{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.815 visninger | Oprettet:

De "stjålne" chihuahua {{forumTopicSubject}}

ja nu er trådene blevet slettet vedr. de stjålne chihuahua. De tråde der omhandlede Cath og hendes familie er også blevet slettet, da Landbetjenten har sagt at hun skulle, trods der ikke blev nævnt navne.
Ejerene af de Chihuahua har været på uanmeldt besøg hos hende og været ved at køre hendes børn over. Desværre tager politiet igen ejerens side og man kan jo undre sig over hvofor? Nu skulle den ene ejer så være blevet truet på sms, mon dog?
men nu får de så held af at lukke munden på Cath. Og landbetjenten støtter op omkring det endnu engang.

Dette er ikke Cath som står bag denne tråd, da hun jo har fået mundkurv på, så derfor har jeg oprettet den, da jeg ikke synes det er rimeligt mere.
Der vil blive sendt en klage til politimesteren i Skive omkring det hele, da vi er trætte af at ejeren har frit spil til hundehandel, mishandling, person hetz, trusler og nu sidst mordforsøg.

En grotesk verden vi lever i!

Så Kære landbetjent hvis du skal lukke munden på mig, så må du jo ringe til mig...Men jeg sletter ikke mine tråde før du kommer med en kendelse på det og tro mig det hele ender i pressen. Så kan du forklare dem, hvorfor du holder hånden over den dame!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De "stjålne" chihuahua
  • #1   10. aug 2009 Hmm...tror du det her gavner hendes sag ?

  • #2   10. aug 2009 A hva'? Denne sag er gået min næse forbi... Kan du uddybe lidt nærmere?

  • #3   10. aug 2009 smilende susie...politiet har sagt til hende at der INGEN sag er, altså = at de ikke vil gøre noget ved det!!! derfor denne tråd....

  • #4   10. aug 2009 Tænk sig en kæmpe magt man har som kvinde ved at uddele lidt sex....

  • #5   10. aug 2009 Line J...en chi ejer har fået stjålet 10-13 hvalpe og Cath fik skylden fordi hun havde været der dagen før. Politiet var og undersøge hendes hjem om natten, men fandt intet. Derefter kommer chi ejerene på uanmeldt besøg mens det kun er hendes datter som er i huset og de vil ikke forlade huset. igår kører den ene ejer næsten hendes to børn over, De undviger ved at springe ind i en busk. Nu siger politiet at der ikke er en sag.

  • #6   10. aug 2009 Lotte -denne tråd vil jo ikke gavne noget. Der er jo ikke pludselig nye beviser eller et eller andet, blot fordi der laves en tråd på et internetforum.

    JEG trro en sådan tråd skader mere end det gavner.


  • #7   10. aug 2009 Vivi..ja det er sku en syg verden vi lever i.

  • #8   10. aug 2009 Vivi -nu har hun vel næppe knaldet hele politigården og samtlige dyrlæger i området;o)

    Så jeg tror (uanset hvad jeg så ellers mener om hende) at det der er at blæde tingene lidt ud af proportioner


  • #10   10. aug 2009 Nu har jeg læst en del tråde om denne sag og i alle tilfælde EN af tråden gik HELT over gevind, så hvis det er den tråd, der er slettet, forstår jeg det godt.

  • #11   10. aug 2009 Michelle....ejeren som næsten kørte ind i hendes børn har udtalt til en anden at næste gang så bremser han ikke....
    At landbetjenten ringer og truer Cath er ikke ok og hun tør ikke gøre eller sige noget mere. Så derfor denne tråd, da vi vil vise, at vi ikke holder mund blot fordi han beder om det. Hvad med om han undersøgte den sag istedet for at sidde og holde hånden over den hunde ejer...Der ligger en masse sager på denne, som de istedet kunne bruge krudt på.


  • #12   10. aug 2009 Ja det kommer jo ikke bag på nogen; da det ikke er første gang den Herrer overskrider sine beføjelser;denne gang vil tilråde den herre at stille med en dommerkendelse

    Cath dig vil jeg opfordre til omgåene at oprette nye tråde; du er tyvset af de to ; der er forsøgt at køre dine børn ned; de er trængt ind i dit hjem; mens du ikke var hjemme; hvor meget vil du finde dig i; hvis jeg var dig ville jeg omgående klage over den landbetjent


  • #13   10. aug 2009 Øv for en grim oplevelse! smiley

  • #14   10. aug 2009 Lotte -og i sådanne tilfælde kan man jo så vælge at klage til højere indstans.

    En tråd herinde vil i bedste fald intet ændre, og i værste fald gøre det hele værre.

    Så klag til rette vedkommende


  • #15   10. aug 2009 Michelle..det er så også gjort, men intet sker der.

  • #16   10. aug 2009 Hvad med EB og BT ?...vil de ikke tage historien ?
    De har da vist skrevet om kennelejeren før har de ikke ?


  • #17   10. aug 2009 Smilende Susie...vi er igang, men denne gang vil vi have det hele med og der er rigtig meget hun er sluppet afsted med

  • #18   10. aug 2009 synes også at det er rigtig synd for familien, men som Michelle siger, så læser 'rette vedkommende' som kan hjælpe, jo højst sandsynlig ikke denne tråd, og i værste fald, kan den 2. part jo følge slaget gang herinde, og tage forholdsregler.

