{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

blodprop? {{forumTopicSubject}}

Hei min søster er i malaysia og hun er bange for at hun har fået blodprop i benet. Hun har været til en læge men hun stoler ikke på ham .Lægen vejet hende, men mærket ikke på hvor hun hadde smærter...

Hun har fået medisin Trental og smærtestillende. hun hørermed sin rejseforsikring og vil gå til en anden læge.

Er det nogen som ved "symtomene" på blodprop.
Hendes højre fod er kold, ikke meget følelse og gået op mod knæ...og hun har smerter, donker, mest når hun har den stille.
vi har hørt med min mors læge og hun siger at det er forkert medisin hvis hun har blodprop.
Er det nogen som kender eller har haft det?
Min søster er 27 år. Og har rejset siden september i austelien, new zeland , thailand og er nu i malajsia..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  blodprop?
  • #1   28. jun 2006 Min mor havde blodprop i benen........benet hævede...gjorde MEGET ondt...og var meget rødt og varmt....

    VED ikke om symptomerne er de samme ved alle...så da nok en meget god ide at få tjekket ved en anden læge...

    God bedring med din søster...*S*


  • #2   28. jun 2006 vi venter på svar fra hende nu...
    men benet hendes var også hævet...
    så jeg bliver hjemme i dag og holder øje med pc... snakker med hende på skype


  • #3   28. jun 2006 Marianne>>>håber ik det er alvorligt*S*
    er dælme træls at være syg så langt væk hjemmefra...

    Håber det bare er alm overanstrengelse af benet*SS'



  • #4   28. jun 2006 man bliver jo bekymret når hun er så langt væk...
    og de har ikke mobil der nede så vi snakker mest på skype, når hun finder internett cafe...

    Anni A men takk!!!


  • #5   28. jun 2006 hun har haft det siden lørdag og gik først til læge i dag..
    de var på en 12 timers bus tur i lørdags , men hun prøvet at bevæge benene så ofte hun kunne...


  • #6   28. jun 2006 Jeg kikker tit på denne link om det kommer nye tilbagemeldinger ,men ser også på noget andet i mellem tiden...
    og skriver når jeg har talt med min søster, så i hved hva som skjer videre. Jeg skriver i denne link


  • #7   28. jun 2006 Oki.....de siger jo at lange fly ture og bus ture kan forøge risikoen.....
    men hun har jo gjort hva hun skulle...med at bevæge sig og sådan.....

    kigger også jævnligt....for at se om der er nyt om søster**S**

    og var da så uendelig lidt....

    har lige haft en storebror selv der fik blodprop i hjertet...han er 38......og puuuha....man blir sg nervør for dem**SS**


  • #8   28. jun 2006 nervøs sku der sæføli' stå*S'

  • #9   28. jun 2006 ja det er ikke sovt . håber alt gik godt med din bror!
    har ikke hørt noget ennå...


  • #10   28. jun 2006 det gjorde det.....han nåede heldigvis hospitalet i tide....og blev sat under behandling......lå på hospitalet lige godt 10 dage....og var til forskellige undersøgelser.....så han var heldigvis i gode hænder....og har nu lært at passe xtra godt på sig selv...og skal derforuden sprøjte sig selv med blodfortyndende medicin det næste år.og har tabletter hvis han får det skidt......og så self til ekstra tjek og sårn...

  • #11   28. jun 2006 hun ble sendt til fejl sygehus... men hun skal til ultralyd i morgen kl 11... klokken er 21 om aften til hende.
    men forsikrings selskab siger at hun bør dra til hospital igen i aften ... snakker med hende nu

    godt anni a at din bror kom i tide!!!


  • #12   28. jun 2006 marianne....godt hun er på vej i sikre hænder nu*SSS* men hun skal da allerede nu på hospitalet hvis hun er usikker og bange...og ikke vente til imorgen....må forsikringen da også være indstillet på....om det blir idag eller imorgen......men er måske ikke nemt når man er udenlands

    Linda....ja puha...det er sgi noget værre noget.....men godt han er ved godt helbred nu din far....*SS*.....og godt man kan få medicin til at hjælpe een til en nemmere hverdag*SS*



  • #13   28. jun 2006 Ja min søster ville ikke gå på hospitalet igen... både jeg , min mor og forsikrings selskaet har sagt at hun skal gøre det... min søster sagde at de spesial læger som var på hospitalet var der ikke og de kom først når det var meget alvolig..... og givet hende en tid kl 11 i morgen...

    Jeg synes da detter er alvolig nok til de skulle ha ringet spesial lægen...
    Men nu ligger min søster og sover . kl er ca 0200 om natten i malajsia...
    rejsebyrået (work and travle) har sendt hende mail med gode hospitaler som de ved om der nede.
    så de er gode nok ,heldigvis...
    så nu må jeg vente til i morgen tidlig efter de har været hos læge og fået ultralyd af foden for at høre hvordan det går...
    i må have en god aften!


  • #14   28. jun 2006 marianne......kigger efter tråd fra dig imorgen så*SS* Krydser fingre for det er falsk alarm*SSS*

    <<linda.....øvser da......men er da godt man idag kan fikse et dårligt hjerte....er da positivt*SSS*---


  • #15   29. jun 2006 HEI!
    Min Søster var hos læge!!!
    det var ingen blodprop!!! Men en nærve i ryggen som sitter i klemme!!!
    Så hun fik smertestillende til lægen og så skulle hun have sin rygg rett hele tiden. Hun fik besked på at hun ikke måtte snorkle... Men det kan hun overleve!

    Så vi er helt lettet i dag!

    Så tak for at i folget med!!
    I må have en god dag!!!


  • #16   29. jun 2006 marianne>>>>åååårh hvor dejligt for jer det ik var noget alvorligt*SSS*

    Så kan i trække vejret igen*SS*

    god nyhed*SS*


  • #17   29. jun 2006 ¨ja det kan vi!!!
    min mor kunne ikke lige at min søster skulle til malaisia...
    men nu er ja alt godt...! så i morgen rejser de til singapore...


Kommentér på:
blodprop?

Annonce