{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.011 visninger | Oprettet:

Zebra o.O? {{forumTopicSubject}}

Jaaa, tror måske at andre har set i nyhederne her for nogle dage siden, at vi hestefolk nu har fundet på en ny idé - nemlig at lave hesten om til en zebra for at holde fluerne væk.

Jeg har prøvet alverdens ting, har købt dyrt fluespray, har lavet mit eget (køkkenet stank af hvidløg i to dage ;)), og har simpelthen prøvet stortset ALT!

- Undtagen at male hende stribet smiley

Meeeen dette gjorde jeg så i dag smiley Har en pintoplag der har fået et sår på den ene side af halsen, og fluerne er i det hele tiden, og ud over det er hun plaget af fluerne hele tiden. Jeg har overvejet at købe et af de der fancy zebradækkener (men de er jo også i restlager lige pt.), men de koster jo altså 500 kr., og lige pt. har jeg ikke det til udstyr smiley Og så vil jeg heller ikke byde hende at have et dækken på i denne varme, selvom det jo er et tyndt dækken.

Så min bette Frida blev "offer" for mig og mine særheder, og det resulterede i at hun nu er blevet farvet med blåt og hvidt kridt smiley

Jeg ville ikke bruge det der maling man bruger til grise og kvæg, eftersom jeg ikke vil risikere at hun får en allergisk reaktion af det smiley Kridtet er bare det børn plejer at male på fliser med, og er jo egentligt bare kalk smiley

Det fantastiske er faktisk AT DET VIRKER :D!! Frida er allerede slet ikke plaget af dyrene, og det var hun faktisk ikke så snart stregerne var lavet smiley

Sååå, er der andre herinde, selvom det er hundegalleri, der har tegnet deres heste som zebraer, eller hvad har I gjort :)?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Zebra o.O?
Kommentér på:
Zebra o.O?

Annonce