{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.319 visninger | Oprettet:

Hvad skal i juleaften? {{forumTopicSubject}}

Vi skal være kun manden, hundene og jeg. Dem vi skulle have været sammen med, har fået corona. Men det skal nok blive hyggelig. Der kommer ikke til at mangle noget. Vi har mad nok til 4 ekstra, så vi går ikke ned på mad smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal i juleaften?
  • #1   23. dec 2021 Vi har 8 hunde i pensionen og vores egne 6 stk, så vi skal hygge og “gå i hundende” vi er bare min mand og mig, det bliver med garanti hyggeligt smiley

  • #3   23. dec 2021 #1#
    Det må være en dejlig måde, at gå i hundene på smiley


  • #4   23. dec 2021 Jeg skal holde jul hos min ældste datter, svigersøn, børnebørn og min mor.
    Min yngste skal være hos sin far i år og min egen dejlige gamle far skal være hos min søster.

    Jeg ved at vi får en rigtig hyggelig juleaften.

    Derefter trækker jeg stikket i det sociale. Jeg har aldrig haft så hektisk en december.


  • #6   23. dec 2021 Vi har fået julesne

    profilbillede
  • #7   23. dec 2021 Vi starter med en tur ud til hundeleg, det er en fast tradition og så har teemo fået løbet det værste krudt af.

    Derefter går turen over til min mor, hvor vi bare skal være os 3 og hundene. Så det bliver rigtig hyggeligt, stille og roligt smiley


  • #9   23. dec 2021 I år er det min mors tur til at have os..

    vi plejer at gøre så vi det ene år er ved min familie og det andet år min kærestes, men for 2 år siden skrantede hans farmor og farfar, så der holdte vi jul med dem, så der er 3 år siden vi var hos min mor sidst.

    Hun bor i Skodborg.

    Vi skal være mig, min datter, min kæreste, min søster, min mor og min mors mand.

    Simba (Kat) får lov at være alene hjemme smiley


  • #10   23. dec 2021 I år er første gang uden yngste datteren ... hun skal til svigerfamilien ..

    vi skal til ældste datter, hendes kæreste og deres 2 børn, vores søn, hendes svigermor og min storebror .. så vi bliver 9

    2. juledag kommer alle så her (hvis ikke yngste datter føder smiley smiley ) ... så vi bliver enten 9 eller 11....


  • #11   23. dec 2021 Vi skal være Niels og jeg samt vores 3 sønner. Vi får besøg af en god ven på 83 år. Jeg startede med at trimme hans Skotte for 10-11 år siden. Nu er han bare en del af familien. Han har hverken kone eller børn.
    Mine forældre skulle have været her, men pga Corona-situationen bliver de hjemme. I øvrigt ville de nok have meldt afbud alligevel, da min far slet ikke magter at køre når der er sne.
    Vi skal bare hygge!


  • #12   23. dec 2021 Jeg skal være herhjemme hos mig selv, med min moster, hendes grimme, lille hund, mine 2 hunde og piskatten smiley

    Alternativet var at tage ned til min bror, hvor de bliver 4 voksne og 6 børn, 2 hunde, 2 katte og 2 fugle. Dét kunne jeg slet ikke overskue smiley Min moster er gammel, og min bror og hans kæreste er coronafornægtere, så det går ret dårligt i spænd med den gamle moster.

    Jeg elsker en stille jul. Jeg sørger selv for al maden, jeg har selv alle resterne og hundene får en dejlig aften, med masser af gaver og forkælelse smiley

    Jeg troede jo at sidste jul ville blive Bellas sidste, med hund er her endnu. Og det skal selvfølgelig fejres med ekstra mange gaver smiley At der også er kommet sne, gør det jo bare helt perfekt smiley


  • #13   23. dec 2021 Søster, lillesøster, Sam og jeg kører til Lolland og holder jul hos vores mor, med vores 2 lillebrødre, mormor og vores mors eksmand, det skal nok blive hyggeligt, vi overnatter dernede og har stor madras med til Sam, da han ikke må være i sofa eller seng hos mor smiley
    Det er første jul i vores mors nye hus, det har hun glædet sig til, de sidste 3 pr, har vi holdt jul hos mig smiley


  • #14   23. dec 2021 Jeg skulle have været sammen med min mor, 3 af mine fire søstre samt deres mænd og børn. Men min niece som bor der hvor vi skulle være, har fået corona. Så vi andre splitter os lidt. Jeg skal så være sammen med min mor, min ene søster og hendes mand og små børn. Det bliver også hyggeligt smiley

    Og bedst; Marley og jeg kan komme hjem og sove når vi vil, da det er i Randers smiley


  • #16   23. dec 2021 Vi skal bare være min mand og jeg i år, ja og selvfølgelig Henning .
    Vi plejer at holde jul med min svigermor og svoger , men min svigermors hysteriske kræ kan ikke lide Henning , og hun vil ikke lade ham være alene hjemme .
    Næste år kommer min familie hjem til os .

