{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.291 visninger | Oprettet:

Når alternativt begavede mennesker dummer sig!! {{forumTopicSubject}}

Forskellighed kan føre til rigtig mange ting... Ligefra Kærlighed/venskaber til had og fjendskab.. Det hele står og falder med i hvilken situation der er tale om denne forskellighed viser sig!!!

Jeg er nok ikke kendt som typen der holder min kæft, og dette har da med tiden ført rigtig mange ting med sig, både på godt og ondt!!
Men lige pt topper galskaben... Jeg hænges ud flere steder på nettet, i en facebook gruppe, samt på en hjemmeside.. Fordi jeg har tilladt mig at hjælpe en der ønskede hjælp HERINDE!!

jeg sender en pb til en bruger, der både i en tråd og i en annonce søger hjælp til at finde den helt rigtige hvalp, for at give mine råd med på vejen, til at få den bedste hvalp, fra en opdrætter der er kendt for at gøre et godt stykke arbejde med sine hunde.
Så jeg skriver i min pb at jeg kun kan anbefale at hun kigger nærmere på denne hvalp, som en anden allerede har lagt link til i hendes annonce, da denne hvalp er fra en god og velanset opdrætter... Og i samme pb fraråder jeg køb hos en anden der også har skrevet i annoncen, da jeg er bekendt med nogle salg fra denne der ikke er helt ok!!

Jeg er så blevet bekendt med, at denne Pb, ligger på en hjemmeside, i kopi, da tråden den var i er slettet herindefra..
Det sjove er så, at denne hjemmeside ejer, i den grad har dummet sig..
For ved indlægget hvor min pb bliver offentlig gjort står der, på HENDES kopi *SLET INDLÆG* - Jeg må erkende at jeg skreg af grin, da en viste mig dette, for det er da en fantastisk "dum" fejl at lave, når man forsøger at få det til at se ud som om, det ihvertfald IKKE er en selv!!!
Jeg syntes det er så fantastisk at man selv føler at man er så skarp, og så i den grad laver den slags fejl i processen på at få hængt andre ud... som "The bad ones"
Jeg synes det er fantastisk at man ikke selv er i stand til at se, hvor meget man udstiller sig selv i sit forsøg på at ramme andre!!

Jeg finder det så ubegavet, at udstille sig selv som en hævngerrig - nærmest sygelig besat person, for man må virkelig have et problem, hvis HG fylder så meget i ens liv, at det er nødvendigt for en at lave fakeprofiler, kopiere tråde herindefra osv.. Men at man så glemmer noget så vigtigt som at LOGGE ud fra sin fakeprofil, inden man kopiere... DET er fame for sjovt!!!

Dog skal det så siges, at jeg ikke finder det hele lige sjovt..
Jeg er f.eks klar over at der på samme hjemmeside, ligger slet skjulte trusler om at vi der ikke anbefaler køb af visse hvalpe, og ikke taler disse typer efter munden, kan risikere at komme galt afsted en dag.. Endvidere er en bekendt af mine allerede anmeldt til SKAT, for at drive hundehandel... Jeps, det står jo klart og tydeligt på min venindes hjemmeside, at hun ved flere lejligheder har handlet hunde for en anden kennel.. !!!

Sørgeligt er det så bare, at mennesker der ellers kalder sig selv OPDRÆTTERE og godt oplyste omkring udstillinger osv også her viser hvor uintelligente de i virkeligheden er, da HANDLER jo i udstillings kredse betyder - HÅNDTERER/FREMVISER!!

Jeg syntes at i alle herinde skal være klar over, at også I bliver hængt ud, når tråde herindefra kopieres - redigeres og lægges ud andre steder!!
Og dette beder jeg jer have med i tankerne, for hvis ikke man lige har samme mening om tingene som disse typer har, så kan man blive udsat for lidt af hvert..

Dette er dog ikke noget der får mig til at ændre mening, eller for den sags skyld holde op med at ytre mig.. For jeg vil ikke lade mig diktere eller trues til noget!!!
Og mit gæt er, at også den tråd ender på deres Facebook side, og måske også på hjemmesiden..!!

Hvordan kan man overhovedet være så totalt blind, at man ikke er i stand til at se, at den eneste man ødelægger ting for, ved at opføre sig på denne måde, er sig selv??
Hvis man gerne vil fremstå som en seriøs opdrætter, men benytter sin opdrætter hjemmeside til at svine andre mennesker til på, så vil de fleste normalt tænkende personer ikke benytte mere tid på ens opdræt, da alt seriøsitet da i den grad falder til jorden når man har været igennem sådan en side!!

Hvad mener alle i herinde, om at i vil kunne finde jeres indlæg, tråde osv herindefra på andre steder på nettet??
har i det ok med det, eller føler i jer på nogen måde utilpas med tanken??

Jeg vil understrege at jeg først blev gal, men det drejede sig om få sekunder, så var det latteren der overtog.. For jeg har sjældent oplevet nogen der forsøger at fremstå som intelligente, dumme sig SÅ meget!!!!

Jeg får gæster, en lækker Shar pei tæve kommer for at lege med min lille vaps, så jeg er her ikke igen før senere...
Håber i vil debatere emnet, i en sober tone...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når alternativt begavede mennesker dummer sig!!
Kommentér på:
Når alternativt begavede mennesker dummer sig!!

Annonce