{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Utroskab ..
  • #1   8. jan 2008 Ikke mand.
    Men selvfølgelig ja til begge spørgsmål.


  • #3   8. jan 2008 Hmm.. tør du virkelig tage sådan et emne op herinde ? *GGGG*

    Aiiij seriøst...
    Utroskab er noget en vis herrre har opfundet i vrede.. Personligt har jeg det sådan med at der skal 2 til utroskab og jeg er IKKE den part der skal have startet noget et andet sted..
    Har prøvet at miste en pga af det.. og det er bestemt ikke sjovt at vågne op ved at vedkommende er igang bag ryggen på en i ens seng med ens veninde..
    Så nej.. er dybt imod utroskab..


  • #4   8. jan 2008 Selvfølgelig er det muligt for både mænd og kvinder at være tro... spørgsmålet er så om de VIL....

  • #5   8. jan 2008 Hmm, mange former for utroskab, men synes det er ok at samle appetit ude, så længe man spiser hjemme....;o)

  • #6   8. jan 2008 Kan kun snakke for mig selv.... Ville aldrig begive mig på det spor.... for det første har jeg hvad jeg skal bruge herhjemme og for det andet vil det æde min samvittighed op tror jeg.

  • #7   8. jan 2008 selvfølgelig kan både mænd og kvinder være tro i mange år, hvis man er sammen med den eneste ene så kan jeg ikke se hvorfor man ikke kan være tro.

  • #8   8. jan 2008 Har du spurgt Admin om det?

  • #9   8. jan 2008 jeg syntes ikke der er ok at samle appetit ude, hvis man ikke kan få appetit nok hjemme så er der noget galt med forholdet

  • #10   8. jan 2008 Anne S :
    ???


  • #11   8. jan 2008 Nu har jeg personligt det meget svært med utroskab. Min eks var mig utro med hans eks imens jeg sad oppe på hans værelse, havde han sex med hende i nedenunder.... Han holdte fest, så havde ikke set de var smuttet... Så derfor kan jeg ikke snuppe det. heheh

  • #12   8. jan 2008 Tror der er stor forskel fra mand til mand, kvinde til kvinde. men et eller andet sted tror jeg egentlig ikke at mennesker er monogame.

    Tror at der er større chance for at en mand er utro, end at en kvinde er det, for langt de fleste kvinder skal have følelserne med, for at kunne gå i seng med en mand, hvor manden godt kan have sex, bare for "sjov" skyld, altså uden at det betyder noget. Og der er mange faktorer, der spiller ind, såsom alkohol, ikke at jeg mener at det giver ret til at være utro, at man har drukket, men i mange tilfælde bliver det sværere at sige nej:-)

    Og vil lige sige, at jeg afskyer utroskab. for med det bryder man tilliden, en tillid, der er meget svær at opbygge igen, hvis man overhovedet kan det, det kommer jo an på den part, der er blevet svigtet.


  • #13   8. jan 2008 * christina * :
    Helt enig.. samle appetit ude men spise hjemme.. og kan han / hun ikke holde sig til det så er det ud af vagten...


  • Mikkel T
    Mikkel T Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Svar: 6
    #14   8. jan 2008 I de tilfælde hvor folk er utro, så tror jeg at kvinderne er "bedre" til at holde det hemmeligt end mænd er.. Måske også derfor man har opfattelsen af at det mest er mænd der er utro.

    Men utroskab er ihvertfald roden til alt ondt i et forhold set med mine øjne...


  • #16   8. jan 2008 Utilgiveligt!
    Så kan de godt flytte i sådan en fart.......


  • #18   8. jan 2008
    Jeg harselv været en "elsker"..
    Og derved været d ti at gøre en mand utro..
    Puha det var noget af en tur..
    Jeg er selv imod .. Nu..
    Og ja der er mange former for utroskab..
    Men det jo ikke kun mænd..
    en man på 30 og hans kæreste er lige gået fra hinanden fordi hans kæreste var ham utro..


