{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.129 visninger | Oprettet:

Naboer, ak ja.. {{forumTopicSubject}}

Ja, vi er 5 huse med en fælles plads udenfor, der er en vej man køre in af og så er der dækket med asfalt hvor husene kredser omkring..

Vores Hus har 1 bil. (plads til 2)
Det næste har 2 (har kun plads til en)
Næste har 1. (plads til 2)
Næste har 3 ofte 4 (har plads til 1)
Næste har 3 biler en minibus og en camingvogn (Plads til 1 hvis ikke konen havde fyldt deres garage op, hvilket campingvognen også er)

I dag sår jeg så og hænger vasketøj op, ovrehører naboenerne.

A: Kunne i ikke godt flytte den camingvogn en gang imellem?

B: Jeres traktor står også en gang imellem herinde.

A: Jamen det er når det bliver ryddet sne, hvilket i ikke giver noget for i modsætning til de andre.

B: Jamen jeres hunde gør sgu også meget!!

A: Hvis jeg får dem til at holde kæft, fjerner i så campingvognen?

B: Går sin vej..


Årh hvor hyggeligt..

B's familie har også som de eneste en friture gryde, det
hældte hun i kloakken så den stoppede..

De var de eneste der ikke betalte for at få den renset.

Manden har kørt lastbiler og busser ind, men kloakrørene bliver ødelagt af det..

Grr, men i dag er de heldigvis taget afsted på ferie..

Fred og ro her, lige foreløbig..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Naboer, ak ja..
  • #2   26. jun 2011 Ulla

    Udstemme smidt!
    Gider simpelthen ikke den gentagende tone her på HG *G*


  • #4   26. jun 2011 Jeg er stødt!

  • #6   26. jun 2011 Shh, vi prøver at sælge huset..

    (Jeg leder efter et sted uden naboer..)


  • #7   26. jun 2011 Og forresten, hvor kan man finde en nabo som din?

  • #9   26. jun 2011 Vi har virkelig ALTID haft uheld med vores naboer! Da jeg var lille løb jeg ofte rundt og legede, og det irriterede vores underbo gevaldigt (forståeligt). Vi flyttede så et par år til Esbjerg, der var alle flinke! Så flyttede vi igen, og det var også okay. Da vi så flyttede til en anden lejelighed, fik vi en nabo som puttede ting i vores nøglehul så vi ikke altid kunne låse os ind?! OG han tævede vores anden nabos dreng så han brækkede sin kæbe (og politiet har ikke gjort noget ved det). Jeg kan også huske at han en dag truede min mor da hun stod og vaskede, og jeg sneg mig hen til døren og så hvad der skete. Så flyttede vi igen og boede hos min gudfar (vi havde ikke noget sted at bo på det tidsounkt) og der var der en som altid truede min mor og min gudfar (Derfor er Nino agressiv overfor mænd). Så flyttede vi igen, og nu har vi bare en nabo som ikke kan lide os! smiley og vi skal snart flytte endnu engang. SUK!!!!!!!!

    Jeg kender alt til naboer, der er ikke det jeg ikke har set!


  • #10   26. jun 2011 EJ en medløber: Wow! Det minder mig om dengang vi have en stofmisbruger som nabo. Hver gang vi gik forbi hendes hus skulle vi liste forbi! Fordi nogle gange kom hun farende ud og skældte ud og skreg som jeg ved ikke hvad. Og hun kastede endda også ting efter folk! Uha, godt hun er flyttet smiley

    og vi har også haft en som var MEGET sur over at min fars sko stod udenfor vores dør, UHA! Det kunnen man ikke tillade sig sagde han. Men på daværende tidspunkt var min far brandmand, og det var nemmest at hoppe i skoene når han alligevel spurtede ud af døren *GG* Så nu har naboen sagt god for det, og accepterer situationen smiley


  • #12   26. jun 2011 Vi har hundredevis af meter til den nærmeste nabo...

    AHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!


  • #13   26. jun 2011 Hehehe smiley

    Hos min far snakker vi ikke med nogen i opgangen.

