{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode kort tricks?
  • #1   5. mar 2006 KORTHUS! ;D ..

    eller:

    1) du skal bruge <b>21</b> kort.

    2) Fordel dem ud så "offeret" kan se dem alle.

    3) Han/hun skal vælge et kort og huske det.

    4) Nu skal du lægge kortene så de ligger i tre bunker

    5) men vend kun et af gangen så personen kan følge med.

    6) når du er færdig skal han/hun pege på den bunke hans/hendes kort ligger i.

    7) så samler du bunkerne sammen. husk at lægge den bunke han/hun pegede på i MIDTEN!! det er vigtigt!

    8) Så gentager du 4-5-6-7 to gange mere.

    9) Når du har samlet bunkerne sammen sidste gang (med den valgte bunke i midten) vender du kortene en efter en.

    10) kort nr. 11 skulle gerne være det han/hun tænkte på

    var det ulæseligt? :o)


  • #2   5. mar 2006 Eej Line!
    Hvor er det sjovt!
    En af mine veninder har lært mig det trick, og jeg sidder og bakser med kortene opstillet til det trick, lige ved siden af mig! Eej, hvor sjovt!
    Jeg kan bare ikke få det til at virke! Det er SÅ irriterende..
    Men nu vil jeg lige prøve at følge din beskrivelse og så se om det virker.. Men hvor er det sjovt! Jeg har været så irriteret på det trick hele dagen:-D


  • #3   5. mar 2006 Neej.. Jeg kan stadig ikke få det til at virke..
    Altså! Det møg trick:-D
    Men jeg har faktisk en rigtig god slutning på tricket, der er lidt længere, så folk bliver lidt forvirrede af det!
    Skal jeg fortælle hvad den går ud på?


  • #4   5. mar 2006 Lisett:
    Neej, hvor er det snyd!
    Jeg fatter ikke hvorfor den ikke virker for mig:-S


  • #5   5. mar 2006 den plejer også at virke for mig :o) ...

    ja vil gerne høre en anden slutning :o)


  • #6   5. mar 2006 Lisett - nemlig smiley

  • #7   5. mar 2006 jeg kan osse et! et dårligt et, men nemt at lave!

    1. du lægger alle de sorte i en bunke og alle de røde i en anden FØR du laver det!

    2.bed et "offer" om at tage et kort, men du må ikke se det siger du. kortet kommer fra den SORTE bunke, og mens han/hun kigger på kortet tager du forsigtigt den RØDE bunke op, og gemmer den sorte væk, som man først gjorde med den røde.

    3.nu beder du personen om at lægge kortet ind i bunken mens alle kortene vender med den røde side ned, så folk ikke får mistanke. du kigger væk og kortet bliver puttet ind

    4 ,nu kigger du selv på kortene, men INGEN må se dem. kun deres bagside. ikke den røde.
    og vuptig! så tager du det sote kort frem.


  • #8   5. mar 2006 Altså altså.. Min veninde kommer og besøger mig på torsdag.. Så må hun lige lære mig det igen.. Denne gang tror jeg så jeg filmer hende imens:-D

    Men den anden måde at lave den på:
    Du starter bare hele tricket med at ligge de 3 bunker, med 7 kort i hver ved siden af hinanden, så man kan se alle kortene.. I ved sådan lidt kabale agtigt?
    Så når hun pejer på den bunke hendes kort ligger i, samler i den i midten af de andre bunker..
    Og gentager det 2 gange..
    Så ligger i kortene i 5 bunker, med ryggen op ad. Der skal være 4 kort i hver bunke, og 5 kort i den sidste.. Men kortene skal ligge lidt som en stjerne. Hvis i forstår?
    Eller som et kryds:-) Altså hver bunke..
    Så skal i huske på, at nummer 11 kort i ligger i en bunke, er det kort hun tænker på..
    Så spørger i:
    Sig et tal fra 1-5..
    Så svare hun så, og i tæller oven på bunkerne, og den sidste bunke i lander på, med det tal hun sige, fjerner i..
    (Man skal selvfølgelig undgå at lande på den bunke, hvor hendes kort ligger i!)
    Men så gentager man det.. Når der så kun ligger 4 bunker spørger i om et tal fra 1-4, osv..
    Når der så kun ligger én bunke tilbage (som selvfølgelig er den bunke, hvor hendes kort ligger i) spørger i om et talt fra 1-4.. Så gøre i på samme måde, som da det var med bunker, og i undgår at lande på hendes kort.. Så gør i sådan, at det sidste kort, der ligger tilbage er hendes kort..
    Og så viser i det og spørger om det var det hun tænkte på:-D
    Tadaaa!
    Hehe, håber i forstår hvad jeg mener:-D Jeg er totalt dårlig til at forklare sådan noget:-)


  • #9   5. mar 2006 jeg kan osse et andet! men det kræver at man har et gammelt koet spil man må ødelægge!

