{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.030 visninger | Oprettet:

ny i gruppen {{forumTopicSubject}}

kan godt se der ikk ehar været så meget aktivitet på det seneste i denne gruppe, men tænkte det var et forsøg værd.

vi er tilflyttere til nørre nebel, så har kun en kort køretur til varde, og tænkte det kunne være der af og til skete noget hunderelateret / hundehygge i området

har en lab på 8 år, rigtig sød tæve der aldrig har problemer med andre hunde, og har netop fët en 4 måneders hanhvlap også labrador, der er rigtig sød, og som gerne vil have masser af gode oplevelser med andre hunde.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny i gruppen
  • #1   8. aug 2013 Velkommen til området smiley Og tillykke med den nye vaps!

    Vil da lige nævne der er agility-konkurrence i Varde d 24 og Hunden dag i Gryden i Esbjerg på lørdag - kunne være det var et besøg værd smiley


  • #2   8. aug 2013 det kunne være spændende at se et agility stævne smiley

    lørdag er booket op desværre lyder ellers hyggeligt


  • #3   8. aug 2013 velkommen til -hvis du gider at tage turen til Vrøgum, så vil mine da gerne gå tur. Jeg har desværre ikke bil pt, så har ikke mulighed for at køre så mange steder hen,andet end når jeg kan låne.
    -Vi har en rigtig lækker og meget stor skov i Vrøgum (hvor hunde dog skal være i snor)

    Mine er en islænder han -sød med andre hunde, men ikke længere til så meget leg, Vil dog gerne gå ture med andre, og det hænder da osse han gider at lege, men primært er han til "pensionist-hygge" smiley
    Den anden er en aussie-tæve. Sød med andre hunde, men lidt en vildbasse og kan være lidt voldsom i sin leg, så hun er osse mest til gåture fremfor leg, medmindre den anden hund da osse er lidt en bulderbasse.


  • #4   8. aug 2013 Michelle, det lyder da super, det er jo slet ikke så lang en køretur.

    Django er til vild leg, men han har vist ikke lige kroppen til at hamle op med vild leg med en hund der er så meget større:)

    men det lyder som nogle dejlig hunde som mine vist fint ville kunne med smiley


  • #5   8. aug 2013 Måske når han bliver ældre smiley

    Hun er på ingen måde "grim" -hun er bare øøøhm... uden ret mange hæmninger *G*

    Men en gåtur med snor på, det er mine altid friske på smiley


  • #6   10. aug 2013 Velkommen til... hold da op.. havde helt glemt denne gruppe smiley

  • #7   11. aug 2013 jo tak smiley

    ja i har ligget på den lade side noget tid smiley

    er der nogen der har hvalp som vil med i hundeskoven i varde?

    Michelle, når han bliver ældre og finder ud af hvor hurtig man kan være på lange ben, så ville en playdate sikkert være passende smiley


Kommentér på:
ny i gruppen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce