{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

Håb for minicrosser i 2012 (husker du tråden) {{forumTopicSubject}}

Jeg deltog i den konkurrence hvor man kunne få en drøm opfyldt hos lotto, hvis man havde et godt ønske som folk ville stemme på. Jeg ønskede mig en minicrosser for min gamle var / er meget nedslidt. Jeg har multipel sclerose og ikke kan gå særlig langt hvilket ikke er super praktisk når man har 2 børn.
Herinde fra var der rigtig mange der støttede og stemte på mit ønske og det er jeg stadig hjertevarm over. smiley

Nu er det så kommet dertil at min crosser er så kaput at jeg ikke kan køre på den uden at risikere liv og lemmer smiley bye bye my friend smiley

Jeg har revet tove med min tidl. kommune og min nye som jeg flyttede til for 2 år siden. Ingen ville tage ansvaret for hvem der skulle stå for rep osv. De der kender systemet ved godt hvor svær sådan en kamp kan være.

Endelig har jeg så fået gang i sagsbehandlingen igen efter jeg i nogle mdr. faktisk opgav håbet helt om at kunne få en ny eller som det mindste, bare få repareret på den gamle.

I Januar kommer ny visitator til mig og skal se på hvordan vi får anskaffet en crosser. Hurraaaa.. Jeg har i dag haft telefon visitation og lige efter jul/nytår kommer de fra hjælpemiddeldepotet og henter den gamle crosser som skal igennem service. Hvis den ikke kan repareres ( som jeg allerede ved den ikke kan med knækket chassis osv.) så skal jeg have en anden. smiley

Nu skal jeg så bare krydse fingre for at de kære mennesker kan se jeg skal have et hjælpemiddel og at jeg ikke har brug for en forbrugsgode. Sådan en crosser er altså dyr at anskaffe på en ftp.

Iiih jeg håber at der er nogle der vil krydse fingre d. 10 så jeg kan komme ud i det blå igen. Det er ski for trist at være 36 år og skulle sidde indendøre de korte minutter hvor jeg er frisk nok til at komme ud.

Jeg vil stadig uuuuuuuuud smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Håb for minicrosser i 2012 (husker du tråden)
Kommentér på:
Håb for minicrosser i 2012 (husker du tråden)

Annonce