  • #10   5. mar 2006 "kortspil" he he

  • #11   5. mar 2006 Jill F:
    Ja, den er bare genial:-D
    Den er nemlig enkel, og nem at lave, men folk fatter den stadig ikke:-)


  • #12   5. mar 2006 Jeg har faktisk også 2 andre ret gode...
    Den første:
    Bland alle kortene helt tilfældigt.. Husk det nederste kort i bunken! Så ligger i alle kortene ud på bordet og blander dem rundt, så man ca. kan se dem alle.. I skal bare følge det nederste kort i bunken, og huske hvor det ligger!
    Så siger vi at det kort i har holdt øje med er f.eks. hjerter 6!
    Så siger i:
    Hmm.. Nu vil jeg finde.. Øhm.. Jo, lad os sige hjerter 6!..
    Og så lader i som om i er rigtig koncentrerede og kan mærke på kortene og sådan:-D
    Så trækker i et helt tilfældigt kort op, kigger diskret på det og husker hvad det viste.. Hvis det nu f.eks. var ruder 8,
    gentager i det i gjorde lige før og siger bare denne gang, at I vil finde ruder 8!
    Sådan kan i fortsætte lige så mange gange i har lyst, men når du tager det sidste kort op, lad os sige at det er spar 4 i skal finde, tager i i stedet for at tage et tilfældigt kort op, det kort i sagde til at starte med, og det kort, som i virkelig ved hvor ligger:-D
    Så samler i bunken af kort i har fundet og viser dem alle kortene.. Så bliver de lidt imponerede over at det er alle de kort i sagde i ville finde:-D


  • #13   5. mar 2006 det med det gamle kortspil er sådan

    1 du limer 5 kort sammen så billedsiderne går ind over hindanden.

    2 du beder nu en person om at sætte en tøjklæmme fast på kongen. som du lige har vist. nu vender du bunken om og han/hun sætter den fast.

    3 når han/hun har gjordt det vender du bunken om og hvad er det? klemmen sidder ikke på kongen!

    det tager et stykke tid at finde ud af hvordan kortne skal sidde. men INGEN i min familie har kunnet gennemskue det!


  • #14   5. mar 2006 Den anden:
    Bland alle kortene og saml dem i en bunke, med ryggen op ad.
    Lad "offeret" vælge et helt tilfældigt kort, og huske det!
    Bed "offeret" om at ligge kortet på toppen af bunken med ryggen op ad! Tag så bunken om på ryggen, vend det øverste kort, så det vender mod alle de andre kort, og hold bunken frem med det nederste kort hen mod "offeret"..
    Så spørger du om det er det kort, "offeret" tænkte på..
    I mens kigger du på det kort, "offeret" tænkte på, som nu vender mod dig!
    Da "offeret" så svare nej til at det var det nederste kort, der var hendes, tager du bunken om p åryggen igen og propper "offerets" kort ind i bunken, et helt tilfældigt sted..
    Du tager så bunken frem igen og kigger alle kortene igennem.. Da du så finder "offerets" kort, tager du det frem og spørger om det var det kort hun tænkte på..
    Så svare hun selvfølgelig ja:-D


  • #15   5. mar 2006 jeg kan en med en sukkerknald der er god, men der er ikke kort med i, så hvis i alligevel vil vide det....

  • #16   5. mar 2006 Jill F:
    Den lyder fed den med tøjklemmen.. Selvom jeg ikke helt forstår den:-D
    Men hvis man kan lave den, er den garanteret sjov!

    Jaa! Fortæl endelig den med sukkerknalden:-D


  • #17   5. mar 2006 til den med de sammen limede kort: DE SKAL LIGGE VANDRET for at virke!

  • #18   5. mar 2006 Atså sådan her --------------!

    den med sukkerknalden er:


  • #19   5. mar 2006 Jill F:
    Aah, nu forstår jeg den med kongen:-D
    Ej hvor smart!
    Men behøver man at lime 5 kort sammen?
    Kan man ikke nøjes med 2?


  • #20   5. mar 2006 1. du skal bruge et glas vand en blyant og en sukkerknald

    2. du beder en person skrive er 6 tal på sukkerknalden.

    3.du siger: "der er en ånd i dette vand" samtidig med at du lige fugter din tommelfinger lidt men kun lidt

    4. nu tager du sukkerknalden med tommel på 6 tallet (får så kommer der et aftryk)og vifter lidt med hånden og siger" ånden vil få dit tal væk fra sukkeret og op på din hånd"

    5. du mumler et eller andet og putter sukkerknalden ned i vandet med tallet opad. nu tager du personens hånd (og sætter tommel på midten af personens hånd og uden at nogle ser det!) putter persons hånd med aftrykket ned mod vandet men hånden må ikke røre det!

    6 når tallet på sukkeret er væk løfter du persons hånd og vender "inderfladen" med aftrykket ud så han/hun kan så det..


  • #21   5. mar 2006 nutella nej for så er det ikke når så sjovt! men man kan godt nøjes med 3! og måske 2

  • #22   5. mar 2006 ikke helt sikker...

  • #23   5. mar 2006 Jill F:
    Ej hvor er den god, den med sukkerknalden!
    smiley


  • #24   5. mar 2006 Jeg har faktisk et kort trick mere:

    4 konger kommer til en kro om aftenen og vil have et værelse. Der er lige 4 værelser, så de får hvert deres.
    4 konger lægges på bordet.
    Senere kommer 4 damer og vil også have et værelse, så kromanden får dem ind på de samme værelser.
    4 damer lægges oven på kongerne.
    Igen med bønderne og 10'erne, digt selv på historien.
    Nu kommer politiet så og vil kontrollere at der ikke er damer på værelset.
    Kortene samles og så det vigtige. Tilskueren tager af. Det gode er at man kan tage af, så mange gange man har lyst til, bare ikke blande. Kortene lægges nu ud i 4 bunker igen, én af gangen. I en bunke er alle konger samlet, den næste er alle damer samlet o.s.v.


  • #25   5. mar 2006 nutella - den har min far også vist mig smiley

  • #26   5. mar 2006 den er oss god!

Kommentér på:
Gode kort tricks?

Annonce