    Det er 2 år i træk vi skal holde jul alene , og det er ikke noget der betyder noget for os, så er der også mere mad og flere rester til 1 og 2 juledag, haha.
    Og fedest af alt, jeg kan rende rundt i nattøj eller min rensdyr heldragt hele dagen.


  • #17   23. dec 2021 Jeg holder det hos min mormor og morfar sammen med min mor og søster og selvfølgelig Atlas. De tre ældste har været syge med corona her i december og er stadig lidt mærkede, så det bliver en meget stille og rolig jul i år smiley

  • #20   24. dec 2021 Vi bliver 5 og så står den på tur med hunde vennerne imorgen smiley

    profilbillede
  • #21   24. dec 2021 Jeg skulle have været hos min far i morgen, men røg desværre ind i en corona-kontakt.
    Selvom det ikke kræver isolation, tør min far ikke tage chancen (fik en pacemaker for et par måneder siden), så det bliver en stille og rolig jul for mig og hundene.


  • Dog Lover
    Dog Lover Tilmeldt:
    feb 2016

    Emner: 8 Svar: 147
    #22   24. dec 2021 Jeg skal holde jul med min kæreste, hans mor og søskende, samt min storebror, det bliver hyggeligt, glæder mig til det hele, maden, gaverne, og så bare de hyggelige samtaler der end skulle komme. smiley

  • #23   24. dec 2021 Jeg skal på arbejde for andet år i træk.

  • #24   24. dec 2021 Jeg skal holde jul hjemme hos mine forældre sammen med min lillesøster - det var meningen, at min mormor og morfar også skulle være kommet, men pga. corona tør de ikke. Så det bliver bare os fire - og Umi selvfølgelig - og vi skal hygge og have en rigtig dejlig dag smiley

    Altså bortset fra at Umi allerede har vækket mig til morgentur kl. 4:45 men sådan er det åbenbart altid når vi overnatter her.....


  • #25   24. dec 2021 Vi er startet med en hurtig tissetur (altså hundene) og sidder nu og nyder en god kaffe latte inden vi kører i skoven op ad formiddagen og går den årlige juletur med banden.

    Resten af dagen står på julehygge med familien.


    profilbillede
  • #26   24. dec 2021 Helt alene, har mine hunde skønt. smiley

  • #27   24. dec 2021 Vi skal for første gang i flere skal vi bare være os selv, Svende og mormor smiley …og jeg GLÆDER mig til en jul på lille pigens præmisser. Sidste år var her lidt for meget uro…det påvirkede desværre Sophia, så hun blev surolig og ked.

    Jeg elsker desuden, at julen holdes her…for så bestemmer jeg nemlig, hvordan maden skal smage smiley Derfor har vi også selv holdt jul de sidste 7-8 år smiley

    Alt er klart bortset fra bordet…rødkålen blev lavet i forgårs, agurkesalat og ris a la manden står og trækker i køleren, ænderne er ordnet, fyldt og klargjort til grillen, kartoflerne er pillet og fonden til sovsen er kogt smiley

    Om lidt kører vi op til farmor og farfar og siger god jul smiley De skal ikke snydes for den lille nissepiges glæde smiley


  • #28   24. dec 2021 Jeg skal som sædvanlig holde jul hos min bror og svigerinde, deres to nu voksne / næsten voksne piger, svigerindens søster og hendes søn. Mine to niecer har nu begge kærester, og om nogen af dem også kommer ved jeg ikke. Men det plejer at være super hyggeligt, og det forventer jeg også, det er i år.

    Til gengæld gruer jeg for hjemturen. En ordentlig gang frost ovenpå al tøsneen vil kunne give ubehagelige glatte veje, og så føles 150 km langt. Men jeg har ikke hundene med, det er der ikke rigtig plads til i en mindre lejlighed, så jeg skal hjem.