    Jeg ville gå til landbetjentens overordnede, og så indgive en skriftlig klage der.

    Håber de får løst problemet.


  • #19   10. aug 2009 karin...nej men jeg tror vi kan være sikre på, at den anden part i sagen læser med

  • #20   10. aug 2009 der er klaget over ham, men der sker ingenting..I ved vel godt at politiet passer på deres egne ik?

    Vi ved at de læser med herinde og det er også meningen, derfor denne tråd. Vi vil blot fortælle dem at vi ikke giver op selvom de får landbetjenten til at ringe.
    Det er jo helt grotesk at politiet intet ville gøre igår og så fordi ejeren mener de bliver truet så vil politiet pludselig gøre noget for dem. Jeg forstår det ikke?


  • #21   10. aug 2009 Jeg syntes det er helt fint, hvis de 2 læser med her, de kan så ringe til landbetjenten, og se om de kan få ham til at kræve denne tråd slettet
    de kan også prøve at få ham til at ringe til mig M har mit nummer
    jeg er nemlig ikke hverken bange for de 2 hjernelamme mennesker
    eller den kære lille landbetjent


  • #22   10. aug 2009 De må såmænd også godt ringe til mig, for jeg holder dæleme ikke min mund mere. Når politiet først begynder, at forsvare ulovligheder, så står jeg sku af. Og den betjent har sørme godt nok lavet mange ting, som ikke er helt stuerene.

  • #23   10. aug 2009 Nu vil jeg stadig stille spørgsmålstegn ved om der overhovedet er stjålet noget som helst derude, jeg kan godt resumere igen
    De anmelder at 10 hvalpe er stjålet mens de var oppe og istandsætte deres nye hus, dagen efter der det så 11 hvalpe de udtaler er væk
    et par dage efter er tallet igen steget til 13 og nu også 2 bærbare computere,alle med kendskab til omtalte dame, ved hun har styr og navn på hver enete hvalp om der er 30 eller 50 hunde inde og i stalden,så mon ikke det bare skal kaldes forsikrings salg, og for at det skal se realistisk ud, så udtaler de at Cath var interesseret med den der havde overbid,så politiet stiller der for at se om hun er tyven,de udtaler nemlig også til pressen at den der har taget de hvalpe er stedkendt, da ingen ville komme forbi deres store hunde, sådan en gang pladder jeg ville kkunne gå borbi dem, der er ikke vagthud i dem for 25 øre,og ja jeg har været der som hvalpekøber engang ..
    Nu har der i 2 øvrige tråde været fake profiler der enten er dem selv, eller deres bekendte, så vær sikke på at alt der skrives,det får de at vide,og derfor er det Cath de går efter, nu skal hun gøres bange for dem så hun tier om det kendskab hun har til dem

    Ville lige ligge den her på, hvis nye skulle være kommet til


  • #24   10. aug 2009 3 børns mor....det har du så evig ret i.....Og blot fordi der står politi på ryggen af ham, så bakker folk ud. men han er ikke mere end os andre! Og uden en kendelse er han ingenting!

  • #25   10. aug 2009 Lotte D

    En ting er sikkert, jeg tror ikke de 2 svæklinge tør gå imod os

    de kan kyse Catk det ved de, hun skal gøres bange og bare finde sig i deres beskyldninger,om ikke andet så kan de gå efter hendes børn,så tør hun nok slet ikke gøre noget

    cath
    så vis dem at du ikke er bange, du skulle aldrig have slettet den tråd, den lille lus til landbetjent har ingen ret til at ringe til dig, og bede dig slette den, der er intet injurerende i den , det var kun sandheden der stod i den, brug en time på at reetablere hovedtrækkene og åben en ny, om ikke andet så for at vise dem,at du ikke vil lade dig kue at sådan et par,lavere stående individer,jeg ved snart ikke hvad jeg kunne komme i tanke om at kalde dem, men vil nok ikke en tur i fryseren over dem


  • #26   10. aug 2009 Ayla&Emma .

    Kender du dem??
    hvorfor stiller du spørgstegn ved det folk skriver??
    tror du at alle her sidder og lyver??


  • #27   10. aug 2009 3Børns Mor *

    Slap dog af........Har man ikke lov at spørge?? I åbent forum??


  • #28   10. aug 2009 3børns mor.....jeg ser ikke noget forkert i, at Ayla stiller spørgsmålstegn.....derfor behøver hun jo ikke være i ledtog med "dem".

  • #29   10. aug 2009 Ja det er nok rigtig at jeg er lidt på dupperne, men det skyldes at mindst 2 fra den anden tråd var fake, den ene v ed jeg 100% var M....