  • #19   8. jan 2008 Jeg har prøvet med 2 kærester at de var utro så jeg er stik modstander af det

  • #20   8. jan 2008 Er enig med Rikke.
    - det kan kvinder også sagtens uden følelser, og skal man gå helt i detaljer, så har kvinder meget nemmere ved at simulere end orgasme end mænd har.


  • #21   8. jan 2008 Jeg synes heller ikke om utroskab!
    Tror godt at en fyr kan være tro mod en i mange år, men tror at mænd er nemmere at friste en kvinderne. Kvinderne tænker nok mest over konsekvensen.
    Jeg har aldrig selv været utro, og håber da heller aldrig at man bliver det.


  • #22   8. jan 2008 Det er ikke noget kønsbestemt..

    Både mænd og kvinder kan været tro og de er også ligegode om at være utro...


  • #23   8. jan 2008 Rikke Dahl, tror nu stadig at langt de fleste kvinder skal have følelserne med, for at kunne gøre det. Men ja, der findes jo også nymfomaner, selvom der normalt er mænd man siger kræver mest sex, så ingen regler uden undtagelser:-)

  • #24   8. jan 2008 ..................Anne faker vist for vildt .......Mu ha ha ha ha

  • #25   8. jan 2008 Anne, ja men der har jeg så ikke lige forstået pointen med at have sex med en vildt fremmed, hvis man alligevel skal fake orgasmen??????

  • #26   8. jan 2008 Ja .... eller nej, kunne jeg som partner aldrig finde på smiley

  • #28   8. jan 2008 fake en orgasme.....det gøres ved at spytte dem på ryggen *GGG*

  • #29   8. jan 2008 Nu er orgasmen jo ikke det eneste lyksalige ved sex ;o)

  • #30   8. jan 2008 Loooool Rene :o))

  • #31   8. jan 2008 René der er unfair, I har fået alle fordelene - I kan også stå op og tisse :o))))

  • #32   8. jan 2008 Uha Lykke...
    Kender til mange kvinder, og flere af mine veninder der har nydt godt af at simulere en orgasme med deres mænd, for det er vist ofte mænd der gerne vil tit .... nogen meget tit *s*
    Så er det godt at have et sådant "redskab"


  • #33   8. jan 2008 Nej da Rikke ..... aldrig *s*

  • #34   8. jan 2008 Utroskab eller ej, er et spørgsmål om respekt for hinanden..

    Man kan ikke holde for, at lynet slår ned....Men man kan i det mindste afklare hjemmefronten, før man jopper i kanen....


  • #35   8. jan 2008 Næ CH - smøgen bagefter er også ret go smiley

  • #37   8. jan 2008 Ja det er noget fanden har skabt i vrede, er stærkt imod det.

  • #38   8. jan 2008 men se på min chef og hans kone..

    De er åbentlyst utro overfor hinanden..
    de har bare en regl om.. at når de går i seng .. så kysser de hinden godnat hvergang..

    ogsådan lever de :S


  • #40   8. jan 2008 Jeg kan altså stadig ikke se ideen med en fake orgasme, hvis manden er god til det han skal, kan han vel også tilfredsstille indtil flere gange på samme dag, hvis man har sex flere gange dagligt, hvorfor har man sex, hvis man skal fake orgasmen, så er det vel for at få det overstået og få fred???? Det kan jeg altså ikke se ideen i.

    Og ja, selvfølgelig er der andre ting i sex, end bare orgasmen, og netop derfor burde det vel heller ikke være nødvendig at fake, hvis man ikke gør det for at få orgasme?????


  • #41   8. jan 2008 Der er godt gang i science-fiction bøgerne rundt omkring hva' ;O)

    Men enhver er jo selvfølgelig salig i SIN tro *ss*


  • #44   8. jan 2008 C E: er der nogle specielle du hentyder til???

