{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

øv øv øv {{forumTopicSubject}}

i de 5 nytårsaftener vi tidliger har haft med Nicki har han overhoved ikke været påvirkede af nytårsaften, men i går havde han det sørme ikke godt.

Vi var hos nogen venner i Nivå hvor han selvfølgelig var med, så jeg ved ikke om det er fordi han ikke var hjemme? ( det har vi vist været de andre år efter hvad jeg kan huske ). under hele middagen fra 19-23ville han konstant være ude på deres lille gæste toilet. der var køligt og mørkt.
Ved 20 tiden var jeg ude og lufte ham af, men han var ikke meget for den gå tur.

Da vi havde spist og satte os over i sofaerne kom han ind til os, og så var det somom han slappede lide mere af da han kunne være hel tæt på os. Da kl så slog 24 kig vi op på deres første sal hvor Nicki så fik lov at ligge i deres seng mens vi var ude på altanen, der virkede han ikke så bange, men selvfølgelig ikke happy med situationen. kl 0.30 var der igen helt ro over ham som om han aldrig havde været bange.

under middagen prøvede jeg også at lege lidt med ham, og så kunne han godt glemme sin angst et øjeblik, men straks vi stoppede legen så gik med halen nede og ud på toilettet igen. stakkels stakkels Nicki, godt der er et helt år endnu.

Men tror i det måske er fordi vi ikke er hjemme, men et fremmed sted ( han kommer der nu rimelig tit )?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øv øv øv
  • #1   1. jan 2008 Hej Bolette

    Godt nytår, og øv for Nicki. Jeg tror helt bestemt at han var usikker fordi han ikke var hjemme i trygge rammer. Håber han har det godt i dag.

    Det gik godt med mine, selvom vi ikke var hjemme. De fik marvben og andet guf. Men Bolette er en udbryderdronning, for hun havde lukket døren op til køkkenet og sprunget over "børnegitteret", men kunne ikke finde ud af at komme tilbage. Men ingen af dem var skræmt fra vid og sans da vi kom hjem ved halv to tiden. Er da lidt stolt.

    Ha' en god dag, som absolut må være koncentreret om skønne Nicki.

    Hilsen Gitte

    PS: Det sner her - en lille smule.


  • #2   1. jan 2008 Hmm altså jeg ville sige ja.. at det godt kan være fordi han ikke var hjemme i sin "trygge hule"

    På den anden side, så kan jeg fortælle, at Luna ikke var bange de første 3 nytårsaftener.. men sidste år var hun ikke mange sure sild værd.

    I år lå hun igen bare og sov.. Så jeg ved det ikke...



  • #3   1. jan 2008 Athene var også nervøs ved bragene i går og hun har heller aldrig reageret på nytåret - vi bor ude på landet hvor der ikke bliver skudt meget af, men i går kunne vi altså høre bragene fra den nærliggende by som ligger 5- 6 km væk, og hun brød sig bestemt ikke om situationen, Canto derimod tog kampen med raketter og div op og løb ud og skabte sig og gøede helt vildt mod himmelen hver gang der kom en raket, og han så meget forbavset ud når den døde ud....

    / Trine


  • #4   1. jan 2008 hovsa, glemte lige at siger GODT NYTÅR :o)

  • #5   1. jan 2008 Nå jah det gjorde jeg da vist også.... og jeg har ikke engang drukket i går!

    GoDt NyTåR.......

    / Trine


Kommentér på:
øv øv øv

Annonce