{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frosset???
  • #1   23. feb 2012 Det betyder at de i 24 timer ikke kan bruge deres bruger. de kan godt kigge men ikke deltage i debatter osv.. det bliver man hvis man for mange gange bryder raglerne

  • #2   23. feb 2012 freksempel hvis man skriver meget grimt i debatter eller kommer useriøse henvendelser i annoncer "hvilket folk gør meget her inde"



  • #3   23. feb 2012 Ok, tak smiley Så fik jeg løst det mysterie smiley

  • #4   23. feb 2012 Du skulle gerne have læst brugerbetingelserne herinde dengang du oprettede dig.....det har du i hvert tilfælde bekræftet at du har !
    Hvis det alligevel er smuttet for dig kan du læse det her...og så synes jeg du skulle bruge en halv times tid på lige at læse resten....det kan der kun komme noget godt ud af ;o)


    1.8 Karantæne eller bortvisning
    Som udgangspunkt er karantæne (=frysning) og senere bortvisning/lukning af profil aldrig noget, der kommer på tale, så længe man overholder de af HundeGalleri.dk beskrevne brugerbetingelser samt retter sig efter anvisninger givet af HundeGalleri.dk’s administrator eller hjælpe-administratorer.

    Karantæne eller lukning af profil vil typisk skyldes:

    Overtrædelse af HundeGalleri.dk’s brugerbetingelser.
    Overtrædelse af dansk lovgivning.
    Dårlig opførsel eller et dårligt sprogbrug overfor andre brugere.
    Udhængning eller tilsvining af personer eller firmaer.
    Racistiske og stødende ytringer samt nedgørende indlæg/kommentarer.
    Spam generelt, f.eks. i forum, kommentarer og i markedet.
    Meget negativ afgivelse af stemmer ved bedømmelse af hunde, herunder systematisk afgivelse af negative stemmer, der kan opfattes som et bevidst forsøg på at genere andre brugere.
    Misbrug af siden samt forsøg på hacking.
    Oprettelse af falske brugerprofiler eller hunde.
    Kommercielt salg (firmasalg) igennem Marked eller Forum.
    Reklame for hjemmesider i Marked eller Forum.

    Hvis betingelserne ikke overholdes vil den normale procedure være flg.:

    Du modtager en officiel advarsel via beskedcenteret.
    Du bliver frosset, hvilket vil sige at du ikke kan bruge din profil i 1-5 dage.
    Din profil bliver lukket og du har ikke mulighed for at oprette dig igen.

    HundeGalleri.dk forbeholder sig retten til, ved særlige grove overtrædelser, at gå direkte til frysning og lukning af brugerkonti.
    HundeGalleri.dk forbeholder sig i øvrigt retten til ikke at kommentere frysninger eller lukninger af brugerkonti.


  • #5   23. feb 2012 Nu er det længe siden jeg har været hjælpeadmin, men man kan blive frosset i op til 5 dage (eller er det 4??) alt efter hvad man har gjort og hvor mange advarsler man har fået.

  • #6   23. feb 2012 Ja....det står der også noget om i retningslinjerne.... ;o)

  • #7   23. feb 2012 Hehe, tak Lise Ø... (så bliver man lige en smule flov smiley ) Men selvom, at jeg jo nu må tilstå, at jeg måske ikke havde læst det hele så grundigt, så lover jeg at opføre mig pænt smiley

  • #8   23. feb 2012 Det tror jeg gerne Sandi..... ;o)

  • #10   23. feb 2012 Der er en revision under vejs....så håber jeg det bliver en smule lettere tilgængeligt at se hvad man må og hvad man ikke må...
    I kan jo også tage 5 minutter hver dag....så tager det kun 14 dage at komme igennem ....lol....


