{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

Blev så gal ! {{forumTopicSubject}}

Jeg er i gang med at vaske tøj nede i vores kælder. Vi deler vaske maskine med 5 andre lejligheder.

Har lige været ude med Tyson da hna har dårlig mave og vi går igennem kælderen da vi skal ind, for jeg skal jo sætte det sidste vasketøj over.

Da jeg træder ind i vakse rummet liger der til min store foragelse en Bæ på gulvet ved vaskemaskinen.
Jeg synes det er vildt klamt og da jeg lige har været ude med tyson så jeg ved at det er ikke fra ham.

Ja så kan det kun være fra min nabos hund.
Jeg sætter mit tøj over og går op til vores dør, lukker Tyson ind og banker pænt på naboens dør.

Hun åbner også og jeg siger pænt at deres hund må have lavet en bæ i vaskerummet, da der ligger en bæ dernede.
Siger så også at jeg synes at det er ret ulækkert.

Hun siger til mig at det er ikke fra deres hund for den har ikke været med dernede.

Jeg kan da mærke at jeg bliver gal indenvendigt for deres hund suser tit ned i vores kælder.

jeg siger så at det kun kan være fra dem da der kun er 2 hunde i opgangen og at vores har dårlig mave.
Og tilføjer da også at min aldrig kunne finde på at lægge en bæ indendøre.

Min nabor trækker sig på skulderene og siger så nå jamen så må jeg jo ned at samle den op.

Arrhhhhg jeg var rassende for gu skal hun da smale op, hun regnede måske med at jeg gjorde det. nææ nej der tog hun fejl.

Bare lige et surt opostød herfra.............

God weekende til jer


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blev så gal !
Kommentér på:
Blev så gal !

Annonce