{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

Han er slet ikek sig selv . {{forumTopicSubject}}

Sidder og græder og er så forvirret . :'o( iiihj .

Choco er SLET ikek sig selv . han er altid glad og logre med halen og hopper op når vi går ud til ham .
på lørdags kom ham og Kambei op og slås . nok fordi vi havde haft Kambei med hele dagen ti Næstved om fredagen også har Kambei nok gået Choco lidt for meget på .. skal lige siges jeg har ikke været hjemme så aner ikke hvad der er sket .
nå men min far skiller dem ad og sætter dem hver til sit . efter et stykke tid vil de lukek dem sammen igen og Choco springer på min far . :'o( aner ikke hvordan og hvorledes ., da min fars opdragelses metoder ikke altid er lige gode . Da jeg skulel gå ned og hilse på dem og lukek dem ind søndag aften da jeg var kommet hjem vil jeg da godt indrømme at jeg var lidt bange for Choco .
nu her idag har jeg så været ude ved dem . og pjatte lidt men det var der ikke meget af . Choco ville ikek snakke eller logre med halen . han gik hen og lagde sig for sig selv og da Kambei kom nærmere knurrede de af hinanden . jeg er meget ops nu og går og kigger ud hele tiden . men Choco virker så trist . :o(
er så ked af det .

vil ikek hører nogen meninger . da det bare bliver endnu hårdere . :o( skulle bare ud med det . tårene løber ned af kinderne på mig . :'o(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han er slet ikek sig selv .
Kommentér på:
Han er slet ikek sig selv .

Annonce