{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
552 visninger | Oprettet:

Politiet *bleah* {{forumTopicSubject}}

Er efterhånden så træt af politiets priorteringer... For det første læser jeg rigtigt mange indslag om hvor ringe der f.eks bliver taget hånd om løse/blevet-væk hunde...

Men også her hvor jeg bor.... Vi bor i et rækkehusområde. Her er dejligt og stille og bliver beboet af nogenlunde normale mennesker smiley .. Men så bor her den her forfærdelige møgkælling.. Hun er simpelthen skudt i hovedet....
Kender i ikke det. Alle steder skal åbenbart ha' en skør instans... Og værer endnu så er det min mors nabo.. Altså kort sagt så har hun så skidetravlt med alle andre og melder rask væk folk til politiet konstant. Ringer næsten hver dag til boligforeningen og brokker sig i timer... Og allivel sælger hun øl/sodavand og slik til mindreårige fra sit skur.. Jeg har så fået at vide at flere har meldt hende til politiet, men de vil ikke gøre noget... "det er skattevæsenet der skal gøre noget" er meldingen..................................
Nå men så var der en der bor i samme række som hende at sidste sommer var der en masse unger der løb rundt og legede med vandballoner.. Selv de voksne var med ( den meget varme periode ) Og så var der en af vandballonerne der røg ind i kællingens hæk ( uha ) ... Og gudhjælpme om hun så ikke ringer til politiet... Det i sig selv er jo dybt latterligt......
Men hvad ENDNU værre er........ De kommer sgu................................................................................................................................. Hva' fanden......................... Så hende der kastede vandballonen får så at vide af politiet at "det må du sørme ikke"....

Hvad helvede er det for et land vi lever i...... !?!?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politiet *bleah*
Kommentér på:
Politiet *bleah*

Annonce