{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

når alting er ens skyld.. {{forumTopicSubject}}


Jeg besluttede mig idag.. for at gå tur med min søsters hund. den havde på dette tidspunkt været alene hjemme i 6 timer. så ville lige lufte ham. vi gik ud på marken..

Hvilket resultere i at Bamse stikker af løber ind i noget krat (ikke en skov). der var vel 7-10 træer. og ud kommer en hjort.. ashlan stikker af og sammen jager de hjorten ud over marken. jeg vidste allerede hvis ikke jeg fik fat i Ashlan ville min søster slå mig ihjel.. hvilket resultere i at jeg smider alt jeg har i hænderne og løber efter ashlan.. efter 40 m. stopper han og løber tilbage.-
jeg tager hans snor igen. (han rev sig med snor, ud af hånden og rev mig om kuld.) der står jeg så midt på en mark, med hul i bukserne.. mistet mine nøgler, pung og telefon.. tro mig efter en time eftersøgen er det stadig ikke fundet..

ikke nok med det min søster bliver stik tosset på mig.. skælder mig ud for ikke at holde godt nok styr på ashlan.. hvis han først trækker til kan jeg altså ikke holde ham hvilket i denne her sag, var sagen.. smiley .

efter skæld ud ringer hendes telefon.. hvor hun i samtalen fortæller om hvor dårligt det er at jeg bor der, at hun passer vores kat.. osv. jeg bliver helt vild sur og ked af det inden i.. hun spurgte selv om hun måtte få katten!.

Hun giver også mig skylden for at vores mor vil begå selvmord...

Undskyld at jeg skriver her inde.. jeg har bare brug for at komme af med mine frustationer.. og har ingen at ringe til, efter som min telefon er væk!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når alting er ens skyld..
  • #1   23. maj 2008 Ej hvor træls.. Du får da også lige skyld for det hele..
    Hvis du stadig ikke har fundet dine ting, så prøv at kontakte DCH's eftersøgningstjeneste.. De rykker ud med dygtige hunde, der nemt finder tabte ting

    www.dch-danmark.dk

    Hvis du havde boet i nærheden af mig, så var jeg med glæde kommet for at hjælpe.

    Rigtig tarvelig søster du har der..


  • #2   23. maj 2008 Synes det er lidt små ting at lave en eftersøgning for.. en pung, nogle nøgler og en telefon..

    og mange tak Alex..

    Nåh, jeg´vil smutte igen.. skal ud og lede videre. Min spor hund til Bamse kan kun finde hjorte og ikke punge:/


  • #3   23. maj 2008 du kan da få en anden til at ringe til din telefon?

    Tarvelig søster du har dig!


  • #4   23. maj 2008 Synes ikke det er fair af din søster at give dig skyld for alt det.
    Et er at han rev sig løs- det kunne jo nok også være sket for hende selv- hun skal bare være glad for den ikke rendte væk og at den er i god behold.
    Du gjorde jo en god ting ved at lufte hendes hund.
    Det med din mor synes jeg slet ikke du skal finde dig i!! Du ved også godt selv at det ikke er din skyld!

    Håber du finder dine ting!

    Knus


  • #5   23. maj 2008 Jeg lover dig dch hundene vil hellere end gerne rykke ud.. Det er smadder god træning for dem..


  • #6   23. maj 2008 Bag klappen til min telefon var i forvejen revet af, og i faldet er mit batteri gået ud af den. så den er slukket. under alle omstændigheder, så har jeg den altid på lydløs.. smiley

  • #7   23. maj 2008 Eftersøgningstjenesten er netop til for at finde sådanne ting - og hundeførerne vil rigtig gerne bruge hundene til rigtige opgaver.

    Øv, med din søster og situationen. Håber I finder ud af det.


  • #8   23. maj 2008 Hvis mine ting ikke er fundet senere kunne det måske være man skulle ringe.. Nåh, men, jeg er løbet så længe solen er oppe, kan jeg stadig nå det

Kommentér på:
når alting er ens skyld..

Annonce