{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

Møde dårlige minder {{forumTopicSubject}}

d. 21. kommer min bedstemor og bedstefar (mormor og morfar) hjem til min bror, og mig og Joy (og forhåbenligt og kæresten) sover der fra d. 20. da mig og min storesbror holder fælles fødselsdag der (han har d. 26. og jeg har d. 25.)..

Hvad har et med drlige minder at gøre tænker de fleste sikkert..

Jo det har det med at gøre, at jeg ikke har set dem i pænt mange år, og har faktisk kun dårlige minder om dem..

De jeg var 2-4 (mener jeg) blev jeg passet om eftermiddagen hos dem (om formiddagen hos min moster), da min mor var buschauffør, jeg blev passet der sammen med min store bror..

Det eneste jeg husker derfra at vi skulle være stille hele tiden, og stort set kun måtte være på et værelse, der var legetøj, ja, men vi tude ikke lege med det i frygt for det skulle gå i stykker, så vi sad og læste Anders And blade.. nogle gange fik vi lov til at gå ud i haven..

Jeg husker også min bedstefar altid viste hans gebis på den mest skræmmende måde, og ja det billed popper op hver gang jeg tænker bedstefar..

Det eneste gode var deres hund, som var noget af det sødeste..

Jeg har 2 gange set dem i teenage årene, den ene gang fordi min onkel (morbror) lige var i højer (hvor jeg var med) og ville så lige sige hej til hans forældre, hvilker også er fair nok..

Han skulle så et elelr andet med en ven, og jeg skulel blive hos min bedstemor og bedstefar i nogel timer..

Der sad jeg igen, og bare læste Anders And blade og følte at være hos nogle fremmede..

Den anden gang var da min onkel kom sammen med min venindes mor, hvor jeg var oppe og besøge hende, hvor de så kom..

Jeg følte igen at de bare var fremmede mennesker, og ja følte overhovedet intet familie bånd..

Og nu skal jeg så møde dem igen, side ned og have fødselsdags middag med dem, og nej jeg glæder mig ikke..

Jeg ved godt min bedstefar ikke vil skubbe gebisset ud, og det måsk ikke vil se så skræmmende ud nu hvor jeg er større, men frygter det alligevel..

Plus jeg frygter at min bedstemor vil begynde at skælde ud som min mor gør, da hun også gjorde det da jeg var lille og gjorde noget forkert..

Min mor har ingen kontakt til dem, og vil helelr ikek have det, derfor kommer de ikke den 20. som de andre.. Min storebror er begyndt at tage kontakt til dem efter han er blevet far, og de har vidst besøgt ham et par gange, og snakker godt med ham..

Jeg må ærligt indrømme at jeg likke lige ønsker et forholdtil dem, men ligesom ved min mor vil jeg da være der af høflighed nu hvor jeg alligevel skal sove hos min bror..

Jeg kommer også kun og besøger min mor når hun spørger, og kun af ren høflighed, for hende har jeg heller ikke det bedste forhold til...

*suk* har allerede ondt i maven over at skulle møde bedstefar og bedstemor igen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Møde dårlige minder
Kommentér på:
Møde dårlige minder

Annonce