{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

Er forvirret {{forumTopicSubject}}

Over alle de forskellige hundefoder mærker.
Hvad bruger I , og hvad vil i slet ikke bruge ?

Det er mere fordi, at vores Shiva gider ikke spise sin foder uden der bliver blandet noget i.
Vi har ladet vær med at blande noget i , i lang tid, for vi tænkte at hun nok skulle spise når hun blev sulten nok.
Men der skete altså bare ingenting.
Hun tabte sig osv, så vi blandende noget i igen, og hun spiste.
Vi bruger lige nu Eukanuba, men det gider hun ikke.
Så har vi prøvet Hills , heller ikke den store succes.
Også har vi prøvet Olivers , men det var kun sjovt at spise i et par dage.

Vi var på besøg hos min svigermor for nolge uger siden, og hun har altid hundemad stående i skabet.
Det var fra Pedegree, og det spiste shiva med den største fornøjelse.
Men jeg har bare hørt at det ikke er godt at give dem, da der ikke er det nødvændlige i som de har brug for, er det rigtigt ??

(Jeg har en Amerikansk Staffordshire Terrier blanding)
Håber i kan hjælpe, for det er så trættende at stå og blande noget i hendes mad hver dag for at hun gider æde det ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er forvirret
  • #1   15. jul 2008 Laika har det lidt på samme måde... Og lige så snart vi kommer hjem til nogen med hund hvor maden står fremme, så æder hun som om hun aldrig får noget herhjemme... Tror bare det er fordi det ikk er deres eget..

  • #2   15. jul 2008 Hvorfor går du ikke over til BARF? De fleste hunde spiser med fornøjelse. Havde en GD førhen som var lige som din - han begyndte først at spise rigtigt og spise op da vi startede på BARF!!

  • #3   15. jul 2008 Jeg havde samme problem med min. Nu er han begyndt at spise bedre (3 år), men i lang tid har jeg måtte bløde foderet lidt op og putte kogt kylling i.
    Jeg ville aldrig give min hund Pedigree el. lign. Der er for meget salt og fedt i og ikke de ting, hunden skal bruge - som at fodre sine børn med Mc D.
    De dokumenterede mærker fra dyrlægen er altid mit valg til foder, men Royal Canin og Eukanuba er også gode produkter, som jeg ikke ville have det dårligt med at anbefale mine klienter.


  • #4   15. jul 2008 Vi har prøvet at barfe hende, men det gad hun heller ikke ..


  • #5   15. jul 2008 Jeg bruger Fitmin (tørfoder) og det har hjulpet på mine hunde. Mogens var lidt for tynd og Freya havde en kedelig pels.

  • #6   15. jul 2008 En gang muskelhund - hvor længe har I prøvet ad gangen?

    Noget siger mig, at hunden bare ikke er et madøre og at den skal lære at spise det, der bliver serveret.
    Det virker som om den får en ny menu hver gang den ikke spiser i bund.

    Min gamle hund var på den måde hele sit liv. Han var meget småtspisende, og var også meget slank det meste af livet. Og det måtte vi så leve med - det der med at skifte foder hver anden uge, det holder ikke.

    Vi endte med at han havde foder stående hele døgnet og at han ind i mellem fik noget ekstra guf i, når hans mave knurrede for meget.

    Jeg vil bestemt ikke anbefale at bruge "billigt" foder for at få hunden til at spise.


Kommentér på:
Er forvirret

Annonce