    Hos min mor er det kun naboen vi snakker med - de er lige så dyre freaks som os smiley


  • #14   26. jun 2011 Tak fordi vi har vores nabo. hun kommer jævnligt med blomster og planter til haven, og vindueskarm. (Hun har blomsterforretning) Får hun en nyt og spændende plante hjem , skal jeg da lige have en. De passer hus, når vi er på ferie, ingen vrøvl over et par vov fra hundene, En hyggesnak over hækken , Ja, vi har nogle dejlige naboer.
    Men jeg har også prøvet og have en nabo jeg ønskede hen hvor peberet gror. Det gjorde han også. Han døde. Og havde vi haft en flagstang, var flaget blevet hejst.


  • #15   26. jun 2011 Jeg tror jeg har verdens bedste nabo her hvor jeg bor nu! Hun har selv en lille hund, så vi snakker meget hundesnak og hun er hjemmegående, så jeg allierer mig med hende, når Bella skal være alene, så hun evt. sender mig en sms eller ringer, i tilfælde af at Bella skulle gø, når hun var alene.

    Hendes hun kan desuden ikke lide at være alene, så vi hjælper også hinanden, hvis hun skal noget. Og så har jeg haft hende på besøg til kaffe og kage. Det er super hyggeligt! smiley


  • #16   26. jun 2011 hendes HUND

  • #17   26. jun 2011 Ha ha ha ... naboer er dejlige......
    Alle mine naboer er heldigvis søde og rare......... og så kommer det...meeeen...... jeg har een der ...???

    Har jeg købt en rød Ahorn..... kommer det... " nøøøj hvor er den flot "
    VUPTI ... har denne nabo pludselig også en rød Ahorn...

    Har jeg fået en brønd............kommer det ....." nøøøj hvor er den flot "
    VUPTI ...har denne nabo pludselig også en brønd.

    Har jeg købt et fuglefoderhus...kommer det " nøøøj hvor er det flot "
    VUPTI ...har denne nabo også et fuglefoderhus.

    Har jeg købt en en solcelle-lampe ...kommer det " nøøøj hvor er den flot "
    VUPTI ...har denne nabo en solcelle-lampe nøjagtig magen til...

    Ha ha ha ......og jeg kunne blive ved i timevis..... og ja..lidt belastende , men de er nu meget søde..... og det er jo det vigtigste.... og når man kommer derind , føler man sig jo hjemme.... det er jo ens " egne " ting " der er der .....( også indendørs )........*LOOOOL*


  • #19   26. jun 2011 Jeg har iøvrigt boet flere forskellige steder i mit lange liv...... og jeg har ALDRIG haft dårlige naboer......de har alle været søde og rare.....ingen ballademagere.....fulderikker....modbydelige....osv.
    Så jeg har været rigtig heldig , kan jeg se.. ( ifølge det i skriver om )...Uha da...*GG*


  • #20   26. jun 2011 Min nabo ene nabo lånes gerne ud.
    Sidder vi på terrassen med gæster, kan hun finde på at tænde op i sin grill, udelukkende for den skal ose over til os. Hun tilbereder i hvert tilfælde ikke mad på den.
    Da hun skulle lave parkeringsplads foran sit hus, arbejde ham hun havde hyret til det fra kl. ca. 23-02 flere aftner i træk med højt musik og diverse maskineri. Gruset der skulle bruges var læsset af på fortovet foran min matrikel og resterne blev liggende i månder.
    Hun bliver sur hvis jeg klipper hæk en weekend hvor hun har arbejdsweekend (hun arbejder om natten) og jeg starter aldrig før kl. 10 netop for ikke at genre hende og jeg har mistet overblikker over hvilke weekender hun arbejder.
    Går hun i haven og Kashmir er ude, går hun og slår på plankeværket så hun får ham godt irriteret og så klager man til den anden nabo om at han har gøet. Når Kashmir ikke er ude, slår hun aldrig på det plankeværk.
    I 3 år har jeg haft en udesnor til Kashmir sat på en betonstolpe som holder vores fælles plankeværk, da hun fornylige for første gang i 4 år skulle male sin side, skar hun snoren over, selv om den ikke sad i nærheden af træet, med det resultat at Kashmir var tæt på at komme på afveje, da snoren var skåret så man ikke umiddelbart kunne se det.
    Jeg glæder mig stadig over at det ikke var en kat han fik øje på, for så kunne det da være gået rigtig galt.