    Jeg syntes ikke det er fair lige nu at stille spørgstegn ved rigtigheden
    og slet ikke når jeg ved de før har truet folk, jeg har hørt en båndet samtale,hvor damen M har truet med at bræde ens hus af. og slutter samtalen med, tror du ikke dit fine træhus brænder godt, behøver jeg skrive at dette er anmeldt

    Dernæst har jeg talt med deres udlejer, han og konen er begge blevet truet at de 2 , den ene med en jernstang,derfor er jeg nok klar over at de mennesker ikke skyer noget middel, her var/er tale om ældre mennesker


  • #30   10. aug 2009 *Jeg syntes ikke det er fair lige nu at stille spørgstegn ved rigtigheden
    og slet ikke når jeg ved de før har truet folk, jeg har hørt en båndet samtale,hvor damen M har truet med at bræde ens hus af. og slutter samtalen med, tror du ikke dit fine træhus brænder godt, behøver jeg skrive at dette er anmeldt

    Dernæst har jeg talt med deres udlejer, han og konen er begge blevet truet at de 2 , den ene med en jernstang,derfor er jeg nok klar over at de mennesker ikke skyer noget middel, her var/er tale om ældre mennesker *

    Jamen, hvordan sytten skal alle mennesker vide det???




  • #31   10. aug 2009 thresa 41 år K

    Man kan ihvertfald ikke tillade sig, at hænge en op på det påståede tyveri
    ej heller gå ind i deres hjem, når de ikke er hjemme,hvad de også har gjort..



  • #32   10. aug 2009 maria *med smil på læben* .

    *LOOOL* Nej det var ikke dig


  • #33   10. aug 2009 *Man kan ihvertfald ikke tillade sig, at hænge en op på det påståede tyveri
    ej heller gå ind i deres hjem, når de ikke er hjemme,hvad de også har gjort*

    DET er vi helt enige om, men det skal vel for søren ikke gå ud over alle andre menensker, som spørger??


  • #34   10. aug 2009 Jeg glæder mig også til, at læse om det i EB....jeg er helt sikkert på, at sådan en historie er noget de vil elske at få.....der er jo en masse drama, så det bliver nok en længere historie

  • #35   10. aug 2009 Jeg synes ikke det er til at finde hoved og hale i den historie for os udenforstående.

    Men men -uanset hvordan man vender og drejer det, så kommer der altså intet positivt ud af denne tråd.
    Skulle en eller anden politimand sidde og læse med (hvilket jeg tvivler på), så tror jeg næppe han ryster i bukserne over at kunne læse diverse beskydlninger mod ham og andre på et internetforum.

    I øvrigt -injurier kan man straffes for, så jeg ville passe lidt på med hvad jeg skrev her, for skulle M finde på at gøre noget ved det, så kan i altså straffes såfremt det viser sig at nogen af de beskyldninger der her fremsættes ikke har hold i virkeligheden (her tænker jeg ikke bare på caths historie, men i høj grad osse på ting som at M har knaldet sig vej til immunitet og hvad der ellers skrives her)

    Ikke at jeg tror der ville komme en større sag ud af det -,men det ER tilladt at tænke sig om inden man skriver.


  • #36   10. aug 2009 Nu er der jo ikke nævnt navne i tråden, hvilket der skal være inden man kan knalde folk for injurier!!! Desuden ved vi at denne tråd bliver læst af både damen og betjenten. Nej han skal ikke ryste i bukserne over det vi skriver, men blot være klar over, at det bestemt ikke hjælper at han ringer og "truer" folk til at holde kæft på vegne af damen!

  • #37   10. aug 2009 maria..ja det har hun og på en meget truende måde.

  • #38   10. aug 2009 maria...den lokale politibetjent har bedt cath om ikke at skrive eller sige mere på en meget truende måde. Ejerne til de stjålne chihuahua har ringet til ham og sagt at de får trusler på sms og cath har så også fået skyld for det.

  • #39   10. aug 2009 theresa. nej den dame har gjort mange ting og hver gang slipper hun...desværre....og hver gang er den samme betjent involveret.

  • #40   10. aug 2009 Sascha...ja det er også det vi er så harm over....og derfor mener vi heller ikke, at det skal gå uhørt hen.

  • #41   10. aug 2009 bad lige mor om at finde starten af det hele.
    Nemlig den tråd som jeg startede op lørdag,
    hvor jeg fik et ret uventet og ubehageligt besøg.
    Da der pludselig stod 2 mennesker i vores hus, mens mor og far ikke var hjemme,
    og det blev jo selvfølgelig anmeldt.
    Men de ville intet gøre andet end skrive det ned,
    og så i går der tager jeg mine små søskende i hånden, og vi vil op på campingpladsens legeplads.
    Pludselig kommer der en rød bil med et ord i forruden,
    min søster ser den og genkender den, og da hun ser den gasser den op, og kører direkte mod min lillebror, og derefter hende, hvor de begge springer for livet, og min søster ender i en busk.
    Vi ringer til mor som bliver rasende,
    og hun ringer til politiet.
    Som igen ikke vil gøre noget da de har travlt med et røveri i skive,
    mor bliver bedt om at ringe til den lokale landbetjent dagen efter, altså i dag.
    Det gør mor, og hun sidder oppe hele natten, og holder øje med os,
    da hun nu ved at de mennesker er uden hæmninger, og hun vil gøre alt for at passe på os.
    Hun ringer til skive politi i dag, og de skriver en mail til landbetjenten
    som nogen timer efter ringer til mor.
    Han mener ikke at der er nogen sag i det her,
    og han vil ikke blande sig i den intriger.
    Mor havde oprettet en opdaterings tråd herinde,
    og m fik trusler via sms siges der,
    for landbetjenten ringede til mor, og sagde
    at han nu pænt ville sige at hun sku droppe de trusler.
    Men mor truer ikke folk ,
    ydermere må hun ifølge landbetjenten ikke skrive om det herinde
    da der ikke er en sag .

