{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeres hunde idag {{forumTopicSubject}}

Mine har starter ud,med en times svøm,mens ejer får severet lidt gløgg og godt smiley

Derefter er det hjem og hælde lidt mad i maverne..

En kort tissetur og jeg regner med de lige tar en time,på øjet..

Oliver (søn) ankommer og mon ikke der blir bydt op til leg,de 3 imellem..

En lang gåtur,herude på landet eller på crossbanen..

Når vi andre skal spise,får de en stor knogle,som de kan hygge med..

Mon ikke der ligger en pakke,under træet de selv skal åbne og så er vi vist ved at være,ved vejs ende..

Men samtidig har Zeuz idag,udset sig en pligt..

Han holder øje med anden og det gør han,meget intenst..

Den kunne jo måske flyve ned til ham..

Han har siden imorges,ikke rokket sig fra køkkengulvet.. GG


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal jeres hunde idag
  • #1   24. dec 2008 Fie og jeg er på vej til søen nu og lidt til eftermiddag får hun en times tur i skoven.

    Stort set samme program som alle andre dage *GG*


  • #2   24. dec 2008 ihh det lyder hyggeligt, jeg er hundepasser i disse dage, for to små krapyller som bare er over det hele.... men vi skal ind og gå en lang tur i dyrehaven med lonni, columbo og mayday

    og så have et lille hyggeben, og noah skal have en masse gaver....


  • #3   24. dec 2008 Ja alt er klar her. Sidder og venter på at vores venner kommer med julegæsten ( deres hund) og efter en hyggesnak med vennerne og de køre igen så står den bare på afslapning . Vi er kun min mand og mig og de to vabber i aften.

  • #4   24. dec 2008 uha *G*

    jeg skal hjælpe min mor med alt i dag, da hun ikke rigtig kan bruge sine arme og går og venter på at skulle ind og opereres

    så Babe skal bare ud på en gåtur om lidt, og så skal vi hjem til min mor, lige en tur på kirkegården og lægge lidt til min morfar, og så hjem og i gang med alt ting

    og der skal Babe bare ligge i vejen hele dagen *GGG*

    Glædelig jul


  • #5   24. dec 2008 mine får lov til at få en god lang gåtur, inden jeg skal på arbejde, såå der er ikke den helt store forskel på hvad vi laver i dag eller alle andre dage...

  • #6   24. dec 2008 Har lige været ude 1 1/2 time og nu slapper hundene af. Så skal jeg i bad og på arbejdet.
    Aftenen fejres sammen med mor og far samt søster og familie, and og flæskesteg, ingen gaver, ren hygge.
    Hundene bliver passet af sønnen


  • #7   24. dec 2008 Eftersom Bølle har været vågen hele natten med diarré, så tror jeg lige han skal sove et par timer. Bagefter vil jeg ud og gå en god lang tur med træning af diverse tricks + søg...

    Og så skal han hjem og hygge med os, mens jeg laver risengrød til ris a la mande. Og så går vi en tur igen inden spisetid. Og bagefter spisning går vi en LANG tur igen - så kan al julemaden også forbrændes. Og så tror jeg det er tid til at pakke gaver op :o)


  • #9   24. dec 2008 Tja..når Emma er stået op engang, så går vi over i skoven her ved siden af.....og resten af dagen skal hun sikkert brugt på, at kigge ind i ovnen samt hold øje med alle de pakker der er i huset.....pakker vs and....pakker vs and....tror valget bliver svært for hende *G*

  • #10   24. dec 2008 Hehe Smilende - sådan var Basse sidste år. Er spændt på om Bølle er lige så vild efter flæskestegen og anden i år :o)

  • #11   24. dec 2008 de skal ligge med stængerne i vejret og snorke så længe det passer dem:-)
    så skal de ud at gå en tur i skoven
    så skal de slappe af mens julemaden bliver lavet
    så tror jeg de skal tisse igen....
    så have deres julegave mens vi andre spiser....
    og ja så er det vel tid til en tur mere....
    og så ellers hygge inden vi går sidste tissetur og i seng....


  • #12   24. dec 2008 jaa ved jeg ikke har lovet at gør rent i hele huset, og nå at være ude inden sviger mor kommer (hun kan vist ikke li mig.... ) så har sagt til kæresten han må gå en lang tur med dem for det kan jeg ikke nå før den sindsyg kvinde kommer... hov det skrev jeg ikke..... og så skal vi mødes mig og manden for at bytte bil, for hans mors røv kan ikke være i hans firmabil. ikke hvis de skal ha hans bror med.... såå tager hjem i MIN lejlighed hvor min søster bor pt, og hygger med hende til vi skal over til mormor og morfar og holde jul... smiley håber i får en glædejul.....

  • #13   24. dec 2008 Lige nu ligger Sitta med alle 4 i vejret og og holder en smule med øje med mig mens jeg er ved at hvalpesikre lejligheden.

    Her kl 11.30 skal vi i hundeskoven og lege med en masse hunde herinde fra i et par timer, og så skal jeg have mine forældres hvalp med herhjem og passe ham resten af dagen..

    Senere tager jeg den bette med på kirkegården hvor jeg lige skal have lagt en krans på min brors grav, og så står den ellers på råhygge herhjemme med masser af slik og chips, en god fil og hygge med begge hunde på sofaen.

    Har planer om at gå en lang tur med dem omkring kl 20 og gå en tur rundt i byen og kigge på folk der går rundt om juletræet og pakker gaver op :O)


  • #15   24. dec 2008 Her har ami været ude og tisse og en lille snak med en af nabo hundene=) nu ligger hun og zzzZZZzzzZZZ ved side af mig. Om lidt skal der gøres rent, hentes julepynt til træet..
    ved en 3 tiden skal vi gå en længere tur forbi mit arbejde hvor jeg lige skal aflevere en julegave, så siger vi lige hej til beboerne på min afdeling og ønsker glædelig jul, de elsker hunde-så hvorfor ikk skabe lidt juleglæde med en lille hundi=)

    derefter er det hjem til mor og så kommer min far, desværre er min stedmor i thailand=( så vi blir mor, far, søster, hendes kæreste og jeg, plus alle dyrene=)

    Glædelig jul til alle!!!


  • #16   24. dec 2008 Enzo skal have gaver....MANGE....Kan se at der er flest til ham under træet......;0)

  • #17   24. dec 2008 suzanne....uha...tør i godt lægge dem under allerede nu ?.......det gør vi ikke for så er der ikke en hel gave tilbage til aften......emma pakker alle sammen op :o)

  • #18   24. dec 2008 Buller og jeg skal snart ud på endnu en tur. En af mine venner skal sidde alene juleaften, og har tilbudt at passe Buller. Ellers skulle han bare ligge i bryggerset det sted vi skal hen, og så kan han lige så godt blive passet. smiley Så skal ham jeg kender heller ikke sidde helt alene. Han har før passet Buller, og elsker at gå ture med hunde. smiley

  • #19   24. dec 2008 Ikke en skid. Sove på sofaen til vi skal afsted. Gider ikke det vilde. Vi var i hundeskoven i går, det må være nok.

  • #20   24. dec 2008 Vi er hjemvendt fra svømmehallen og et surt barn er ankommet.. weeee.. Nu må vi vist pynte træ

Kommentér på:
Hvad skal jeres hunde idag

Annonce