{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

Lidt udtalelser om kvinder jeg rendte over {{forumTopicSubject}}

Kvinder er ubetinget det bedste, man har af den slags.
"
(Gustav Wied den gode gamle gnavpot)

"
Kvinder er som cigarer. Nogle mænd kan bedst lide en lille en lille, god men tynd cigar med spidst mundstykke. Andre holder mere af de runde og faste med mavebælte og andre ekstravagancer. Jeg foretrækker pibe. Skidt med udseendet, bare der er ild i.
"
(Povl Sabroe)

"
Når en kvinde dyrker videnskab, er der som regel noget i vejen med hendes kønsorganer.
"
(Friedrich Nietzche, 1888 tysk filosof)


"
Det mest tåbelige tidsspilde, jeg kender, er diskussioner med yndige kvinder.
"
(David Niven, engelsk skuespiller)

"
Kun en mand, hvis forstand er omtåget af kønsdrift, kunne kalde denne lavstammede, smaldskuldrede, bredhoftede, kortbenede race for det SMUKKE køn, thi hele kønnets skønhed beror på denne drift. Man kunne med større ret kalde kvinderne det uæstetiske køn. De har ingen virkelig sans for hverken musik eller digtekunst eller billedkunst og er ganske uimodtagelige i den retning; det er det rene aberi, hvis de foregiver en sådan interesse, og udelukkende for at behage.
"
(Arthuer Schopenhauer polsk-tysk tænker født i 1788 - hans kvindesyn er en logisk følge af hans grundtese, om at tilværelsen inderst inde intet er værd.)

"
Kvinden var Guds anden fejl.
"
(Friedrich Nietzhe, tysk filosof der bl.a. sagde, at Gud er død - hvilket modsiger dette citat og siger noget om hans klarsyn)



Se flere frække billeder
af kvinder:

"
Den ideale kvindebluse består af 10 procent silke og 90 procent indhold.
"
(Skuespilleren Peter Sellers)

"
Når kvinder strikker, er det gerne for at ha' noget at tænke på, mens de taler.
"
(Soya, en lille prop af en småkynisk forfatter)

"
Vis mig en tilfreds kvinde, og jeg skal vise dig en hvid elefant.
"
(Sten Hegeler, sexolog som minder om en mellemting mellem en lejesoldat og teddybjørn med slidt plys)

"
Den grundlæggende brist i den kvindelige karakter er, at den savner sans for retfærdighed.
"
(Arthur Schopenhauer)




"
Woman is the nigger of the world ... yes she is/ If you don't belive me, take a look at the one you're with/ Woman is the slaves of the slaves/ Ah, yeh ... better better scream about it.
"
(John Lennon. Han skrev tekster, der var så frelste, at de er det eneste kendte eksempel på ord, der nåede Himlen før manden, der sagde dem)

"
Kvinder skænker os trøst i situationer, som vi uden deres hjælp slet ikke ville være havnet i.
"
(Don Herold)

"
Kvinden - hun har meget af barnet, men intet af dets uskyld.
"
(Knut Hamsun, norsk forfatter.)

"
De fleste kvinder er ikke så dumme, som de lader til at være. Måske er det et tegn på usædvanlig intelligens.
"
(Max Hansen, dansk-svensk skuespiller)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt udtalelser om kvinder jeg rendte over
Kommentér på:
Lidt udtalelser om kvinder jeg rendte over

Annonce