  • #11   23. feb 2012 (14 dage til dem der skal have dem mere end een gang ;o)

  • #12   23. feb 2012 Lise: Forventer I også at lille Ida på 11 år har læst de regler igennem og forstået dem, siden du skriver sådan? smiley

    Mon ikke de fleste af os bare trykker ja og ok, hver gang vi laver en ny bruger eller foretager os noget, på en hjemmeside. Ellers kunne vi da ikke lave andet end at læse regler og betingelser.


  • #14   23. feb 2012 Ja det gør jeg også smiley Læser først reglerne når jeg kommer i tvivl - eller så spørger jeg, hvis reglerne er for kryptisk skrevet. Måske TS synes hundegalleriets milliarder af regler er forvirrende og derfor finder det lettere at spørge i forum hvor hun hurtigt kan få et nemt og forståeligt svar.

  • #15   23. feb 2012 Noget i den retning smiley

  • #16   23. feb 2012 Tinna....her forklarer jeg blot en af de "millioner" regler der er på HG...-læs reglerne når du melder dig ind (hvis du vil undgå at blive frosset)-..... ellers må man jo bare tage det som det kommer....og er man 11 ....ja så er det stadig de samme regler der gælder.....og mor eller far må så træde i karakter og forklare lillepigen hvordan man opfører sig herinde....

  • #17   23. feb 2012 Lise: Mja - men nu er din titel HJÆLPEadministrator og ikke BELÆRERadministrator - og TS er jo ikke en der er frosset, hun spørger om hjælp til at forstå et begreb herinde. Så måske det bare have været på sin plads at hjælpe på en venlig måde?

    Føler mig en smule provokeret af dit svar. Ville dælme blive gal hvis jeg blev "hjulpet" på den måde.


  • #18   23. feb 2012 Tinna...jeg kan se at TS godt forstod min lune da jeg svarede hende....og jeg håber da kun det er dig der misforstod min humor....

  • #19   23. feb 2012 Humor?? Ok smiley Vi har bestemt ikke samme form for humor så, det ville være synd at sige smiley

  • #20   23. feb 2012 Det er jeg ked af Tinna....jeg har ikke sagt eller skrevet noget for at genere dig på nogen måde....men jeg gentager gerne at jeg skrev med lune og i god forståelse med TS.....
    Charlotte....det går du videre til dem der skriver reglerne med....de kan måske svare dig?


  • #21   23. feb 2012 Nemlig Hanne.....*ss*....

  • #22   24. feb 2012 Faktisk er det lige meget om du har læst dem eller ej, du acceptere dem, og så har HG deres på det rene, og så må man jo tage de konsekvenser der er.

    Og der står faktisk stort set det samme uanset hvor du opretter dig, hvor du køber noget online, når du installere software osv. ordlyden er lidt forskellig alt efter hvad det er man registrere.

    Det der er det vigtige i det hele er du pådrager dig et ansvar og hg de fralægger sig et.


  • #23   24. feb 2012 Der kunne stå alt muligt mærkeligt i de betingelser - og det gør der også nogle steder (f.eks hvor man får sendt regninger hvis ikke man selv melder fra efter en vis periode).. Derfor er det altid en god idé at skimte tingene igennem inden man trykker "send". smiley

  • #24   24. feb 2012 Jeg opfattede svaret på samme negativ / provokerende, lettere irriteret måde som Tinna

  • #25   24. feb 2012 Så først det med lille Ida på 11 nu.......

    Tja der er jo så en forskel jeg har bidt mærke i fra HG og andre steder.

    De fleste har en aldersgrænse påført, ellers skal forældrene give lov.
    Igen for at sikre at der er nogle voksne (ind til mindste aldersgrænsen er nået) der har taget et ansvar.

    Vi har selv diskusissionen her hjemme pt. vores dreng på 10 VIL ha en email konto så han selv kan oprette sig på diverse sider med spil (minecraft bl.a.) - han får ikke en, hvis vi godkender han må bruge siden har vi en ekstra gmail konto vi bruger til han kan få adgang så er det os der opretter ham, altså så er vi med i hvad han foretager sig på nettet.


Kommentér på:
Frosset???

Annonce