{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

øv hvorfor er mennesker sådan (langt) {{forumTopicSubject}}

og ja lidt uoverskuligt
ja i eftermiddags skulle vi over til vores lille købmand vi har diesel med og over ved købmanden står en flot scefer (staves) den er nyskerrig efter diesel. så spaker manden ham sku først en gang så to gange så 3 gange og så 4 gange så åbner jeg munden og siger at man godt kan opdrage end hund uden at være voldlig og de griner så hånligt af mig idioter
så skal vi til at gå igen så over på den anden side går der en familie med en lappe den trækker så lidt, damen trækker så i den så den vælter hendes datter og hvem bliver slået det gør hunden flere gange denne gang tør jeg ikke sige noget men bliver bare så ked af det det skete inden for højest 5 min og så er det jeg tænker at der må være mange der ikke er gode ved deres hunde siden man kan se to tilfælde på så kort tide


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øv hvorfor er mennesker sådan (langt)
  • #1   25. maj 2008 Åha smiley Stakkels hunde dog! Uha, at folk ikke kan behandle og opdrage deres hunde ordentligt!! :'o( Man bliver sq så sur over sådan noget,..

  • #2   25. maj 2008 Her har vi nok svaret på, hvorfor nogle hunde bliver tossede i hovedet.

    Nogle racer går ned og bliver indesluttede og slukkede af det - andre racer bider pludselig fra sig...



  • #3   25. maj 2008 CH nemlig det er bare så slemt og så i sådan en lille møjby jeg bor i hvor mange gør det så ikke i større byer

  • #4   25. maj 2008 Folk må sgu være underlige derovre i Midtjylland...... forleden dag så du også nogen der bankede deres hund.... hmmm.....


  • #5   25. maj 2008 Damen er sku sikkert sur på sig selv over at hun selv er skyld i at hun væltede sin datter med hunden, men hun kan jo ikke stå og skælde sig selv ud, så er det jo nemmere at gøre det på hunden..

  • #6   25. maj 2008 Hvis jeg overværede det, er jeg ligeglad om det så er dronningen der står og slår,,

    Jeg ville gå direkte over til personen og nikke ham en skalle..

    Ja, det er meget dumt, og jeg er også selv en idiot,, men jeg kan ikke TÅLE at folk gør deres dyr fotræd.. især når det er hunde.
    Det er 1 grund til at jeg aldrig ser ANIMAL PLANET mere,, går amok på min tv så.

    Kan ikke finde på noget der er værre end at slå sin hund! Uff,, jeg bliver så sur.


  • #7   25. maj 2008 puha smiley folk kan være så modbydelige.

    Forleden gik jeg også tur med lasse og så, så vi en mand med hans fine schæfer som begyndte at pive og logre fordi den ville hen og lege med lasse.. så fik den lige 3 slag af ham imens han råbte. Hva er det for noget :S blev helt mundlam og ked af det. Havde lyst til at ta hunden med mig hjem så den ku få det bedre. smiley


  • #8   25. maj 2008 Christel "hepper på Diva" .

    Sådan skal det gøres, så kan de forstå det alvor.


  • #9   25. maj 2008 Christel! Jeg troede vi havde en fælles mishandler aftale.. Og så sidder du her og bakker op! ;-P

  • #10   25. maj 2008 det var dejlig meget respons
    jeg har nu ondt af de hunde og håber på jeg en dag får filmet ham der sparker


  • #11   25. maj 2008 Christel "hepper på Diva" . nej men det værste er jeg har ikke set dem i byen før og det er en pænt lille by hvor jeg har boet altid og kender alle så enten bor de her ikke ellers er de lige flyttet til

  • #12   25. maj 2008 Jeg giver hende en flad fra dig Christel.. Og et los i tindingen!

  • #13   25. maj 2008 Christel "hepper på Diva" .
    ja det er jeg bestemt og det er en der er nem at kende for den var meget lidt sort


  • #14   25. maj 2008 Jeg gør det! Og skriver lige til dig her i morgen eller når vi er på samtidig.

  • #16   25. maj 2008 Har oplevet, en mand gå tur med sin schæfer uden snor (var vist ved at lære den "holde plads") og da vi kom begyndte hans hund at ville hend og hilse på os. Da blev han mega sur over og tog så hårdt fat i nakken på den her stakkels hund så den piv. Vil lige sige at Schæferen ikke var særlig gammel, nok omkring ½ - 1 år. Blev så paff af det og viste ikke hvad jeg skulle sige.

    Men kan forstå på folk at de i schæfer hunde klubben træner efter nogen meget hård metoder. Så hvis det er den måde de træner hunde på, så vil jeg aldrig nogen sinde træne hos dem.


  • #17   26. maj 2008 hvis de kan behandle deresdyr sådan, så tænk på hvordan de behandler andre mennesker.
    Man skal ikke have en hund hvis man kun kan sparke,slå og være sur på den hele tiden, der er andre måder og opdrage en hund på.
    Arrg Kan blive tosset over det og ligesom Ditte og Morten S, så åbner jeg også mundenkan slet ikke lade være..


  • #18   26. maj 2008 Cecilia - inden du lægger den slags påstande på banen, så tjek det lige selv ud først:

    "Men kan forstå på folk at de i schæfer hunde klubben træner efter nogen meget hård metoder".

    Hvis godbider, bold og klikker er hårde metoder, har du ret....

    Schæferhundeklubben består af 70 kredse med hver sin kultur i træningen. Nogen steder kører man de gamle metoder, andre steder nye - atter andre en kombination.
    Nogle steder er de hårde, andre steder er de bløde..

    At sige at man kører med hårde metoder i schæferhundeklubben er noget vrøvl!


Kommentér på:
øv hvorfor er mennesker sådan (langt)

Annonce