{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.824 visninger | Oprettet:

Præsentationsrunde.... {{forumTopicSubject}}

Jeg synes det kunne være rart at vide hvem I er og hvor I bor. Det kunne være at vi boede i nærheden af hinanden og kunne gå en god tur sammen.... smiley

Jeg hedder Lise, og har to hunde. Zif på 14 år (og døv), hun er meget social og er super god til angste og små hunde. Hun er rolig og man mærker tydeligt at hun har alderen og status bag sig. Hun kan sagtens gå løs.

Så har jeg Zofi som gerne vil lege med andre hunde på hendes egen størrelse og større. Hun er glad og meget god til børn......hun elsker at nusse og har krudt i numsen når hun er ude, men rolig når hun er hjemme. Hende har jeg løs i hundeskove.

Jeg bor i nærheden af Assens men har bil, så jeg kan godt køre efter en gå-aftale.

Hilsen Lise


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Præsentationsrunde....
  • #1   17. jun 2013 Hej
    jeg hedder mette og har en dansk/svensk gaardhund på 17 uger. Han elsker og lege.
    Jeg skal til viborg i morgen og hente en colliecder ikke længere kan være hvor den er nu.
    Vi bor i korinth nede ved faaborg.
    Turmuligheder har vi massere af.
    Lige fra svaninge bjerge, naturstien, nørresø og arreskov sø vi kan gå ved smiley


  • #2   17. jun 2013 Jeg hedder Michelle og bor i Odense C med mine to dejlige cavaliere Chilli og Nellie. Chilli er knap 5 år og gider ikke rigtig leg, men nyder gåture med andre hunde. Nellie er 15 mdr og elsker at lege med andre små hunde. Store hunde bryder hun sig ikke om. Vi har kun cykel+cykeltrailer så er ikke helt så Mobile smiley

  • #4   17. jun 2013 Hej. Jeg hedder Ninna og er 20 år. Jeg bor i Glamsbjerg på vestfyn med min far, mine to katte og min hund Teddy. Teddy fik vi for en del år siden fra Ringes dyre internat, så vi gætter på at hans alder snart er 10 år. Han har desværre i sit hundeliv oplevet at blive overfaldt mange gange. Desværre fordi nogen folk ikke har deres hunde i snor. Derfor kan han i dag ikke med særlig mange hunde, da han forsvar sig med det samme. Herhjemme lever han dog fuldt ud sit hundeliv og har det godt! Så en gåtur, ville jeg nok ikke hoppe med på - men håber stadigvæk at jeg er velkommen herinde smiley .

  • #5   17. jun 2013 Jeg hedder Estrid. Jeg har Liv på 10 år, Fossi på 8 år og Tavi på 2 år. De er alle af racen Norsk Lundehund. Tavi vil gerne snakke og lege med andre , men Liv og Fossi virker ikke til at have behov for andre( = fremmede hunde) at lege med. Fossi siger skrub af til hunde han ikke syntes om ... især store , langhårede der kommer for tæt kan nemt blive en pels-tot fattigere hvis de ikke respektere at han ikke gider nærmere kontakt. Vi bor i Svendborg. Jeg har bil, så på det punkt er jeg mobil, men bruger el-kørestol så jeg tager kun på tur hvor jeg kender forholdene eller ved dem jeg skal være sammen på forhånd kan sige at stedet er kørestolsegnet.

  • #7   17. jun 2013 Lise-lotte - mon Ozzy vil mødes og lege med Nellie en dag? smiley Min mor bor i SV lige ved dyrskuepladsen som er et godt sted at løbe og lege smiley

  • #9   17. jun 2013 Hej jeg hedder Lise jeg bor i Odense SØ,
    Jeg har to hunde den første er Julle,
    Julle er ret ivrig når hun møder nye mennesker og er ikke så god til små hunde hun ikke kender da hun kan være ret voldsom i leg og tumler meget.
    Hun er en Samojede/lab. blanding så er temmelig stor.
    Hun har ellers en fantastisk personlighed og kan med alle hvis de kan med hende.