    Jeg håbere at dette kan opklare en del spørgsmål, som der måtte være


  • #42   10. aug 2009 theresa...tråden her er sat ind, da de andre tråde som var oprettet skulle slettes. Det synes vi så ikke var iorden og valgte at smide denne på for at give en forklaring på hvorfor de andre bliver slettet. Der var jo mange som fulgte med i de tråde.

    Hvalpene var jo ikke ligefrem nyfødte så ja man skulle synes at der burde være nogle billeder af dem. Men ingenting findes der på disse hvalpe? Meget underligt.


  • #43   10. aug 2009 theresa....det kan egentlig være ligegyldig hvad jeg er til nogen, men jeg kender den chihuahua ejer vældig godt og har selv mærket hvordan hun truer og gør alt for at ramme en. Og jeg har også selv oplevet den betjent true mig.

  • #44   10. aug 2009 thresa...nej derfor råber vi også vagt i geværerne nu.

  • #45   10. aug 2009 Når Cath beder om hjælp og er magtesløs ,så hjælper vi hende ´gerne
    Jeg troede at man her i landet var uskyldig til det modsatte var bevist,men det var okay at hænge Cath ud som en mulig tyv til først 10 så 11 derefter 13 chihuahua og 2 computere,dernæst går de 2 omtalte ind i hendes hjem, selv om Cath og familen ikke er hjemme,så kommer nok det værste, man køret tæt på hendes børn så de mp springe ind i en have
    Hvis nogen så vil have slettet denne tråd her, så kan de ikke ringe til hende,og her kan hun ytre sig uden at den omtalte Landbetjent kan bede hende slette noget


  • #46   10. aug 2009 thresa 41 år K

    Kan man ikke undres over at sådan en betjent selvbestaltet pga af en opringning, kan kontakte Cath og sige at de 2 Mér har fået trussler
    på sms, som om det så også var hende,dernæst uden dommerkendelse bede hende slette det hun har skrevet herinde, tænk jeg bliver helt i tvivl om det er Danmark vi bor i , for mig lyder dette nærmest som Mafia metoder, det er alså okay at de 2 Mér beskylder Cath for tyveri,går ind i hendes hjem når hun ikke er hjemme og gennemroder den, samt går efter hendes børn,når Cath aå ringer og anmelder dette så er svaret at han ikke tager sig af intriger ???????????


  • #47   10. aug 2009 thresa 41 år K

    Jamen det er skam det der er sket idag, jeg er sikker på at Cath nok selv skal bekræfte dette når hun kommer på, jeg har talt med hende idag og skrevet med hende på msn,og hun var rystet over den besked
    Jeg kan da læse i din historie at det kan være en fordel at være venner med en betjent*GG* jeg kender da et par stykker (Fnis) måske man kunne sætte dem op mod hinanden(spøg)


  • #48   10. aug 2009 nu var jeg jo hjemme i huste da de ko. jeg havde lovet at passe dyrene for mor og far. jeg går og gør rent. kun iført thisit og underbukser og høre højt musik. da de lige pludslig kommer inda a døren. uden at banke på eller noget., jeg spurgte om det var fjernsynet de var kommet efter. og ja det var det. det var et fjernsyn vi havde fået a dem som de ville have tilbage. de skulle jo os have fjernbetjeningen. men jeg viste ikk hvor den var og de gjorde mor heller ikk. for på det tidspunkt snakkede jeg i telefon med mor. de begyndet at rode i vorees ting for at finde den. jeg bad dem om at gå. men det ville de ikk. da de så fik at vide at mor havde snakket med politiet. sagde sagde de. at de havde ikk tid til at vente på politiet. så gik de

  • #49   10. aug 2009 thresa 41 år K

    Jeg er af den mening at kan M ikke ligge nogle billeder på af nogen som helst af disse "forsvundne" hvalpe så længe vil jeg og bemærk at jeg skriver jeg*GG* tillade mig at tvivle på om der overhovedet et stjålet nogen,og dette begrunder jeg med, hun plejer altid at have masser af billeder, lige fra de er født det ved alle der har kigget på hendes hjemmeside, men ikke et eneste billedet er der vist, selv om det skulle være fra 6 forskellige kuld,og de er mellem 8-10 uger, og der skulle være "stjålet" mellem 10 og 13 hvalpe
    Caths forbrydelse var at have set dem, og ytret at hun godt kunne lide en med overbid...
    Hvalpne oplyste de skulle have en værdi af 150.000kr det selv om hun ikke kan få stambogførte sine hvalpe, og en dom netop mod hende fastslår at en hvalp uden papir har en værdi på 1500kr og hun blev dømt til at betale en køber jeg tror det var 7000kr og sagsomkostninger,alligevel fortsætter huin med at love folk tavle, den kommer med posten, der er en sag mere på vej , en har givet 11.000kr og aldrig fået nogen tavle
    Chat skulle dog kun give først 5000kr senere 4000kr for hvalpen,men købte den atså ikke, men det gør hende altså ikke til tyv


  • #50   10. aug 2009 thresa 41 år K

    Dommen mod hende har været lagt på i den gamle tråd, hvor forbrugerstyrrelsen også understøtter deres fastsættelse af prisen
    jeg er såmænd ligeglad med om folk sælger med eller uden,og det er op til folk selv hvad de vælger
    Her kommer så hagen ved ingen tavle, for hvor der kan snydes der snydes, vi kan ikke holde for den slags mennesker, men vil man være sikker på at den hund man køber er ren race, så er der jo kun tavle hunde der kan dokumentere ægteheden

    Hos damen vi omtaler er der impoteret, der er fabrikeret tavler, hun er en snyder og bedrager,hend on/off kæreste har selv villigt fortalt at der er hentet hvalpe i papkaeer,og at hun selv har lavet tavler osv


  • #51   10. aug 2009 Ja og og en af hundeforbundene har også anmeldt hende for ulovlig import af alt for unge hvalpe i sin tid. Det slap hun også fra med skindet på næsen, da man jo ikke tager dyreværnssager særlig alvorlig i DK.

  • #52   10. aug 2009 Håber landbetjenten mister sit job

  • #53   10. aug 2009 TrustNo1...ja det kan man jo håbe at han gør eller vælger at rette op på de fejl som der er lavet.

  • #54   10. aug 2009 selv om man bor på landet, så skal der jo ikke herske lovløse tilstande
    og en betjent skal så sandelig varetage alles behov, og ved gud ikke kun dem han bryder sig om,


  • #55   10. aug 2009 Lotte -jeg kalder ikke folk injurier -injurier er ikke noget man er;o)

    Nu kan jeg se at Sara har skrevet, og så vidt jeg kan se, forefindes der ingen beviser på hverken det ene eller det andet M eftersigende har gjort. Og er det tilfældet så kan landbetjenten faktisk intet gøre.
    Det er jo ord mod ord.

    Ang SMS'erne, så står der jo et afsendernr på sådan nogen -så jeg undrer mig over hvis landbetjenten beskylder nogen for dette uden at have tjekket hvorfra de kom.
    Så det synes jeg lyder noget mystisk.


  • #56   10. aug 2009 Michelle...hvad snakker du om...Jeg skriver at der jo ikke er nævnt navne og når der ikke er det kan de jo ikke sige med sikkerhed at det er dem vi mener vel? Altså kan de jo heller ikke anklage os for injurier vel?

  • #57   10. aug 2009 Michelle...vedr. de sms'er så har betjenten altså ikke desto mindre ringet til cath og bedt hende om at lukke kæften. Og hun får skyld for, at det er hende som har afsendt dem. Om du så tror på, at han har ringet til Cath kan jo meget nemt undersøges, da man jo også kan se indkomne numre på cath's tlf. ik?

  • #58   10. aug 2009 Michelle...samme betjent ringede også i sin tid til en som havde skrevet om sagen på sin hjemmeside og bad hende om at slette det ellers ville det gå galt for hende. Dette må han slet ikke og den samtale blev endda optaget, så jeg har skam selv hørt den. Så at denne betjent beskytter M kommer ikke bag på mig mere.

  • #59   10. aug 2009 Lotte -jeg skriver intet om hvorvidt han har ringet til cath eller ej. Jeg er jo hverken hos hende eller hos M, og dermed aner jeg jo ikke hvem der har gjort hvad.
    Jeg konstaterer bare at jeg finder det mystisk hvis ikke engang betjenten undersøger hvilket nr de sms'er kommer fra inden han ringer til folk...

    I det hele taget har jeg MEGET svært ved at se hvorfor dette skal tages op her på forumet. Det lyder som en temmelig intern stridighed (hvilket osse kunne være grunden til politiet i første omgang ikke blnader sig... det og så at der åbenbart ikke er beviser for noget som helst fra hverken den ene eller den anden side), og hvorfor det skal tages op her fatter jeg ikke.
    -igen: det kommer der ikke noget positivt ud af, og i risikerer at det eneste i gør, er at give M mere ammunition


  • #60   10. aug 2009 theresa..det er gjort, men som jeg skriver tidligere så passer politiet jo på sine egne. Nu må det hele så gå til den øverste politi chef og hvis ikke denne vil tage det alvorligt, så vil pressen. Ellers er der jo altid mulighed for en civil retssag;o)

  • #61   10. aug 2009 Michelle....nu er det et emne i off topic ikk og her diskuteres mange ting, som man kan undre sig over? Og da der har været andre tråde om emnet herinde, synes jeg da, at det var meget passende, da mange har fulgt med i de andre tråde. Og så kunne det jo være at der sad andre, som har fået samme behandling af M ikk?



  • #62   10. aug 2009 maria...Uanset hvad han har ment så må han ikke tage parti, som betjent og tingene skal undersøges og man er uskyldig indtil det modsatte er bevist. Men han beskyldte Cath for de sms'er uden at vide hvem det var. Han dømte kun ud fra hvad M havde fortalt ham i tlf.

  • #63   10. aug 2009 Lotte:
    Tænk engang, at man er ulovlig indtil det modsatte er bevist..... Gælder det også for de andre partr i denne sag?!?


  • #64   10. aug 2009 Lise...ja det gør det bestemt. Og hvor vil du hen med det?

  • #65   10. aug 2009 Vil da lige slå fast, at ingen betjent bare kan ringe rundt til folk og forlange noget slettet, der er nogel paragraffer der er overtrådt på bordet, og en dommerkendelse, men han kan måske også bare stoppe folk i bil og sige du kørte for stærkt ...

    Nu har jeg ihvertfald hørt en optagelse hvor han forlanger noget fjernet fra en hjemmeside,og knagme det må ham ikke om ham så er general
    jeg går ud fra at alle er beskyttede af den Danske lovgivning, og ikke kun de krimineller


  • #66   10. aug 2009 Lotte -jeg undrer mig ikke over at et off topic emne diskuteres. Jeg undrer mig over at personlige intriger skal pensles ud til offentligt skue for alt og alle. Særligt når det i sidste ende kan være til væsentligt mere skade end gavn.

  • #67   10. aug 2009 Michelle..hvad skulle det skade????

  • #68   10. aug 2009 Lotte:
    Jeg mener akkurat hvad jeg skriver..... Kender ikke sagen men måske betjenten har undersøgt sagens beviser... Måske din "kilde" er lidt farvet grundet sin egen involvering....?
    Det er indtrykket jeg får ved at have læst disse tråde.....


  • #69   10. aug 2009 Lise..nu er det ikke kun "min" kilde som jeg har beviserne fra, men også fra andre. jeg har både set og hørt masser af beviser på, at M og hendes mand M og betjenten ikke er helt fine i kanten. Så prøv endelig ikke at fortælle mig at jeg kun beror mine udsagn på hvad Cath har fortalt mig.
    Om "min" kilde er farvet skal jeg ikke kunne sige, så godt kender jeg hende ikke og jeg er sådan set også ligeglad. De mennesker er sluppet afsted med alt for meget og det har ingen pris for dem og det er så det som betjenten må forklare sig ud af;o)


  • #70   10. aug 2009 Hmmm Nu har jeg det sådan, at bryder jeg mig ikke om de emner der diskuteres, jamen så finder jeg noget mere interessant nu er det ligesom
    Lotte D der har startet denne tråd, så egentlig er det vel hende der
    skal sige stop, hvis der er noget der ikke må skrives om
    og så længe der ikke på noget tidspunkt er skrevet nogens navne
    hvad er så problemet


  • #71   10. aug 2009 Nej, nej.... Hvis flere siger det, så må det jo være rigtigt. For der kan jo ikke være tale om at 1 fjer bliver til 5 høns.... eller hvad?

    Men jeg gider ikke gå ind i denne diskussion, synes den er gået for meget i "selvsving"....)o:


  • #72   10. aug 2009 3børnsmor..Ja det står enhver frit for ikke at deltage herinde jo;o)

  • #73   10. aug 2009 Lise..det står dig frit for;o) Vi overlever nok;o)

  • #74   10. aug 2009 Nu behøver man jo ikke lede så længe, for at få beviser om den dames handlinger, det er bare slå hendes navn op på google.så vælter det ind med sager , men det er nok også en fjer der er blevet til en havørn
    der er visse personer herinde der tror de er i deres gode ret til at diktere hvad der må skrives om, hvad der er sandt eller ej, der kommer helt an p om de bryder sig om dem der sidder bag tasterne, så kan det egentlig være ligemeget hvad vedkommende dame har bedrevet ikk


  • #75   10. aug 2009 som jeg skrev i en af de første tråde om det, så skal cath klage til polotidirektøren, hvios betjenten har behandlet hende forkert.
    jeg synes godt nok det hele er blevet ektremt i denne sag, og vil lige sige at jeg har set m en gang og hvis hun kan styre en betjent med en affære
    så må hun da være dygtig, for hun ligner da godt nok ikke en lækker model.


  • #76   10. aug 2009 3 børns -jamen jeg er skam på ingen måde i tvivl om hendes "evner" som avler.

    Men det er jo ikke det der her skal bevises -der kommer i denne tråd nogen temmeligt alvorlige anklager om trusler, mordforsøg mm.
    -og det er altså alvorlige anklager at smide i åbent forum når man ingen beviser har


  • #77   10. aug 2009 Michelle -strid kælling og med i tavlemafiaen !
    Jeg ved ikke hvor meget du har fulgt med, men som jeg læste de indlæg
    i den anden tråd, så var der ikke mindre en 4 personer der gik sammen
    og so alle så at det var M ´s bil der kom imod dem
    og de måtte springe for livet, det kan godt være du ikke mener at børn er troværdige, men jeg vælger nu at tro på det de skriver, indtil det modsatte er bevist,jeg ville få et kedelig liv hvis jeg skulle have beviser for alt, jeg har heller ikke set Auken død, men jeg tror da på det er ham de har begravet idag, undskyld der sneg sig lidt alvorlig ind
    men det blot for at sige, vi er alle forskellige, vi har ikke samme meninger
    men hvorfor pokker skal alt attid sættes op på en spids, bare fordi nogen ikke bryder sig om hinanden,
    jeg ved ikke hvem jeg ikke skal lide og hvem jeg skal, men følger jeg trådene herinde, så er jeg ikke i tvivl om hvad andre mener at jeg skal mene, for at blive behandlet ordentlig
    dette er ikke myntet på dig, men generalt


  • #78   10. aug 2009 melanie og rune o O
    Hvor vil du hen med den bemærkning der


  • #79   10. aug 2009 rent ud sagt at betjenten da må have en dårlig smag hvis han kan falde for den kennelejer

  • #80   10. aug 2009 forstået på den måde at hun ikke er så køn som en fotomodel

  • #81   10. aug 2009 melanie og rune o O

    Er der nogen der har påstået at det hænger sådan sammen


  • #82   10. aug 2009 nej men som jeg løser de her tråde så forlyder det at kennelejeren skullem have et forhold til betjenten, derfor min bemærkning

  • #83   10. aug 2009 melanie og rune o O

    Det må du gerne lige finde til os andre ,og ligge på her.jeg tror ikke der er andre end dig der har bemærket den slags indlæg..
    jeg tror ikke du får en eneste til at deltage i det du lige forsøger på der



  • #84   10. aug 2009 der er nogen der har skrevet i en af trådene at hende m skulle have et forhold til landbetjenten for at få ham til at gøre som hun ville, og jeg skrev bare han da må have en dårlig smag, jeg forsøger skam ikke på noget andet end at sige at idet er forrykt og totalt korupt hvis han har et forhold til en klient fra en sag

  • #85   10. aug 2009 Ja og det er ham hun bor sammen med der smed den herinde, bare så alle også ved det

  • #86   10. aug 2009 ja men der stod både politi og dyrløge, og det må vel så være landbetjenten men skal ikke sige det selvfølgekig var kun en kommentar da jeg har set hende en gang for nogen år siden ikke andet, men skal ikke komenterer
    det mere.
    man skal åbenbart passe på hvad man skriver herinde


  • #87   10. aug 2009 thresa 41 år K
    Kan du sove godt, det har vaæret hyggelig at lære dig at kende herinde
    nat nat


  • #88   10. aug 2009 melanie og rune o O
    Nu syntes jeg du skulle komme med en kopi af det du har læst, jeg har deltaget i alle trådene,kopieret osv og jeg syntes helt ærlig at du nu enten forføjer dig fra samtalen, du er stik i rend dreng for M en fake ganske som en vis anden profil
    du vil gerne lige have en af os til at skrive noget der kan betagnes som injurie,men det får du ikke held af, hvad vi så tænker om disse personer kan du jo ikke bruge som beviser vel


  • #89   10. aug 2009 nu tror jeg godt nok du har misforstået noget, mjeg har set m en gang for nogen år siden da en veninde skulle købe en hund og allerede den gang var det ikke i oprden hos hende derfor min veninde ikke købte hund der, så fake for den dame, nej det tror jeg ikke lige, og jeg mener stadig at cath skal klage til politidirektøren men skal ikke komme med råd eller kommentere noget her ser det ud til end ikke give jer ret i noget

  • #90   10. aug 2009
    Michelle du skriver her:

    Men det er jo ikke det der her skal bevises -der kommer i denne tråd nogen temmeligt alvorlige anklager om trusler, mordforsøg mm.
    -og det er altså alvorlige anklager at smide i åbent forum når man ingen beviser har


    Jeg kommenterer så lige:
    Nu er jeg en af dem, som er blevet truet på livet af M. Min veninde er blevet truet med at hendes fine træhus vil blive brændt ned. Dette har jeg selv hørt på bånd.
    Desuden har jeg snakket med udlejeren, som er en ældre mand og han er blevet truet med en jernstang i hans traktor, hvis ikke han skred fra hans egen jord, som M havde brugt til hendes hest uden lov fra ejeren. Ved domstolen har udlejeren fået ret i at hun ikke må bruge hans jord, men det er hun ligeglad med.
    M har desuden kørt hjem til udlejerens kone og truet hende også.
    M og M har en dag skruet en plov løs på udlejerenes traktor, så han pludselig skulle tabe ploven. Det behøver jeg vel ikke nævne at det kan være meget farligt? Men heldigvis havde udlejeren jo set dem gøre det. Alt dette er meldt til landbetjenten som blot beder folk om at slå koldt vand i blodet og vente på at M flytter. Så ja det er alvorlige anklager, men fandeme også forfærdelige lovovertrædelser af M...


  • #91   10. aug 2009 melanie og rune....om M har haft en affære med betjenten vil jeg ikke kommentere. Det eneste vi stiller spørgsmålstegn ved er hvorfor der bliver holdt hånd over hende? Det samme gør hendes dyrlæge og der stiller vi også blot spørgsmål ved hvorfor? og nu er det så M's kommende mand, som har udtalt sig om dette, så det må stå for hans egen regning.

  • #92   11. aug 2009

    VIP


    Skrevet: 10-08-2009 16:06:13

    Tænk sig en kæmpe magt man har som kvinde ved at uddele lidt sex....



    med i tavlemafiaen !

    VIP


    Skrevet: 10-08-2009 16:08:33

    Vivi -nu har hun vel næppe knaldet hele politigården og samtlige dyrlæger i området;o)

    Så jeg tror (uanset hvad jeg så ellers mener om hende) at det der er at blæde tingene lidt ud af proportioner

    lige dette forstår jeg som at hun skulle have et forhold til en i politiet,
    jeg er nu ude af denne tråd





  • #93   11. aug 2009 Jeg syns at M ska straffes for det hun gør og betjent ska ik tage parti.

