{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.860 visninger | Oprettet:

Tyve markere huse, fup eller fakta? {{forumTopicSubject}}

Vi ser jævnligt at tyvebander efterlader markeringer ved huse, enten for at signalere et her er et egnet hus, eller for at se om ejerne er hjemme eller på ferie.

Men er disse advarsler fup eller fakta?

Jeg spørger fordi jeg søndag morgen havde en spøjs oplevelse. Da jeg skal i efter morgenbrød, går jeg forbi skraldespanden og skal smide en pose ud. På låget, der er todelt, ligger der en en-krone i revnen. Spanden står ved offentlig vej, men ikke sådan at man lige tilfældigt kommer så tæt på, at man kan tabe en mønt på låget. Jeg har selvfølgelig spurgt manden og venner om det er dem, men det er det ikke. Så går tanken jo på, om nogen har bemærket at vi har været hjemmefra lørdag, og så lige skulle tjekke om vi kom hjem, eller om mønten skulle signalere noget andet.

Vi har alarm og larmende hunde, så jeg synes jo ikke lige at vores hus der i øvrigt ligger ud til en stor offentlig vej, er et oplagt sted at bryde ind. Men jeg kan da ikke lade være med at tænke tanken, for hvordan i alverden ender en mønt på låget af en høj skraldespand ellers?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mindre VVS opgaver 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tyve markere huse, fup eller fakta?
Kommentér på:
Tyve markere huse, fup eller fakta?

Annonce