    Som det næste har vi og Chihuahua som først er lidt tilbage holdt til og starte med over for nye hunde, men hun tør hurtigt op og lege lidt og løber rundt.
    Hun har en super personlighed og elsker alle mennesker der gerne vil snakke (:


  • #10   17. jun 2013 Hej. Jeg hedder Susanne og bor i Odense Sv.
    Vi har Gizmo som bliver 3 år til aug. Han er et stort bullerhoved som elsker at lege med andre hunde, store som små - dog han han have lidt svært ved selv at gennemskue andre hundes grænser, så derfor skal han lige sættes på plads af dem smiley SÅ forstår han det.
    Vi er med på gåtur, hvis det altså passer med arbejdet. Jeg arbejder nemlig i blandende vagter... Vi er parate til at køre efter en god gåtur.


  • #11   17. jun 2013 Susanne J
    Kommer i på hundendes jord? (:


  • #12   17. jun 2013 Næh. Hvor er det?

  • #13   17. jun 2013 Hvis du går ned for enden af vikingevej så kommer der en lille sti og så kommer parken på venstre hånd (:

  • #14   17. jun 2013 Det er nede i Odense

  • #15   17. jun 2013 Har boet i Odense i snart 20 år og aner ikke hvor Vikingevej er? Men det kan jo undersøges smiley Er det et godt sted?

  • #16   17. jun 2013 Hej :O)

    Jeg hedder Louise og bor I Fangel.
    Jeg har to franske bulldogs på 5½ (Cæsar og Charlie) og en rottweiler på 10½ (Whiskey)

    Vi bruger nogle gange hundeskoven i Nr. Lyndelse, men Whiskey er ikk glad for andre dominerende hunde, så det er ikk så tit vi leger med andre.


  • #17   17. jun 2013 Er der slet ikke andre i gruppen der af og til er ved faaborg ? smiley

  • #18   17. jun 2013 Jeg hedder Lise-Lotte og bor i Odense SØ med mine 6 maltesere: Bonnie (5), Sissi (5), Maxi (4), Emily (8 mdr.), Ludwig (8 mdr.) og Lucas (8 mdr.).
    Lucas flytter dog til Grønland i morgen, og Ludwig flytter til en familie her på Fyn på onsdag, så er der kun 4 tilbage.
    Udover malteserne har jeg også 3 genbrugskatte, nogle kanarier og høns:-)

    Generelt må jeg sige, at mine hunde har nok i sig selv og flokken, men de synes nu alligevel at det er sjovt at få besøg - det er primært vores voksne hvalpe, der kommer på besøg.


  • #19   17. jun 2013 Susanne,
    Vi har været der nede nogle gange og har ikke haft dårlige oplevelser, trods store hunde der ville lege med vores chi (:
    Men vi har en samojede/lab der nok godt ville lege ellers med alle jeres mellemstørrelse og store hunde (:
    Er lidt bange for hun tromler de små hvis de ikke er hårdpandet smiley
    Hun er absolut ikke ond, men forstår ikke helt små hunde ikke kan lege på samme niveau som hende (:
    Vores chihuahua smider sig på jorden når hun drøner fordi, fordi hun har fundet ud af at sådan vælter hun ikke smiley


  • Hanne J
    Hanne J Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 3
    #20   17. jun 2013 Hej jeg hedder Hanne og min hund Tessa er en sort schæfer på 10 måneder, vi bor mellem Aarup og Gelsted på Vestfyn. Tessa vil rigtig gerne lege men hun er temmelig voldsom så det er de færreste hunde der gider lege med hende. Vi går til træning I DcH.

    profilbillede
  • #21   17. jun 2013 Hej jeg hedder Nicole og jeg bor i skibhuskvarteret i Odense C.
    Jeg har en dejlig Cavalier King Charles Spaniel tæve på 12 måneder som hedder Aya. Hun elsker alle, både hunde og mennesker, og hun er bare frisk til at få nye legekammerater, så hvis der er nogle i området der vil lege så siger i bare til, det gælder både store og små hunderacer. smiley


    profilbillede
  • #22   17. jun 2013 Hej jeg hedder Nicole og jeg bor i skibhuskvarteret i Odense C.
    Jeg har en dejlig Cavalier King Charles Spaniel tæve på 12 måneder som hedder Aya. Hun elsker alle, både hunde og mennesker, og hun er bare frisk til at få nye legekammerater, så hvis der er nogle i området der vil lege så siger i bare til, det gælder både store og små hunderacer. smiley


  • #23   18. jun 2013 Hane J....vi kunne måske godt tage en tur sammen med Tessa og mine hunde?

  • #25   18. jun 2013 Jeg hedder Michelle og bor i Odense SØ.
    Jeg har 4 cavalier som bor hos mig, og så har jeg en udstationeret han som bor hos min søster i middelfart.

