{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

har brug for ledt hjælp tak GGG {{forumTopicSubject}}

Jeg har brug for jeres hjælp i en sag der kan ændre hele min verden som jeg kender den idag.

Jeg har længe haft mistanke til at min kæreste har haft en affære, i ved de sædvanlige tegn, telefonen ringer og naar jeg tager den bliver der lagt paa. Hun er ogsaa begyndt at gaa en del ud med pigegruppen, og naar jeg spørger hvem hun har været ude med siger hun: "naarrh bare nogle fra arbejde.... du kender dem ikke....." og som nætterne gaar, er jeg begyndt at holde en del øje med naar hun kommer hjem i taxi.... men.... den maa holde rundt om hjørnet for jeg ser den aldrig ankomme og droppe hende af. til trods for at jeg syntes jeg kan høre en bil ankomme i det fjerne og efter noget tid en bildør smække.

En dag tog jeg hendes mobiltelefon og ville lige chekke om der var nogle spor at komme efter paa den, men det saa hun og skreg op at jeg ALDRIG skulle røre ved hendes telefon igen NOGENSINDE, og hvorfor jeg lige skulle checke den.

Hvor om alt er, jeg har aldrig drøftet utroskab med hende.... men igaar aftes ville jeg have sandheden frem, og besluttede at jeg ville følge efter hende.

Jeg besluttede at lægge mig i skjul bag ved bilen, saa jeg kunne faa frit udsyn hele vejen ned ad gaden, og saa jeg kunne se med hvilken bil hun kom hjem.

Det var paa netop det tidspunkt at jeg opdagede det store rusthul der var kommet paa bagsmækken af bilen, og spørgsmaalet som er saa vigtigt kommer frem.

Skal jeg selv prøve at spartle hullet op, og lakere mm. eller skal man vælge en autoriseret til saadan en opgave??
oleskyum



ingen problemer her fandt den lige i gemmern og synes i skulle have lov til at få det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har brug for ledt hjælp tak GGG
Kommentér på:
har brug for ledt hjælp tak GGG

Annonce