  • #21   26. jun 2011 Åh ja de kære naboer...

    Vores Nabo giver mig virkelig grå hår før tid.
    Hun har mindst 5 små hunde, som hedder Ninaaaaaaaaaaaaa, simbaaaaaaaaaaaa, piaaaaaaaaaaaa, tysonnnnnnnn og peterrrrrrrrrrrrr, sådan skulle man ihvertfald tro de hed, for kl 5 HVER morgen står hun og SKRIGER alle disse navne, hele tiden er hun over dem, TIS SÅ; NINAAAAAAAA NEEEEEEJ, PIAAAAA NEEEJ, FYYYYYYYYY HUNDE, KOM SÅ HEEEEEER! og hun bliver ved ca en halv time, og dette ritual bliver gentaget ca 5-6 gange dagligt.
    Inden vi fik hund rendte hendes hunde igennem hækken over i vores have og skred, og fredelige som jeg synes vi er, så tænkte vi hver gang, okay det var nok et uheld IGEN... Dog fik jeg nok en dag, da jeg sad og røg en smøg ude på vores terasse , og en lille pelstot kom gående igennem hegnet, og satte sig til at skide på vores glasplæne 5 meter foran mig, for så at gå ind til sig selv igen. Såå jeg gik ind til naboen, og spurgte pænt om de ikke var søde at sætte et ekstra lille hegn op, fordi deres hunde hele tiden rendte og pøllede over ved os, og det synes vi egentlig ikke var okay, plus at vi snart fik hund, og når han bliver ældre er det ikke sikkert at han byder de små velkommen i haven, og ville helst ikke have der skete noget (jeg vidste jo ikke hvordan han ville reagere når han blev konsmoden).. Hendes Svar : Så må du jo købe et hegn og sætte op, hvis du synes det er så SKIDe træls... Jeg var målløs....
    Hendes hunde gøer helt ekstemt, og jo vores siger da også vov somme tider, men det er sjældent.... Han står en dag i hans løbegård og vi kommer hjem, hvor jeg kan høre at hun står og råber og skriger efter vores hund, HOLD SÅ DIN KÆFT. !!!!!! Render vi i haven og leger med vores hund, kan hun også finde på at råbe efter os, holder vi grill aften for venner med lidt musik (ikke særlig højt) - får vi også gerne en kommentar med på vejen... Forleden fik jeg så nok da hun igen stod og skældte ud på vore hund, da vi kom hjem,... Hun fik en røffel af anden verden, og nej hvor havde jeg dog bare brændt inde med mange ting over tiden, og nu har vi ikke hørt noget fra hende. Andet end hendes NINNNNAAAAA, PIAAAAAA; TYSOOOOON hver morgen og 5-6 gange dagligt..

    Ja et blev lidt langt, men nøøøj det var rart at komme af med ;o)
    Glæder mig til den dag vi rykker på landet og der er laaaang til naboerne smiley


  • #22   26. jun 2011 Meget!! Jeg tror hun er en af de typer der godt kan li at nedgøre andre for selv at føle sig som kongen.....

  • #23   26. jun 2011 stephanie........ UHA jeg var fanme også gået amok hjvis jeg var dig......... hun skulle satme bare have fra a-z hehe.. argh hader naboer der skal blande sig i alt, eller bare generelt vbære irriterende.

  • #24   26. jun 2011 Det er så nu jeg kan ånde lettet ud over, at jeg er ret glad for mine naboer. smiley Uha, jeg er så også den eneste på vores vej der har hund, så mine hunde kan ikke få andres hunde til at gø, eller omvendt.

    Min venstre nabo er den bedste.. Der er både kage, kaffe og julegaver. smiley - I lange baner! Smiler.

    Dette er også det bedste sted jeg har boet indtil videre.


  • #25   26. jun 2011 Jean - Ja det var også rart efter 2 år endelig at få afløb, og at det så hjalp var jo helt perfekt smiley

  • #26   26. jun 2011 Vi har nogle skønne naboer her på vores lille vænge... .-) søde og rare... De er opmærksomme på hundene, og et par kom her den anden dag og spurgte, om Nala var syg, da hun havde gøet meget, mens vi var på job....
    skønt med rare naboer...

    og så er der KURT :-S han er simpelthen naboen sendt fra helvede...!! INGEN kan med ham, og der findes et hav af ufattelige historier om ham...
    men kan da nævne et par af dem vi har opleveet i de 3 år vi har boet her...

    Er vi ude i haven, står han med døren på klem (for så kan vi jo ikke se ham-ELLER?) og glor over hækken...

    har vi gæster og sidder ude, står han i døren og stirrer... selv min far og svigermekanikken blev så irriterede at de vinkede til ham sidst de var her...

    sidste år havde vi en af de der populære blå pools... SKØNT at ligge i den i bikini når der er 30 grader... lige indtil man åbner øjnene og ser at Kurt IGEN står og lurer...

    Om aftenen står han og stirrer ind af vores stuevindue....

    og så er der hundene... SUK!
    man skulle tro at følgende var en sport for ham : han står og gemmer sig bag hækken, og når der så kommer en af hundene i nærheden, springer han frem og råber "BØØØØH" (jo jo den er god nok... voksent ikk?) hundene bliver forskrækkede og gør... så står han der og rykker frem og tilbage i hækken mens han brøler at de skal holde kæft... dette sker stort set hver anden dag sommer halvåret...

    og de to værste... han har givet Athos stød gennem hækken (svinestøder gør jeg ud fra) og han har været ved at slå Jesse ihjel.... han smed noget over hækken, og jesse blev så syg, at var vi kommet ½ time senere til dr dyr, var han død... dr dyr sagde at det var værre end rottegift....
    men kan desværre ikke bevise noget....

    en eller anden BYT nabo med os!!!!???!!!?


  • #27   26. jun 2011 Tror jeg klare mig med min nabo så!!!!

    Stakkels hunde


  • #28   27. jun 2011 Er også rimelig tilfreds og holder min kæft efter kurt er kommet på banen...

  • #29   27. jun 2011

    Stephanie - ja nemlig... stakkels hunde.... ku han da så bare nøjes med at lure.... det er da til at ignorere.... sådan da....

    Fredsfyldt - som sagt... han er naboen fra helvede....! men hva faen kan man næsten gøre ved det? at tale pænt hjælper ikke, at ignorere hjælper ikke, at råbe hjælper lige så lidt...
    Athos er normalt meget fredsfyldt og elsker alt og alle... og elsker at tulle lige så stille rundt i sin have og ligge og nyde tilværelsen... han havde på et tidspunkt, da det var værst, lavet et hul i hækken... simpelthen gnavet og rykket grenene af.... ind imod kurt.... det siger lidt om, hvor frustreret han har været smiley
    jeg hader den mand.... og har sagt til M, at jeg ikke kan svare for, hvad jeg gør den dag jeg ser ham gøre mine hunde ondt (tager ham på fersk gerning)



  • #31   27. jun 2011

    Ulla - det voksne går altså også af mig, når det er mine elskede hunde det går ud over... og man ikke kan tale fornuft med manden.....
    har et PAR gange stået og overvejet, hvor stort et hul, en dåseøl mon kunne lave i hans campingvogn, der holder over mod os :-S
    men på+ den anden side set, ville det være spild af øl ;o)

    han meldte en af dem, der tidligere har boet her til politiet, fordi hendes kat gik i hans have smiley


Kommentér på:
Naboer, ak ja..

Annonce