{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

Scully Update. {{forumTopicSubject}}

Som mange nok kan huske og har fulgt med i , havde Scully en række komplikationer efter hendes 2 operationer for kræft .

Nu vil jeg komme med den sidste update om forløbet .

Alt er helet op som det skal nu .. Vi havde efter sårets sidste operation , endnu en bristning , dog ikke så volsomt sim de øvrige . Dette blev efterfølgende vasket i 14 dage hvorefter det helede fint .
MEN ..for det ikke skulle være løgn , kunne hun så hellere ikke tåle de indvendige sting , så disse kom ud i form af små bylder :(. Det er også nu endelig helet helt op .


Nu efter det hele er faldet helt på plads, har vi fået os en helt NY hund .
Hun er mere legesyg , glad og meget mere veltilpas end hun var før operationen. Hun er simpelthen fuld af energi .
Jeg tror idag at hun har haft småproblememr med livmoderen inden operationen , men da det er kommet så langsomt har vi ikke umildbart lagt mærke til hun er blevet mere træt .

Nu er hun helet på toppen igen , og jeg håber vi får lov at beholde hende nogle gode år endnu .
Trods de komplikationer der har været , er jeg ikke i dag et øjeblik i tvivl om , at vi tog den rigtige beslutning , også selv om det en periode så meget sort ud :))

(link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scully Update.
Kommentér på:
Scully Update.

Annonce