{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
753 visninger | Oprettet:

Man bliver lidt harm {{forumTopicSubject}}

selvom jeg ikke længere har min egn hund, afholder det mig ikke for at blande mig i andres hunde (mest positivt, da der er mange skønne hunde og ejere i dk heldigvis) men bliv skam lidt harm da jeg var nede og handle i mandags.
Nogle havde sat deres hund uden for, men så lang en snor så den kunne komme helt hen foran døren. som er en alm dør, der åbner og lukker automatisk, men hunden sad så og pev efter sine ejere, og prøvede at komme ind i foretningen hver gang døren åbnede, og mange mennesker måtte lege omvendt limbo for ikke at blive bundet ind i snoren, dog var hunden ikke så stor (lignede en cocker spaniel), så der var ikke forbi folk måtte springe, men man kunne da godt falde og over hund eller snor.
LIge pludselig ser jeg bare at hunden får poten ind under døren og i klemme da døren lukker igen. hold op den hylede op (man var ikke i tvivl den hylede).
Jeg går ud og ser på hunden da jeg har købt mine varer, heldigvis er den da glad for mennesker og vil gerne snakke med mig, jeg kan med det samme se at den har mistet pelsen på poten og fået en lang hudafskrabning og den vil ikke lade mig rører poten, hvilket også er iorden, hvis poten gør ondt og jeg sidder som vildt fremmed.
Men jeg kan også se at hunden er vildt tynd og dens pels på ørerne er helt filtret sammen.

Jeg spørger inde i butikken om den lille cockerligne hunds ejer er der inde. men ingen svare. så jeg sidder ved hunden lidt endnu, da den ellers gik i vejen for andre kunder der kommer ud og ind.

Lidt efter kommer et ungt par med barn ud til hunden, som har savnet dem meget.
Jeg forklarer dem hvad jeg har set ske med den og den halter og ikke vil lade mig røre poten. Jeg fortæller at jeg nok lige ville holde øje med poten eller gå til dyrlægen med den. ¨
hvorefter damen kigger på mig og siger: ja han er lidt uheldig, det sker tit, han behøver ikke en dyrlægen. og så gik de bare

Jeg skal ikke kunne sige hvad de gør efterfølgene. men bliver bare lidt harm over at hun virkede fuldstændig ligeglad, og hunden så så usoigneret ud og at det bare stiller den sådan så både andre kunder ikke kan komme ind i foretningen uden at skulle over den og dens snor.

Måske er jeg bare en sur gammel dame.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Man bliver lidt harm
Kommentér på:
Man bliver lidt harm

Annonce