{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Er folk gale. {{forumTopicSubject}}

Har nu i annoncer set racerene(det påstår sælgerne) hunde til priser meget tæt på prisen for en hvalp med stamtavle.(det er små poplulære racer det drejer sig om

Synes der er nogle der er bindegale på den og ærgeligt at der er folk der er tosset nok til at købe

Lige et surt opstød fra mig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er folk gale.
  • #1   7. jan 2012 jamen de sparer jo ca. 100kr eller noget i den stil:)..det er jo penge man kan bruge på noget andet som ikké er en god og dejlig stamtavle som da også er ligegyldig..hvad skal man bruge den til?..den ligger vel bar eog flyder..hellere spare 100kr:)

    folk er lidt sære:)


  • #2   7. jan 2012 har også tænk "what" et par gange til nogle annoncer. den ene af forældre dyrene må jo være "ikke godkendt" af en grund ? hvad fejl og mangler har den ? er den overhovedet tjekket ? til den pris skal de dælme godt nok være tjekket i hovede og r*v ...
    Men mener de "fine" opdrættere der sælger dem ikke, de er jo meeeeget seriøse. så seriøse at de kan lave useriøs avl, og være ligeglade med regler om avlsgodkendelse, og stamtavler. hmm .. så man nok ikke liiige så glad for sin race som man lader som om at være.. sådan ser det ud for mig , det de gør.
    det jo dyrt at have hvalpe. ja det kan da virkelig godt være. men så kan man vente til man har styr på alt, og så lave hvalpe. når godkendelserne på begge forældre dyr er iorden f.eks.


  • #3   7. jan 2012 fandt en boxer ren racet til 4000 forleden. begge forældre havde tavle..
    det var da langt bedre at vente og få godkendelserne på begge forældre dyr, og så lave hvalpe, med tavle, og bedre for både sælger og køber.


  • #4   7. jan 2012 Hanne der siger du noget, men min mening er at folk er bindegale når de betaler så mange penge for en hund som måske ingen gang er ægte

    jeg har en ESS , hun har Dkk tavle og gav 7500 og prisen i dag er ca 8500. Ser min race som sælges som ESS men i virkeligheden er en FT spaniel og der er stor forskel. De har måske en stamtavle fra DJHR men den er en blanding af beggge dele

    Jeg smider hellere et par tusinde mere på en hund for jeg kan følge anerne og har en klagemulig til DKK som jo er den eneste klub i DK som er godkendt i FCi(tror jeg det hedder)


  • #5   8. jan 2012 jeg så engang en virkelig mærkelig køber!...pris og kvalitet hænger ikke sammen merexD


    i ann. skrev hun: hvad er nyprisen for sådan en trimmer(eller niget i den stil:)
    hende der ejede ann.:3000
    hende der skrev i ann.: nu var det bare en trimmer i det hele taget, og jeg har fundet en til 1600.
    hende der ejede ann.: ja, men det var jo ikke sådan en model jeg har, pris og kvalitet hænger sammen.


Kommentér på:
Er folk gale.

Annonce