{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
435 visninger | Oprettet:

Hundefoder {{forumTopicSubject}}

Hej alle hundeglade mennesker..

Jeg er ved at lave en opgave hvor, jeg skal finde ud af en masse, og syntes desværre ikke nettet kan hjælpe mig så meget, så tænkte at der herinde var nogle meget kloge mennesker.. smiley

1) tørkost oprindelse.. hvornår begynde man at "foderne" hundene.
2) Forskellen på first price billige hunde mad, chappi og pedigree?
3) hvad har den "normale" hund brug for at vitaminer osv. (ved det er meget forskelligt, men hvad skal man kigge efter når man kigger bag på posen?? indhold)

Ved ikke om denne tråd er det rette sted, i såfald ikke, undskyld.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig.. smiley

KH Charlene


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundefoder
  • #1   19. mar 2013 Jeg synes det ville være mere relevant hvis du undersøger forskellen på foder af god kvalitet og foder at mindre god kvalitet. Ingen af de produkter du nævner er af god kvalitet, de svare til Mc.Donalds.

    Når man kigger bag på posen, så er det første på ingredienslisten det som fodret indeholder mest af, dette bør være kød.


  • #2   19. mar 2013 Ja det burde jeg selvfølgelig at havde skrevet, jeg har valgt de 3 mærker da jeg skal tage udgangs punkt i spar kæden s hundemad og det er de 3 mærke de køre med.

    men noget må der være forskel i, det er der i hvert fald i prisen. smiley

    Formålt med denne opgave er at jeg til slut skal lave en lille manual, for at kan hjæpe kunderne best, (og må så kun tage det der er i butikken.. smiley )

    Men regner med at tage et godt produk til samlingning af de andre 3 bare for at vise hvad godt foder er, men skal også kunne fortælle forskellen om de 3 billige.


  • #3   19. mar 2013 Grunden til at Pedigree er så dyrt er ikke at det er en bedre kvalitet. Det skyldes deres tårnhøje udgifter til marketing dvs. Dvs. kunden betaler for deres reklamer.

Kommentér på:
Hundefoder

Annonce