{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen bud??
  • #1   12. okt 2007 jeg ville gætte på lidt amsaff.. ´men er sgu ikke sikker den er svær hehe

  • #2   12. okt 2007 Amerikansk bulldog.
    Svært at bedømme når hunden ikke er ældre, men når den er voksen er det tydeligt om det er amstaff eller ambull.... pga. størrelsen.

    Jeg tror ikke på boxer. Det er usansynligt at hvalpen har så lang en snude, hvis den er halvt boxer


  • #3   12. okt 2007
    Moren er jo lab., måske derfor hunhar den lange snude.....
    Hendes benstammer er ikke så kraftige, men min far mener at hun bliver kraftig, da hun er kratig fortil, og har et bredt hoved...... men jeg syntes også den er svær :0)

    Med den vægt og højde hun har nu, når man tænker på alderen, mon så hun bliver stor (altså er hun stor af sin alder??)


  • #4   12. okt 2007 Altså hun er 4½ måned og vejer 12 kg....

    Mine forældres whippet på 4 mdr. vejer ca. 9 kg. så jeg tror ikke din hund bliver vildt stor


  • #5   12. okt 2007 Alex, det skal du nu ikke sige..

    Min hund vejede 11kg som 4½ måned gammel.. Idag vejer hun knapt 35 og er myndeslank..


  • #6   12. okt 2007 Jeg tror ikke rigtigt på, at man altid kan gætte sig til blandingen, ved at kigge på hundens udseende. Min egen er i hvert fald helt umulig at gøre det ved, da han stort set intet har fra sin mor på udseendet. Hun er en ren riesenschnauzer, men det kan slet ikke ses på ham - det er faktisk nok en af de sidste racer man vil gætte på han har i sig smiley

  • #7   12. okt 2007 Alex: Jeg tror det heller ikke selv, men det er nu meget sjovt at få andres bud :0)

    Jeg vil skyde på at hun bliver mellem 50-55 (max) cm høj og kommer til at veje omkring 20-25 kg....... mon det er helt hen i vejret??

    Jeg tror der kommer til at ske en del når hun får ormekur og ordentlig mad, ordentlig hvalpefoder, mon ikke??


  • #8   12. okt 2007 amstaff, boxer , ellerGD?

Kommentér på:
Nogen bud??

Annonce