{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
959 visninger | Oprettet:

Hej med jer :0) {{forumTopicSubject}}

Hej og tak fordi jeg måtte være med herinde :0)
jeg må vidst hellere lige præsentere mig og min lille nye hund Fifi :0)

Jeg hedder Tanja og er 30 år..uhaaa 31 om nogle få uger, men det springer vi let og elegant hen over hi hi.
Jeg bor i slagelse sammen med min kæreste Jimmi, vores lille datter Mathilda Anemone og nu også sammen med vores lille Engelske Toy terrie Fifi.

Vi har tidligere haft hund.. en STOR hund ;0) en smuk flatcoatet retrive. Bella døde sidste år 12 år gammelog mæt af dage.
Nu Har¨så fået Fifi.. en lille bitte hund, hvilket passer os rigtig godt. Vi bor i rækkehus og med en 2 årig, så har man brug for hver en km2 og store hunde fylder immevæk en del mere en de små af slagsen :0)

Vi hentede Fifi i Vejle i går. Hun er ca. 8 mdr, født den 25-8 2006
Hund er indregistreret under navnet Prinsess, men det er nu altså lige lidt for royalt for os, så vi holder os til hendes kalde navn Fifi og så har Jimmi tilføjet Gong gong..menst i sjov.

Fifi er en utrolig rolig hund, meget kærlig og utrolig velopdragen. ( ihvertfald indtil videre )
Jeg har altid troet at små hunde var nogle arrige, små vimse og larmende nogen.. men NEJ ihvertflad ikke vores Fifi.. Vedslet ikke om hun overhovedet kan gø ..hmmmm ? er der noget af jer der ved om Toy terrier kan det ?
Lige nu ligger Fifi og sover i sin kurv... den er hun meget meget glad for, men den lugter jo også af hendes gamle hjem :0)

Inden jeg slutter af vil jeg høre jer om i kan anbefale steder man kan købe trøjer, jakker og små seler.
Vil også gerne høre jeres erfaringer med at bade små hunde.. for hun trænger gevaldigt til et bad. Vi har hundeshampo fra vores gamle langhåret hund, der er balsam i...mon det er godt til Fifis meget korte pels ? og eller kan man evt bruge alm.uparfymeret baby shampoo ?

Nå men glæder mig til at lære ja alle og ikke mindst jeres små hunde at kende.

Knuzz

Tanja


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hej med jer :0)
  • #1   5. apr 2007 Velkommen til ;o)
    Tillykke med vovsen.. ;o) Dejligt at der kommer flere til gruppen..
    Ja du kan både bruge det gamle shampoo og baby shampoo uden parfyme.. Det er lige godt..
    Ved desværre ikke hvor man kan købe ting til små vovser i slagelse.. Bor i ålborg.. ;o)


  • #2   5. apr 2007 velkommen til smiley
    Og tillykke med den dejlige hund....
    Har smidt en hilsen hos jer...


  • #3   5. apr 2007 mange gange velkommen til..
    håber du får noget godt ud af og være her i gruppen. jeg er også rigtig glad for at der kommer flere og flere til.. super skønt.


  • #4   6. apr 2007 Mange mange tak for jeres varme velkomster :0)

    Vi "smider"fifi i bad i dag.. for puhaaaa hun lugter ikke godt. Hun virker ikke bange for vand, for ligenu bader min søster vores datter og Fifi er næsten ved at hoppe op i badekaret til hende.... dejligt hvis ikke det skal volde problemer.
    Vi starter op med at prøvemed baby shampoen,

    Tak for linkene til internet butikkerne...ejjjjjjjj jeg må da shoppe..hi hi :0)

    Knuzzz

    Tanja

    Har lige et spørgsmål til..men laver lige en ny tråd :0)


  • #5   7. apr 2007 Hej Tine pg alle jer andre :0)

    Har været inde og kigge i din butik :0)
    Hvor er der meget sødt tøj.

    Blev i dag nødtil at tageen tur i Maxi zoo.
    Der købte vi sådan et sommer dækken til hende, for hun fryser virkelig meget.
    Vi har bare det problem at hun er ret svær at finde tøj til..hun er vildt tynd, men lang i kroppen..så det vi prøvede derude passede ikke rigtigt.
    Tror vi må finde ud af at lave noget selv,på en eller anden måde...mon der er nogen herinde, der kender et sted hvor man kan få mønstre på tøj til hunde.. for så kan jeg jo evt selv sy noget og tilpasse det, så det passer Fifi bedre.
    Mvh
    Fifi og Tanja


Kommentér på:
Hej med jer :0)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce