeg ville gribe det an. Mne ellers så er vi meget glad for Wolfsblut og Taste of the Wild.

    Pøj pøj med det Randi og rigtig god bedring med bassen.


Kommentér på:
Ophør med barf

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce