{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen med peugeot 206?
  • #1   15. okt 2010 jamen jeg har heldigvis ikke børn og regner ikke med der kommer nogen inden for de næste år heller:)
    men altså enten et bur alle mine hunde (3 cavalier) kan være i, eller bare sådan et gitter så de ikke kan komme om til bagsædet. vi havde lidt et problem i vores gamle bil med at de kunne hopper overbagsædet omme bag fra.


  • #2   15. okt 2010 ok. så må jeg lige undersøge med et gitter.
    tak for hjælpen:)


  • #3   15. okt 2010 Vi har for en uge siden købt en Peugeot 207 SW, og er indtil videre glade for den - og har probbet et Variocage dobbeltbur ind i den (og lagt sæderne ned).

    Jeg har ikke lige set ind i bagerummet på en 206, men tror det skal være en SW (stationscar) for at der er plads til bur/gitter, og så skal du op i 207 SW som min.....


  • #4   15. okt 2010 Der er ikke plads til hverken bur, eller tre hunde bagi smiley
    men du kan ligge bagsæderne så kan du ha' dem alle med, og evt et stort bur smiley
    mine forældre har en, fra 2002, skide god bil! men ikke stor overhovedet smiley
    men hvis du er villig til at ligge bagsæderne ned, så er der plads til "alt" smiley
    hvertfald en lab/schæfer blanding på 40 kg, oppakning til ferie og lille mig smiley


  • #5   15. okt 2010 Du skal da have en 306'er! ;o)
    Ikke fordi jeg har en der skal sælges, nej nej da.. Smil..
    Men dér er ihvertfald plads til vovserne!


  • #6   15. okt 2010 ok. så må jeg vidst heller ud og kigge på en.:)
    ann-sophie hehe. lyder da spændende. sådan en har vi faktisk også kigget lidt på, netop fordi de ligner hinanden lidt og fordi den er lidt større.:)
    hvad skal du have for sådan en;)


  • #7   15. okt 2010 ups. det var en 307 jeg havde kigget på også.
    306 minder for meget om min gamle 106 som jeg lige har skrottet. lorte bil:)


  • #8   15. okt 2010 Der er flere forskellige 206'er vi har en 206SW og der er fin plads til en transport kasse

  • #9   15. okt 2010 ja. men det er netop fordi jeg gerne vil have en lille bil:)

    men altså. se lige den her? jeg syntes altså det ser ud som en der er plads ok bag i til hundene, hvis det ikke er i bur? eller er det bare mig

    (link fjernet)


  • #10   15. okt 2010 det jo kun cavalier på 6,7 og 8 kilo.:)

  • #11   15. okt 2010 sæderne går jo skråt op smiley
    så i bunden er der nok plads, men synes det virker småt når der bliver lukket.
    men selvfølgelig din egen vurdering om de kan være der smiley


  • #12   15. okt 2010 nå ja. det havde jeg ikke lige tænk på. ser den jo kun åben og der ser jo ud til at være en den bundplads.:)
    jeg må vidst ud og kigge:)


  • #13   15. okt 2010 Altså en 206 sw, er stadig en meget lille stationcar og den er nem at komme rundt med og alligevel er der lige det bedre plads, men der kan du ihvertfald få gitter i, og der kan dine hunde godt være i. men en "alm." 206, der kommer det godt nok til at være presset.



  • #14   15. okt 2010 xl. super tak for svaret.
    det ser også ud til på billederne at de godt kan være der. men lidt svært når jeg ikke fysisk har kigget på den andet end når man ser dem på gaden.
    det er nemlig min drømmebil, og har altid været det;)
    havde en 106´er før, og den var heller ikke dyr at lave på. kun fordi den var gammel så der hele tiden var nye dele der skulle skiftes, derfor den til sidst blev skrottet.
    ja det er også HDI vi har kigget på. og det helt sikkert også fra en forhandler. tør næsten ikke købe ved en privat.


  • #15   15. okt 2010 det var nu heller ikke fordi det var den jeg havde kigget på. mere bare fordi den havde billed hvor man kunne se bagagerum. men jeg kigger også mest efter noget fra 2004 og op efter.

Kommentér på:
nogen med peugeot 206?

Annonce