{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

slåskamp igen . :o( {{forumTopicSubject}}

Denne gang var jeg alene hjemme .
De havde fået mad da de ikke har spist i 2 dage og lukker Kambei ud egfter de har spist og han farer lige op til Choco også ryger de i totter på hinaden ., har aldrig skreget så højt i hele mit liv., og de ville bare ikke stoppe .,

Nu er de hver for sig ., Kambei halter og choco har en flænge på næsen og de ser slemme ud ., :o( vi kører dem nok lige til dyrlæge tjek imorgen .
aaaiiih hvor er jeg bare ked af det ., sidder og hyler ., for de er såå gode venner og kan normalt ikke undværer hinanden og nogen gange skal der bare så lidt til så ryger de i totterne på hinanden ., tør ikke ringe til mine forældre og sige det ., selvom det ikke er mig ., men de vil nok skille sig af med Choco ., sidste gang de var oppe og slås og mine forældre lukkede dem hver for sig røg Choco på min far ., såå turde næsten ikek gå hen til Choco i skræk om han ville gøre det ved mig ., men nu er han lukket ind nede i kælderen ., :o(

Puuuha sidder og ryster helt vildt ., og ved slet ikke hvor jeg skal gøre af mig selv ., føj for en oplevelse og især når jeg er helt alene hjemme og ikke rigtig kan stille ret meget op .. :o(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  slåskamp igen . :o(
Kommentér på:
slåskamp igen . :o(

Annonce