{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv for en oplevelse
  • #1   15. nov 2012 Nej, det må have været en ubehagelig oplevelse smiley

    Hvad er det i øvrigt for en hunderace? Kan ikke lige se det ud fra fotoet...

    Ligner en mastiff-type.


  • #2   15. nov 2012 Forfærdeligt...

    Og nu kom jeg til at læse et par kommentarer... Hold nu op ham Caper H har jeg virkelig lyst til at fortælle et par sandheder eller to smiley


  • #6   15. nov 2012 Næh, hunden er godt nok blevet skræmt fra sans og samling da... Synd for den smiley

    Men lang afreaktion... Der står hun fik de andre hunde ud først, så gik der 2 timer, så hentede de hende pga. uheldet og fordi de ikke kunne komme til hunden og så kunne hun heller ikke selv gå til hunden, men måtte sidde og tale med hunden i lang tid, inden hun kunne få snoren på den.


  • #7   15. nov 2012 Krumme - Måske bider den vildt omkring sig fordi den er skræmt fra vid og sans..? Og den er jo også kommet tilskade, så måske den har ondt..?
    Desuden synes jeg ikke det lyder til at den "bider vildt omkring" sig, men blot efter dem der nærmer sig...

    Men stakkels hund - og stakkels ejer..!!! Og fy føj Norwegian...


  • #10   15. nov 2012 Krumme - Ud af den første kommentar du skrev kunne jeg ikke udlede, at det specifikt var hendes hunde du hentydede til, men racen i almindelighed..
    Derfor mit svar smiley


  • #12   15. nov 2012 Det er jo lige det, i hvert fald med rigtige hverdag, træning osv... Hvis man kan sige sådan smiley
    Men det kunne jo være, at du var en af dem der så negativt på disse hunde, og derfor lige ville smide mere benzin på bålet - hvis du forstår.. smiley


  • #14   15. nov 2012 Sorry - my bad... Havde ikke lige tjekket op på dine hunde... smiley

Kommentér på:
Øv for en oplevelse

Annonce