  • #94   11. aug 2009 fuldstændig enig mette

  • #95   11. aug 2009 melanie og rune...jeg ved at der har været nævnt det med at M skulle have forhold til betjenten osv. Men det er jo ikke noget nogen ved noget om og det kommer kun fra hendes egen kommende mand. Men jeg er enig med Mette om, at M skal straffes og at det skal have nogle konsekvenser for en betjent når han tager parti.

  • #96   11. aug 2009 ja jeg kender ikke hendes kommendene mand læste kun det jeg har lagt ind og kommenterede kun at han da ikke kunne være faldet for m,s udseende, ja jeg mener også hun skal straffes,

  • #97   11. aug 2009 Nu mener jeg da ellers at jeg skrev at indlæget kom fra ham
    men den kopi du har smidt, der ses helller ikke hvem indlæget er fra
    der står kun VIP
    og hvad andre skriver i andre tråde, er jo aldeles ikke noget vi andre hæfter for


  • #98   11. aug 2009 jeg sagde heller ikke at det var jer kjeg skrev i en af trådene og dette fandt jeg faktisk i denne tråd,.

    * Vivi - mundkurvspåbud og ny lov, ja tak *

    VIP


    Skrevet: 10-08-2009 16:06:13

    Tænk sig en kæmpe magt man har som kvinde ved at uddele lidt sex....



    Michelle -strid kælling og med i tavlemafiaen !

    VIP


    Skrevet: 10-08-2009 16:08:33

    Vivi -nu har hun vel næppe knaldet hele politigården og samtlige dyrlæger i området;o)

    Så jeg tror (uanset hvad jeg så ellers mener om hende) at det der er at blæde tingene lidt ud af proportioner










  • #99   11. aug 2009 melanie og rune o O

    Det er okay, jeg troede at du mente det var noget jeg skulle svare på
    da det jo faktisk var til mig du stilede spørgsmålet, og da jeg ikke har påstået noget med sex hverken her eller der, så må de der har skrevet det, så spørges og ikke jeg
    jeg holder mig til faks ting jeg kan forsvare og ikke mere


  • #100   11. aug 2009 nej det var ikke et spørgsmål mere min mening om at hun da ikke ser så godt ud at hun kan fordreje hovedet på hvem som helst

  • #101   11. aug 2009 melanie og rune o O
    Det kan jeg så give dig ret i , og tyngdeloven burde hun også være glad for
    det er ihvertfald ikke hjernen der afholder hende fra at lette


  • #102   11. aug 2009 nej det vil jeg give dig ret i

  • #103   11. aug 2009 ja man må undres ind i mellem

  • #104   11. aug 2009 melanie og rune o O
    Men du er da på damens venneliste inde på Facebook er du ikke
    nu vil jeg gerne kalde dig dit rigtige navn,for det der legen katten efter musen er ikke lige min kop te
    jeg er ret sikker på at du er L... og din mand er J..


  • #105   11. aug 2009 ??? jeg har ingen profil på facebook, og hvem er L og J?

  • #106   11. aug 2009 ja nu er vi vist ude i at lege katten efter musen*LOL*

  • #107   11. aug 2009 melanie og rune o O

    Bustet , nå jamen det er da i orden hvis du bruger et andet navn
    men den hund er genkendt
    og det er der også andet der er


  • #108   11. aug 2009 nu vil jeg så gerne vide hvad der forgår??

  • #109   11. aug 2009 melanie kom nu ud af busken...du ringede igår og anmeldte den sag, som du har oprettet en tråd om til min ven, som sidder som formand i en dyreværnsforening, Hun fortalte mig den nøjagtig, som du har skrevet i din tråd*GG* Sjovt ikke og den hun som du har billeder af på din profil er Y's hund*LOOL* Undskyld men hvor dumme tror du vi er???

  • #110   11. aug 2009 melanie og nu tror jeg så ikke at du er den rette til at anmelde andre efter den grusomme kattesag du selv leverede;o)

  • #111   11. aug 2009 nej nu må i stoppe først er jeg en fake for m og nu er jeg en helt anden, nej mion hund kommer ikke fra en der hedder y men fra et
    ældre ægtepar som hedder carsten og oda
    hvcor dumme i er har jeg absolut ingen anelse om.
    nu var det en mand jeg talte med i DB og om du kender ham skal jeg da ikke kunne sige..


  • #112   11. aug 2009 Nu vil jeg i min seng, i morgen kan det så være at eller ved hvem de er
    *LOOOOL*
    kan i sove godt ;o)


  • #113   11. aug 2009 Vil da lige smide den sidste kommentar
    jeg skrev igår at jeg troede den profil var L... OG J.. jeg skrev idag
    jeg troede du var en fake,din hund afsæørede dig delvist
    dernæste andre indlæg
    men vil du ikke stå frem så må du om det


  • #114   11. aug 2009 Ja jeg vil også hoppe af for i aften...Men sjovt som madammerne kommer på banen igen*LOOL*

  • #115   11. aug 2009 jha at du mener jeg er en anden er gået op for mig, og at min hund afslører mig hvad mener du med det? at jeg har en rottehand der hedder tyson, hvordan kan det hønge sammen?

















Kommentér på:
De "stjålne" chihuahua

Annonce