{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
717 visninger | Oprettet:

Det blir en dum weekend .. {{forumTopicSubject}}

Vi skulle jo i sommerhus i weekenden .. .Yea tænkte jeg ... Med mine forældre, min lillesøster og hendes kæreste, samt min ene bror og hans kæreste ... Fedt fedt fedt ... MEN så fik jeg af vide, at min storesøster og hendes skod hund skulle med .. MÅSKE .... Og så forsvandt lysten lissom til at tage i sommerhus ... For det første fordi min søster har behandlet mig som lort det sidste stk tid ... Plus hendes køter blir altid overgearet, springer rundt på folk og løber praktisk talt på væggene og så hendes klør ... Hun kradser helt ekstremt ... Nå , men meddelte så at vi sprang turen i sommerhus over... så blev min lillesøster ked af det, for det var mig og kæresten hun gerne ville være sammen med ... så vi sagde så ja til at tage med alligevel...

Fandme om min mor så ikke lige har spurgt om vi gider tage min dumme storesøster og hendes hund med i vores bil ... så forsvandt lysten igen ... Inden vi skulle i sommerhus havde jeg lovet svigermor at stoppe forbi en butik og købe nogle puder til hende og imorgen havde vi snakket om at tage på skue i lunderskov for at se en hanhund som måske skal være far til næste år ...

Og jeg VED, at hvis vi siger nej til at tage min søster med, så blir det ikke sjovt at tage i sommerhus for så blir der sure miner ... Men hvis vi siger ja , så kan vi ikke købe puder til svigermor og vi kan ikke tage på skue imorgen ... Så det hele er bare pisse øv lige nu .... :o(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det blir en dum weekend ..
Kommentér på:
Det blir en dum weekend ..

Annonce