  • #29   24. dec 2021 vi to gamle nisser skulle være alene, men blev pludselig inviteret ud til mandens niece der bliver vi ni til flæskesteg og alt hvad dertil hører, dans om juletræet, ååh det bliver så skønt! Hundende bliver hjemme. Men vi er her jo hele dagen og kommer nok tidligt hjem. god jul til jer ALLE sammen her på h.g.

  • #30   24. dec 2021 Så er juleturen overstået (fantastisk vejr)

    profilbillede
  • #31   25. dec 2021 Vi holdt jul hos mine forældre. Vi var mine forældre, min bror og min husbonden og jeg. Det er altid meget hyggeligt, især i år med sneen udenfor. Min onkel plejer at være med men han gik bort forrige år. Foto er fra vores gåtur i går i Dyrehaven smiley

    profilbillede
  • #32   25. dec 2021 Vi holdt jul og mine de gamle.
    Vi var 5 i år - mig, kæresten, moster, onkel og mormor. Ja og selvfølgelig hundene!
    Min søster og hendes kæreste skulle også have været med, men søster er ramt af corona. Så vi havde lavet en stor pakkeleg til dem, så de ikke skulle kede sig. Og så fik de en god gang julemad!

    Vi startede dagen med en god gåtur med hundene. Så var vi et smut hjemme hos svigermekanikken og sige god jul.

    Thea fandt hurtigt sofaen og sov hele aftenen igennem. Baby stressede lidt i køkkenet, for TÆNK hvis maden var til ham.
    Han gik troligt med rundt om træet da vi sang smiley

    Idag har vi haft slap af dag. Vi har set min aller yndlings julefilm, Annabelles Juleønske, og så har vi samlet puslespil og gået en lille tur med hundene smiley


  • #33   25. dec 2021 Jeg holdte jul hos min søster, svoger + 2 børn. Min far, mor og papfar + svogers forældre. Super hyggelig aften som altid smiley
    Dagen brugte jeg på en lang tur med Tucker i den fine sne - i dag har vi også været på lang tur, ligesom vi også gør i morgen smiley


  • #34   25. dec 2021 Umi gik også en runde eller to med om træet, og så - til stor forbavselse og chok - hoppede hun op i sofaen, krøllede sig sammen, og kiggede bare på at vi teede os rundt om træet smiley smiley
    Hvem har lige byttet min hund ud...


    profilbillede
  • #35   26. dec 2021 Vi havde en super afslappet jul. Ingen stress, og simpelthen bare hyggelig. Op juledag kl 7.30, da vi skulle have 3. stik kl 9.20. Efter dét startede juleferien for alvor smiley

    profilbillede
  • #36   26. dec 2021 Her har julen også været ganske fredelig.
    Dog var det min første juleaften siden 2003 uden mine hunde; det var lidt underligt, men det gik... smiley
    De ved jo heldigvis ikke det er jul. smiley


  • #37   26. dec 2021 Min juleaften var også lige så fin og hyggelig som forventet, og min eneste bekymring på forhånd, nemlig køreturen hjem gik over al forventning på tørre og fine veje.

    Om ca. en time går det løs igen med endnu en tur til Bagsværd. Denne gang til julefrokost, hvor min anden bror og hans familie også vil være der, og næste omgang gaver udveksles. Jeg forventer endnu en super hyggelig dag i godt selskab og med lækker mad, gaveleg og hvad der ellers hører til sådan en dag. Med lidt held bliver der endda tid til en lille gåtur i det lækre vejr.


  • #38   26. dec 2021 Vi havde også en god jul, ikke så stille og rolig som søster og jeg nu godt kan lide det, der er altid godt gang i den hos min mors familie, når alle hendes børn er samlet, så er det altid rigtig rart at komme hjem igen på landet og nyde freden igen smiley
    Men vi fik gået hele 4 ture juleaften, det var Sam rigtig glad for, så vi kunne forbrænde lidt af julemaden smiley
    Dagen efter gik søster og jeg morgentur, hele familien spise lagkage til morgenmad bagefter og så tog vi alle en tur til Fuglsang park og gik tur, inden søster, Sam og jeg kørte de 2 timer hjem igen, så dejligt at være hjemme smiley


    profilbillede
Kommentér på:
Hvad skal i juleaften?

Annonce