    Mine hunde vælger deres legekamerater med omhu. for leg får de nok af fra hinanden. men de nyder altid en god gåtur med fart på, sammen med andre hunde. smiley


  • #26   18. jun 2013 Først vil jeg gerne sige, at det er dejligt med gruppe for os hundeejere på Fyn.
    Jeg hedder Marlene og bor i Odense C
    Sammen med min kæreste har jeg en dejlig lille blandingshund, som hedder Bruno. Bruno er en blanding mellem en toypuddel og en shih-tzu, og han bliver et halvt år i morgen. Han er bare det dejligst smiley Men siger alle hundeejere ikke det (ha-ha). Han synes dog også selv, at han er det dejligst, og han kan slet ikke forstå, at alle ikke synes det samme (ha-ha).
    Vi har været på hundenes jord ved Vikingevej et par gange. De første gang, gik det rigtigt godt, men sidste gang blev Bruno overfaldt af en meget stor hund, så han blev lidt bange, og trækker den anden vej, når vi går forbi.


  • #27   19. jun 2013 Hedder Erika og er fra Nordfyn, mellem Søndersø og Bogense.

    Jeg bor på landet med min kæreste og alle vores dyr, herunder min kærestes labrador og min egen collie, ja her er det din og min smiley
    Jeg træner en del lydighed og rally, og er derudover selv træner..
    Min Gaia er 3 år og generelt lidt forsigtig af natur.. (undtagen dog på hjemmebane hvor hun "terroriserer" katte, høns og labrador, hehe)

    Vi elsker en god gåtur og kører gerne for at se nye områder, har dog et travlt hverdagsprogram, så oftest bliver det i eller omkring det nord/højfynske.


  • #28   19. jun 2013 Vi kunne jo oprette et event som folk så kunne melde sig til (:
    Så kunne vi alle mødes en dag (:


  • Hanne J
    Hanne J Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 3
    #29   20. jun 2013 Hej Lise Ø og Jeanet H
    Jeg er sikker på Tessa syntes det kunne være sjovt at mødes nogen forslag til hvor og hvornår, den kommende weekend kan jeg dog ikke.


  • #30   20. jun 2013 Æv æv....det er den kommende weekend jeg har tid.....så går der tre uger med travlt og ferie...men sætter den lige på "stand by"....så finder vi en anden god dag!


  • #31   25. jun 2013 Hej

    Tak for invitationen smiley
    Jeg bor på nordfyn sammen med min mand, nærmere bestemt uden for Søndersø på en landejendom, hvor vi har indhegnet 1 hk. til hundene. Hundene er Stumpen en GD dreng på 2 1/2 år og Ayisi på 10 md, samt Bozayi på 5 1/2 md.

    Stumpen leger gerne med andre giganter, men det skal være tæver. Ayisi og Bozayi er Anatolske hyrdehunde og de er fantastiske sammen med andre hunde også små nervøse hunde.
    Så er der nogle her i nærheden der gerne vil på legedate er i velkommen her smiley


  • Hanne J
    Hanne J Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 3
    #34   27. jun 2013 Hej Jeanet
    Vi kunne evt. Mødes ved hundeskoven i Ejby lørdag eftermiddag f.eks. Kl. 16.00?


  • #36   13. jul 2013 Hej mit navn er naja jeg er 12 år og bor i ringe ved søen. Jeg har en hund på 5 år som elsker andre hunde. Lege er godt nok ikke lige ham. Men en god lang og hygelig gå tur ville aldrig være dårligt

  • #37   13. jul 2013 Hej mit navn er naja jeg er 12 år og bor i ringe ved søen. Jeg har en hund på 5 år som elsker andre hunde. Lege er godt nok ikke lige ham. Men en god lang og hygelig gå tur ville aldrig være dårligt

    profilbillede
  • #38   16. sep 2013 Hej alle sammen
    Mit navn er julie, jeg bor i svendborg sammen med kæresten. Hvor vi har vores lille blandingshvalp (chihuahua & yorkshire terrier) på 11 uger her på onsdag, han er rigtig nysgerrig og elsker at hilse på alle. Han kan dog ikke lide hunde der er for voldsomme. Ellers er det ligemeget med størrelsen smiley
    Og det kunne da være ret at kunne møde nogen nye mennesker og hunde smiley


    profilbillede
Kommentér på:
Præsentationsrunde....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce