{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Lige så lang man er... {{forumTopicSubject}}

Jeg er ude at gå med hundene, som vaneligt, men vælger at gå af en ny sti, den skulle jo lige prøves, men den endte så blindt, så valgte at gå ind i gennem skoven så jeg ikke "bare" gik den samme vej tilbage.

Og Bella og Kaito er ELLEVILDE for uh alle de dufte i skovbunden med alle de blade og grene!
- ej mor hvor det bare fedt det her!
- SE mor der er en hare!

og 1,2,3 snorene under benet... og vupti! så lå man der lige så lang som man var >_< med snorene stadig i hånden så ingen løse hunde.. landede da heldigvis blødt i alle bladene, men brændemærket på benet efter snorene slap jeg ikke for >_<

ville lige dele min lille skovtur med alle jer glade hunde elskere smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lige så lang man er...
  • #1   19. jul 2013 Arme stakkel.
    Sådan et brændmærke gør herre nas.



  • #2   19. jul 2013 overlever nok smiley oplevelsen i sig selv var morsom nok til at det kan opveje det smiley

  • #3   19. jul 2013 Ohhh jeg kender det. Bare tanken om det stunt jeg lavede en gang får mig til at grine. Jeg havde mine nye smarte vandrestøvler på. Suuuper gode at gå i. Der er så sådan nogle hægter øverst i stedet for huller til snørrebåndene. Jeg havde IKKE sat snørrene ind i hægterne for det var lidt lunt og støvlerne behøvede ikke lukkes så godt. Pludselig sætter sløjfen fra den ene støvle sig fast i en af hægterne på den anden støvle. For pokker jorden kommer hurtigt tæt på. Teenageren der gik bagved og var småsur (for det er jo pi*se kedeligt at gå en tur) var ved at omkomme af grin. Og det samme var (er) jeg smiley

  • #4   19. jul 2013 Haha.. Så lærer man at snøre støvlerne ordentlig! Jeg har lavet samme stunt og lært lektien gggg

  • Beanmor *
    Beanmor * Tilmeldt:
    okt 2012

    Følgere: 1 Hunde: 3 Svar: 225
    #5   20. jul 2013 Ha ha, det kender jeg også. Jeg var ude at gå med 6 løse hunde og træder ned i et hul og skvatter lige så lang jeg er. Hundene tror selvfølgelig at jeg ville lege, så jeg har 6 legesyge hunde over mig. Det var en kamp, at komme på benene igen. smiley

    God bedring med benet. smiley


  • #6   20. jul 2013 haha... har jeg så aldrig prøvet, men lyder "avanceret" smiley

  • #7   20. jul 2013 Nemlig Marie-Louise *GG* Det var absolut SIDSTE gang de ikke var snørret ordentligt.
    Ha ha ha Beanmor. Hvis ikke det var for at lege hvorfor skulle du da så ligge der smiley Charlie blev også rigtig glad da jeg "smed" mig.


  • #8   20. jul 2013 Årh Fubert, sådan nogen sko har jeg også haft... Udover det ikke hjalp at sætte snørene ordentligt i dem... Dem faldt jeg pladask på snuden med mange gange, før jeg bare fandt nogen andre sko :b

  • #9   20. jul 2013 Heldigvis sker det ikke ved mine hvis snørren er sat i hægterne. For ellers havde jeg nok tapet dem over *GG*

  • #10   20. jul 2013 Min daværende kæreste og jeg var på Bakken, vi havde hans hund med i flexline (Bakken var endnu lukket, så der var ingen mennesker)
    Dyson var fuldstændig vild og alt skulle udforskes.

    Min eks på min venstre af mig, flexlinen bag mig, og dyson på højre side.
    Pludselig bliver min kæreste træt af trækkeriet og uden at kigge op, hiver han til i snoren. Smut, så blev jeg lige fældet. KNALD og SMUT. Bagfra. Hahaha. Så lå jeg der ;).


  • #11   20. jul 2013 Haha det med støvlehægterne har jeg også gjort nogle gange, dumt og hold op jeg tror også det ser dumt ud!

    Sidste vinter havde jeg min store i en flexi-line, 7 meter. Det sneede og så min vovse ellers bare amok, spænede 7 meter bag mig, 7 meter op foran mig og tager ikke hensyn til at jeg jo står der og panisk prøver at holde fast i snoren. Jeg fløj nogle meter og landede head first i den dybe sne. Min hund så meget forundret ud, for hvorfor rodede jeg dog rundt på jorden. Aldrig mere flexliner til mig!


  • #12   20. jul 2013 Haha, nogen gange ville man ønske at sådan noget var blevet filmet >_<
    det nogle mega sjove historier i har... men har nu aldrig faldet over mine egne snørebånd men det er da et par stykker der har kan jeg se smiley


  • #13   21. jul 2013 Patricia P ja det ville være lige til "hjemmevideo" *GG*

Kommentér på:
Lige så lang man er...

Annonce