{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

ønsker hvalpe {{forumTopicSubject}}

Hej hej.
Jeg kunne godt tænke mig hvalpe til min hund. Jeg synes hun skal have lov til at være mor engang. Men hun er 2 år nu og jeg kunne godt tænke mig at det skulle være til sommer. Er der nogle her inde der kunne tænke sig at låne sin han Boston ud????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ønsker hvalpe
  • #1   7. dec 2013 Er hun udstillet og tjekket for sygdom?

    Synes ikke man skal avle fordi min har en dejlig hund, men fordi man har en sund og rask hund og som er avls godkendt. se hvad der sket med den franske bulldog


  • #2   7. dec 2013 Nej hun er ikke udstillet.og det med tjek. Laver jeg
    Når jeg har fundet en han.

    Min hund er sund og rask!!!!!. Og har rigtigt gode gener.
    Og det er jo det jeg gerne vil have der skal vider.
    Hun er også en super god konkurrence hund.

    Og det har da slet ikke noget at gøre med fransk bulldog.


  • #3   7. dec 2013 Jo højer krav men sætter som avler og at man får udstillet og ikke får avlet på noget som ikke helt holder standarten. Også hvad der gælder sundhed, jo mere sygdomsfri avl får vi.. Den franske var en rigtig fin race på et tidpunkt men på grund af skam avl (fordi det blev en mode hund) er det det blevet en en race med mange sygdomme. og boston kan blive en lige så populær race.

    Var det ikke bedre at få hende tjekket inden hanhunden er fundet. Så der slået en streg over det..
    Min hanhund er også en fin konkurrence hund. Men holder han ikke standarte og er sygdomsfri skal han ikke indgå i avlen. Vil aldrig byde nogen hvad jeg har været igennem med min første hund. Og den var med tavle og tjekket flere generation.

    Mener bare vi skal være skeptisk og holde racen sund.


  • #4   13. dec 2013 Hvorfor avle på en boston terrier uden stamtavle? Lad nu de prof. om at avle, så de ikke ender som den franske smiley

    Udover det, har din hund ikke et behov for at være mor, så det skulle kun være for din egen skyld.



  • #5   13. dec 2013 Hør lige her.. jeg gider ikke at hører på hvad i har på hjerte
    Hvis i ikke har noget jeg gider at hører så la hver med at
    Skrive! !!!!!!!!!..
    Flot i tro jeg vil sætte hvalpe i verden for min skyld. Stop jeg selv!!!!


  • #6   14. dec 2013 Hoold da op...Nu skriv du bare at du synes, at din hund skulle have lov til at være mor, og jeg synes bare at jeg ville nævne overfor dig, at hunde ikke har et specielt ønske om at være mor.

    For hvis skyld er det så, at du vil sætte hvalpe til verden for? Hvis ikke det er din egen? Der findes masser af boston terriere med tavle, som er raske (hvor man kan gå tilbage i avlen og se at de ikke er dis. for noget) og har et super dejligt sind, så hvorfor bruge en hund uden tavle til at avle videre på? sorry to say..


  • #7   20. dec 2013 Hør nu her, når du skriver i et forum, må du forvente at folk giver deres meninger til kende, som du ikke nødvendigvis er enig i! Du kan sagtens holde en god og pæn tone selvom du ikke er enig smiley Når det nu er sagt, vil jeg som de andre sige at du skal tænke dig meget grundigt om inden du overvejer avl på din hund. Der skal være et mål med avlen og for øvrigt hvordan kan du vide din hund har gode aner?

Kommentér på:
ønsker hvalpe

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce