{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.346 visninger | Oprettet:

Første emne i 2020 {{forumTopicSubject}}

Nu er det jo 1 januar 2020.

Hvad har i så af planer for idag?

Her skal den bruges på afslapning. Alle hundene tog nytår pænt, selv katten.

Haley blev lidt bange for alt lyset som kom af fyrværkeriet, hun var faldet i søvn men vågnede af det. Heldigvis faldt hun hurtigt i søvn igen, hun skulle bare op og ligge i midten smiley

Billedet er fra tidligere på aftenen smiley

Derudover får vi en begivenhedsrig januar.
3 jan skal Jens aflevere bachelor
6 jan starter jeg arbejde igen
12 jan får vi whippet på ferie smiley
17 jan skal Jens til eksamen
22 jan stopper mit løntilskud og enten er jeg ansat eller ledig igen derefter.
24 jan skal vi til Jens' dimission

Også tror jeg vi har været igennem januar xD
Godt nytår smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første emne i 2020
  • #1   1. jan 2020 Vi slapper af indtil kl. 11.30, hvor vi tager på en gåtur med min veninde Camilla og hendes hund Kaos.

    Vores nytårsfortsæt er mange flere og længere gåture. Igår når alle hundene pt. er i god form og uden skader (7-9-13 smiley ). smiley

    Ellers skal der vidst bare slappes af - jeg starter på arbejde imorgen.


  • #2   1. jan 2020 Vi kommer til at skulle bruge dagen på at rydde op efter andre mennesker. Vores have er altid strøet med raketrester, og ofte er der lavet løjer/hærværk af forskellig art på det af grunden fremmede kan komme til... Sådan er det vel bare at bo inde i en by.
    Ud over det, skal vi ellers bare slappe af. Vi er alle trætte, efter en enkelt overnatning i hytte lidt væk fra det værste larm.


  • #3   1. jan 2020 Herhjemme bliver det total afslapning på sofaen.
    Jeg er ikke helt på toppen, ikke som sådan rigtig syg, har det bare underligt, ligesom igår.

    Heldigvis er hundene gode til at tilpasse sig og er ok med en dag på sofaen.


  • #4   1. jan 2020 Lyder hyggeligt Simone. smiley

    Lyder da træls med hærværk Maiken smiley Håber ikke det alt for slemt.

    Øv ikke at være på toppen Janni. God bedring smiley


  • #5   1. jan 2020 Vi har haft en hyggelig stille og rolig morgen, hvor vi har sovet længe og først nu skal spise morgenmad, morgenbrød og crossiant, lækkert!
    Derefter tager vi alle ud til hesten og tager på en lang skovtur med frokost pause nede ved shelter pladsen, hvor Sam får lidt lækkert at tygge i og hesten får grime på, så han kan tage får sig af græsset, det skal nok blive hyggeligt smiley


  • #6   1. jan 2020 Tak, det håber jeg heller ikke det er i år. Orker næsten ikke at pakke sammen og køre hjem. Bliver altid så rasende og træt når jeg kommer hjem og ser alt det der skal laves/gøres for at få normale tilstande igen, bare fordi andre mennesker skal forhøje sig på vores bekostning.
    Ja jeg lyder nok ret så sur omkring alt det nytårs halløj, men jeg hader det virkeligt. Stakkels dyr, stakkels natur og stakkels os der ikke gider det, men er tvunget til at rydde op efter det på egen grund (efter at være tvunget til at flygte fra det værste larm, for hundenes skyld).
    Synes virkelig ikke det er sjovt, måden andre fejrer det på, på andre bekostning.


  • #8   1. jan 2020 Jeg er pakket godt ind i tæpper og lammeskind på sofaen og sidder med kærestens pc. Enten skal jeg se Attack on titan, ellers så sætter jeg mig nok med en Harry Potter bog. Det bliver, desværre, nok det eneste jeg laver indtil at jeg skal lave mad i aften.
    Sagde igår at 2020 bare kunne komme an - det har det så også gjort. Jeg vågnede op med ondt i ankler, knæ, hofter, albuer og håndled... Karma? smiley

    Det gode er at jeg samtidig kan sidde og se min kæreste arbejde. Han er i gang med at reparere et tv-bord vi har fået op i lejligheden.. til det der tv vi ikke har smiley


  • #9   1. jan 2020 Zara og mig leger med ler. masser af ler!

    og så skal vi i sommerhus med pool, sauna, natur og spa snart og være der et stykke tid med nogle venner smiley



  • #10   1. jan 2020 Skal bare sidde og slange mig i sofaen og hækle på en sommerbluse smiley

    profilbillede
  • #11   1. jan 2020 Ingen planer her. Har gæster, som jeg ikke er helt sikker på hvornår går, og så skal resten af dagen nok bruges på at tegne eller lignende.


    Hvor er Markun flot på det billede!

    Hvor er den sommertrøje flot smiley


  • #12   1. jan 2020 Jeg skal bare rydde op, vaske, slappe af og sikkert gå en god tur senere. Men i dag er også sådan en dag, hvor jeg kan sidde indenfor hele dagen og bare se film og skihop, uden dårlig samvittighed smiley Der skal bare slappes helt af inden jeg skal på arbejde igen i morgen og forestående eksamen nærmer sig.

  • #13   1. jan 2020 Vi skal aflevere 9 hunde i løbet af dagen, hygge, lege med hunde, gå lange ture og gøre rent, tidligt i seng i aften åhhh jeg glæder mig allerede smiley

  • #14   1. jan 2020 Vi ligger stadig i sengen alle tre. Ziva og jeg er ved at samle energi til at skulle løbe årets første tur. Så skal der vaskes tøj hele dagen da vi har boet i campingvognen siden d. 20 december.

    Jeg tænker at vi handler ind til pitabrød eller anden nem aftensmad og min mave kunne godt bruge noget mad der nu består mere af grøntsager end fedt. Det kunne min vægt sikkert også men jeg tør ikke helt se den. Jeg gik ind i december med et BMI på 25.2 og var så lykkelig så gider ikke helt opdagede hvis den har rykket sig smiley

    I morgen bliver en vild arbejdsdag for året skal lukkes. Arbejder helt inde på Amager så har lejet et hotelværelse i morgen for at vi kan få lukket året og ikke skal bruge dyrebare nattetimer på at transportere frem og tilbage. Så Ziva og jeg hygger i dag og så er par dage hvor hun hygger med manden.


  • #15   1. jan 2020 Her skal der bare slappes af, det mest aktive jeg kommer til at lave, er at gå tur med Tucker smiley

  • #16   1. jan 2020 Vi skal bare slappe af! Moppedellerne er godt trætte efter først at være kommet i seng kl. 4 - og det er jeg også!

    Vi starter heldigvis først arbejde D. 6., så vi kan godt tillade os en total afslappet dag på sofaen


  • #17   1. jan 2020 Jeg skal støvsuge. Jeg åbnede fejlagtigt døren da det bankede på i går aftes... puff glimmer over hele hytten. Møgunger.

  • #18   1. jan 2020 Den står på afslapning, vi har lige smidt os på sofaen, mon ikke vi falder lidt hen lige pludselig smiley

    I eftermiddag skal vi ud og gå en god lang tur, og så skal vi se bagedysten i aften inden vi tager hjem til storbyen smiley


  • #21   1. jan 2020 Vi kørte i skoven lidt i 9 imorges for at gå en lækker tur, og få taget lidt billeder smiley
    Elsker ture hvor der bare er stille smiley
    Nu skal vi slappe af, sikkert med en god serie.


  • #22   1. jan 2020 Vi skal aflevere min kærestes datter på et tidspunkt, og derefter bare slappe af. Jeg er helt færdig efter i går, og er på ingen måde klar til arbejde igen i morgen. smiley
    hele januar er booket med fødselsdage, ishockey, nedpakning og rengøring af lejlighed og så flytte helt. smiley


  • #23   1. jan 2020 Ved ikke hent endnu hvad vi skal finde på for i dag, har trænet lidt med hvalpen og gjort rent i køkkenet smiley Træner nok Jessie om lidt.

  • #24   1. jan 2020 Bassen og jeg stod op kl 7 som vi plejer og så gik vi en tur. Elsker at gå tur tidligt nytårs morgen, der er så fredeligt og man har det hele for sig selv smiley
    Så har jeg lige haft nevøen med ude og fodre heste og lidt senere skal Bassen og jeg ud igen.
    Resten af dagen skal bare nydes i sofaen tænker jeg smiley


  • Eva
    Eva Online Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #25   1. jan 2020 Jeg har lige været en tur i skoven med drengene, så nu skal vi have lidt frokost, og så må jeg finde ét eller andet projekt at kaste mig over for at holde varmen. Varmeanlægget er stået af, så her er temmeligt køligt smiley

    Januar kommer til at flyve afsted med masser af arbejde, men allerførst skal jeg lige have fikset det elendige varmeanlæg ...

    Nytårsaften var temmeligt vild. Der var mange hjemme i kvarteret, og naboerne har åbenbart for mange penge, så der var rigtigt meget fyrværkeri. Ingle er rædselsslagen, men med et par heftige doser Stesolid og en hundeseng i brusekabinen klarede han rabalderet til UG. De stribede var ret ligeglade smiley


    profilbillede
  • #26   1. jan 2020 Jeg har lige set Grin til Gavn på TV2 Play smiley

    og så har min bror fået resultaterne af hans dna test, jeg er åbenbart mere skandinav end han er, og mere balkaner end han er smiley

    vi har samme mor og far smiley


  • #27   1. jan 2020 smiley

    profilbillede
  • #28   1. jan 2020 Jeg skal bogføre og blæse blade udenfor smiley
    Hundestedet er godt booket, ligesom de øvrige to dage, så mon ikke der bliver hilst på både hunde og mennesker i farten også smiley

    Godt nytår til alle smiley


  • #29   1. jan 2020 Vi er lige kommet hjem fra nytårsfest på Fyn, hvor vi havde vores fem collier med, dem vi var hos havde en australsk terrier. Vi har været i sommerhus og alle collierne var super seje og var totalt ligeglade med alt fyrværkeriet. faktisk vil to af dem helst være ude i haven og se det.
    Vi kom først i seng kl 5 og er kørt hjem her til formiddag, så hundene har ikke sovet meget i nat, så nu ligger de og snork bobler.

    Januar bliver spændende for os, for vi har købt et hus ved Hou syd for Odder.
    Huste ligger få hundrede meter på hvid sandstrand, så vi er ved at totalrenovere, og vi flytter ind i slutningen af januar - det bliver SÅ dejligt at komme tæt på skov og strand og være i gåafstand på så flot natur.

    Rigtig godt nytår til alle - her med billede af Saga og Eya, der er mor og datter.


    profilbillede
  • #30   1. jan 2020 Vi er lige kommet retur fra en tur i hundeskov smiley

  • #31   1. jan 2020 Åh jeg er så lettet - for første gang siden vi flyttede i hus, har der hverken været nytårs løjer eller hærværk herhjemme, så vi skulle "bare" samle raket stumper op rundt omkring på grunden. Hvor er det dejligt! Dvs der er tid og energi til en lille ekstra tur ud med hundene her inden der igen bliver fyret af smiley

  • #32   1. jan 2020 Kæresten har nok tømmermænd, så vi skal bare slappe af og hygge idag.
    Når han vågner køre jeg på Maccen og henter mad til os, og så tager vi hundene med over til hans kammerat og smider os på hans sofa med en god film smiley

    Ingen aktivitet for hundene idag. smiley


  • #33   1. jan 2020 Vi sov længe, og så gik vi en kort tur da vi stod op.

    Senere går vi en længere tur. Vi skal have takeaway fra Bone's, og ellers skal vi bare hygge og lave absolut ingenting smiley


  • #34   1. jan 2020 Jeg er på arbejde smiley

    Hospitalerne og patienterne skal jo stadig holdes kørende uanset om det er jul eller nytår smiley


  • #35   1. jan 2020 Så kom vi også lige hjem fra en times gåtur i skoven - nu må det være tid til Netflix!

    profilbillede
  • #36   1. jan 2020 Her står dagen på afslapning og vidst nok også lidt projektskrivning.. Drengene er crashet totalt efter vi kom hjem til Aalborg - julen og nytåret har vi været hos mine forældre smiley

    Fryseren er fyldt med mad til hundene, men intet til mig så jeg skal nok ud og handle på et tidspunkt hvis jeg kan finde et sted der har åbent smiley


  • #37   1. jan 2020 Det blev til 2 timers skovtur, nu står den på afslapning til en god film og rester af aftensmaden og dessert fra igår, så dejligt! smiley

    profilbillede
  • #38   1. jan 2020 Jeg er hamrende forkølet og har lidt feber, så her flades der bare på sofaen med mand og hunde smiley



  • #41   1. jan 2020 Vi har ikke lavet en fløjtende fis i dag.

    Joooooo, Laura har lige været væk smiley Vi fandt hende på den anden side af hegnet, ud mod markerne. Gad nok vide hvordan hun er kommet derud. Nu har vi gået hegnet igennem iført lommelygter. Vi kan ikke finde ud af hvor hun er kommet ud smiley Hegnet er gravet ned i jorden og der er ikke gravet nogen steder. Men for sytten da en forskrækkelse smiley

    Heldigvis reagerede hun med at bjæffe, da jeg kaldte på hende smiley

    Iaftes var vi bare os 4 hjemme. Hyggeaften med hundene. Lauras første nytårsaften. Det tog hun koldt og roligt og det gjorde Murphy også smiley


  • #45   1. jan 2020 Ihj lyder hyggeligt og afslappende for de flestes vedkommende smiley

    Vi har levet af brød og rester idag da vi havde alt for meget nytårsmad.

    Nu er den 1 snart ovre og vi skal til at vende snuden hjemad mod Fyn.


Kommentér på:
Første emne i 2020

Annonce