{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Har fået en ny flyvende ven {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Havde den sjoveste oplevelse i går...
Jeg stod på værkstedet, som så ofte før, da der kom en hvid due (tror jeg at det er) flyvende, og satte sig på hegnet til min nabohest, lige uden for
Den var helt vildt nysgerrig og kom meget tæt på, dog stadig lidt vagtsom.
Nå, men jeg fandt så nogle orme og lidt frø til den som jeg kastede ud, og den blev udenfor hele dagen, og gik rundt og hyggede sig.
Senere på aftenen står jeg så inde på værkstedet med porten åben, og pludselig kommer den flyvende ind og sætter sig på taget af den bil jeg går og arbejder på.
Her bliver den så siddende i nogle timer, hvor den bare sidder og "følger mig". Til sidst tager jeg armen hen til den, og den hopper frivilligt op. Helt vildt...Hader normalt fugle (jeg arbejder med biler) men denne her var SIMPELTHEN for sød.
Jeg sluttede arbejdet kl 2 i nat, og der sad den på en bil jeg havde kørt ud fra værkstedet og holdt øje. Selv med 3 hunde rendende rundt var den fuldstændig rolig og sad bare og holdt øje med begivenhederne.
I morges da jeg kommer ned på værkstedet går der 10 minutter, så kommer den flyvende og sætter sig på en tagryg til en staldbygning overfor. Har sgu fået mig en ny flyvende ven...mega hyggeligt.

Nå, men jeg vil egentlig høre jer om man skal ringe til nogen? Altså, der må vel være én der savner den, da det tydeligvis er en menneskevandt fugl, som evt er blevet væk fra sin ejer (eller kan de det)
Den har ingen ring på eller andet, så kan ikke se om den er registreret nogle steder??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har fået en ny flyvende ven
Kommentér på:
Har fået en ny flyvende ven

Annonce