  • #46   8. jan 2008 Mange gange lyder det til at det oftest er mænd, der er utro,
    MEN de skal jo forpokker ha en kvinde at være utro med!!! Med mindre alle utro mænd er...til mænd....

    Tænk lige over den!!!!! ;o)

    Her er reglen: èn upser fra kærestens side og så er det FARVEL!!!!!!!


  • #49   8. jan 2008 Rikke, det var Anne, der skrev det med at simulere en orgasme, det er vel det samme som en fake orgasme, right.

    Selvfølgelig tror jeg også at man kan være lige gode om det. Men for mit eget vedkommende kunne jeg i hvert fald ikke gå ud på gaden og tage hvem som helst, bare for at få noget. Skal have følelserne med i det, og kunne da slet ikke finde på at fake en orgasme, men hver sin "lyst":-)


  • #50   8. jan 2008 Selvfølgelig kan både mænd og kvinder værre tro i mange år, for mit eget vedkommende har min kæreste og jeg været sammen i 10 år nu og ingen af os har på noget tidspunkt været utro - man kan selvfølgelig agumentere at jeg jo ikke kan vide 100% om min kæreste er utro, men det ville jeg påstå at jeg ved han ikke er... :o) Og hvis han var er jeg ikke tvivl om at jeg ville finde ud af det i løbet af meget kort tid!! Anyway, så er vi begge store modstandere af utroskab og vi mener også begge at det er utilgiveligt - det er bare ud af vagten hvis det sker, og faktisk ser min kæreste nok næsten værre på det end jeg gør - jeg mener bestemt ikke at det er i orden og folk der gør sådan noget, både mænd og kvinder er nogen svin, men jeg kan ikke 100% udelukke at jeg ikke vil kunne tilgive - over tid, jeg tror det ikke - og ønsker det heller ikke men jeg kan ikke udelukke det fuldstændig, jeg er derimod ikke i tvivl om at min kæreste aldrig ville kunne tilgive utroskab!!

  • #51   8. jan 2008 * Modesty billeder og videoer er købt og betalt! * : 100 % enig!!!!

  • #52   8. jan 2008 Modesty.. 100% imod!!!!

  • #54   8. jan 2008 Mener os at man skal afklare sit forhold inden man hopper i kanen med én anden... Og sker det inden forholdet er afsluttet, bør man sige det med det samme istedet for at gå og lyve...

    Hellere såres af sandheden end glædes ved løgnen....

    Men synes nu godt at man må samle appetit ude, så længe man spiser hjemme....
    Man kan vel ikke umdgå at møde nogle andre dejlige mennesker som kan sætte fantasien lidt i gang??? ,o)


  • #55   8. jan 2008 Håber jeg heller ikke...

  • #56   8. jan 2008 Rene... Kæft den var god.. GGG.. sidder og styrer mig for ikke at skrive et svar til den..

    Puha Stine. GG


  • #57   8. jan 2008 Men folk der slår dem de elsker ihjel, har en brist i deres hjerner. Det er simpelthen frygteligt

  • #58   8. jan 2008 Det er selvfølgelig frygteligt at tage ens elskede i at være utro, men ligefrem slå ihjel!!

  • #59   8. jan 2008 Jeg havde også gjort mange onde ting mod dem begge. hehhe

  • #60   8. jan 2008 Hmm tja kan godt forstå at man reagerer voldsomt, tror nu nok jeg bare ville vende mig om gå, og aldrig se mig tilbage.... Men jeg har heller ingen børn som kan komme i klemme.... Så er det jo nemmere at smutte...

  • #63   8. jan 2008 Jeg kan nu bedre acceptere utroskab frem for vold.

    Hvis man ikke er psykisk stabil, og mener folk skal slagtes fordi de handlede dumt og impulsivt... så burde man nok ikke være i et fast forhold.

    Man bør i stedet være glad for at man fandt ud af det og ikke behøver spilde mere tid på noget der alligevel aldrig vil holde.



