{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Så mylrede det med kaninunger... {{forumTopicSubject}}

Imorges sku jeg til dyrlægen med en af vores kaniner "Rokke", fordi hun havde tabt sig VÆSENTLIGT, i løbet af de sidste 14 dage... Havde kigget hende efter for vildtvoksne tænder etc - men de så fine ud...

Da jeg sku hente hende imorges - De bor i stalden i en hesteboks - løb hun ind i deres hus... så jeg løftede det op, for at hente hende ud... DAMN... der var 2 kuld kaninunger... Nogle som er ca 2 uger gamle... og et kuld nyfødte... de ældte var 5, og de sidste omkring 7, ville ikke rode rundt - Og sku jo afsted til dyrlægen -

Nå - men dyrlægen konstaterede at Rokke er i fin stand - udover sin MEGET skinny krop, som menes at komme pga. amning af unger etc -

Derfor nu mit spørgsmål... :

Nogen der har et vidunder middel til kaniner der er blevet for tynde - til hurtig opfedning - de får i forvejen fuld foder, som sku være til at lægge ekstra sul på dem -
Det får de ca 1 kg af om dagen - ( der er 12 kaniner - Ja indtil igår havde vi 11... fik en gennem en bruger herinde fra ) TAK FOR HENDE - smiler...
Derudover får den en spand fuld gulerødder om dagen - og selvfølgelig alt det grønne der bliver tilovers i husholdningen -
Og så ubegrænset hø...

Men men men - Er sgu nervøs for Rokke. Så håber at nogen kender til et supermiddel...

Smil og forårshumør fra Julie - !!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så mylrede det med kaninunger...
Kommentér på:
Så mylrede det med kaninunger...

Annonce