{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hundenavne
  • #1   15. maj 2006 Mine forældres hund er opkaldt efter mine bedsteforældres hund så hvad er mere naturligt end at Milou skulle opkaldes efter mine forældres hund.
    Mine forældres hund hedder Fussy, er en rughårret fox terrier og er idag 13 år gammel. Nu synes jeg ikke de to hunde kunne hedde det samme samtidigt og da Fussy på vores rejser i Frankring ofte bliver kaldt "Milou" af franskmændene var det jo meget passende at min hund skulle hedde Milou.

    Det forholder sig nemlig således at Tintins hund Terri, som ligner en fox terrier meget, på fransk hedder "Milou".
    Derfor hedder min hund som den gør...


    Hvorfor kalder du Aiko - Aiko??


  • #2   15. maj 2006 Det ved jeg ikke rigtig :o)
    Daisy fandt jeg på og Michael fandt på Baltazar.
    Jeg er ekstremt dårlig til at finde på navne *GG*


  • #3   15. maj 2006 Vi kalder Aiko for hans navn, fordi vi for det første begge to godt kan lide sangen Iko iko, men har bare valgt at stave det på en anden måde og så var det det eneste navn vi kunne blive enige om

  • #4   15. maj 2006 Sam hedder Rigtigt Kitsu's sui Chu nagusami Go og vi valgte at tage en del af navnet også kalde ham Sam., ;o)

    Luie jaaeh tror det var fra jungle bogen Aben Luie.. ;o)

    Tattoi det hed hun da vi hentede hende i Østrig

    og Choco det var fordi siden han blev født kaldte vi ham chokolade drengen fordi han var så mørk og det skulle forkortes synes vi *GG* så det blev til Choco

    og Kambei jaeh det var det første navn jeg bedst kunne lide da vi skulle vælge navn til hver hvalp., ;o)


  • #5   15. maj 2006 phoebe er opkaldt efter hende fra venner og det hed hun da vi fik hende.'
    emilia er spansk og betyder den store rival. da racen er argentinsk, synes vi hun skulle hedde noget på spansk..
    cano hedder cano fordi han hedder vulcano på tavlen. ville gerne have han skulle hedde yatay efter sin far, men det hedder maaaange dogoer


  • #6   15. maj 2006 det hed hun i forvejen smiley

  • #7   15. maj 2006 Charlie fordi det er et navn der er godt og positivt at kalde....... Man kan kalde med et meget langt iiiii

    Cookie - lidt det samme. Her søgte jeg bare et navn som ikke så mange andre hunde også hed. Han er også bare en lille småkage. Og det kunne kaldes uden at komme til at lyde for meget som Charlie....


  • #8   16. maj 2006
    Mille hed egentligt Puk på stamtavlen, men mine storesøskende har engang haft en hund, der hed Puk og syntes ikke, at denne skulle hede det samme, så derfor fandt vi på Mille - fordi hun er utroligt mild og kærlig, og forsigtig af sind. Så det er en hentydning til hendes personlighed :o)


  • #9   16. maj 2006
    Og familiens første hund hed Mikkel, fordi han lignede en lille ræv ;o)



Kommentér på:
hundenavne

Annonce