  • #66   8. jan 2008 Miss Fich: vil give dig ret, men ved bare selv at jeg havde svært ved at tackle det dengang min eks var utro, det var virkelig svært, da han var den første jeg elskede.... Og vil ik mene jeg er psykisk ustabil, men der ville jeg også bare gøre noget ondt ved dem

  • #68   8. jan 2008 Pernille: hehe, løb godtnok efter nadia ude i storcentret, men det var også hvad det var smiley

  • #69   8. jan 2008 Det er jo ikke sikkert man går ind i forholdet med den tanke, forelskelse kan ske pludseligt og uventet, lidenskab kan tage overhånd for en enkelt nat osv

    Det berettiger på ingen måde til vold.





  • #70   8. jan 2008 Nu skal det ikke lyde som om jeg forsvarer utroskab, slet ikke, men jeg kan på ingen måde acceptere at man tyr til vold med den begrundelse.

    Der kan ske rigtig meget i et forhold, og en af de ting er at man går død i sin partner, og på den måde åbner op for vinduet og ser verdenen udenfor.

    Nogle mennesker er så ikke stærke nok til at tage tyren ved hornene, og indrømme overfor sig selv og sin partner, at enten skal der arbejdes seriøst på forholdet, eller også skal det afsluttes inden det går galt.


  • #73   8. jan 2008 Jeg er selv en hidsig satan (har jeg hørt men tror nu ikke rigtig på det *gg*) og ved hvilke tanker der farer igennem hovedet på én i en sådan situation.

    I bund og grund handler det om at være sit ansvar bevidst, at være moden nok til at kunne indrømme over for sig selv og sin partner når der er kurrer på tråden, og så enten arbejde på det, eller kaste håndlædet i ringen og sige tak for omgangen smiley


  • #74   8. jan 2008 Dejligt at hører nogen er positive og mener at det både er mænd og kvinder der kan være tro smiley

    Regel nr. 1: Èn gang utro , ALTID utro ..

    Gør han det mod dig en gang , vil han gøre det igen .. Så det er bare med at komme væk ..


  • #75   8. jan 2008 Hvis manden knaldede udenom, så røg han ud med det samme. Jeg vil aldrig få tillid og respekt for ham igen.

    Jeg er meget sikker på min beslutning, idet at jeg har oplevet utroskab, og jeg fik aldrig tilliden igen til ham.

    Både mænd og kvinder er utro. Tror at kønnene er lige gode om det.


  • #76   8. jan 2008 Det er noget fis at sige én gang utro altid utro.

    Jeg har været det én gang for 6 år siden, og gør det ALDRIG igen!


  • #77   8. jan 2008 Tror ikke på den med, at gør man det en gang, gør man det også igen..

    Der er så mange grunde til, at folk vælger at kigge udenfor parforholdet, og nogengange er det ikke så ukompliceret, som jeg synes mange gør det til.

    Der skal to til et parforhold og oftest skal der også to til at spolere det.
    Alting har en årsag.

    Selvom jeg godt ved, der er undtagelser, så tror jeg de fleste der indgår i et seriøst parforhold gør det med den hensigt at være sin partner tro....

    Og igen vil jeg nævne, at kvinder er ligeså slemme som mænd, når det kommer til utroskab. Det foregår ganske givet bare anderledes. Færre skiftende partnere, over længere perioder med den samme, og mere udspekuleret og skjult.

    Kvinder bliver ikke så let busted som mænd...


  • #78   8. jan 2008 Hilsen CH som nu er utro på 10'ende år uden at blive opdagt.. Eller?

    Sorry, men det lød bare sådan............. gg


  • #79   8. jan 2008 lol

  • #80   8. jan 2008 Rokoko, jeg har været sammen med den samme mand i 15 år - og har aldrig været utro. Det ligger mig meget fjernt.

    Men jeg erkender, at livet ikke er sort/hvidt og at det er så hulens nemt at fordømme adfærd, som man ikke forstår.
    Det udstedes ingen garantier...


Kommentér på:
Utroskab ..

Annonce