{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

ekstensions hvilke og hvorfor? {{forumTopicSubject}}

ja som emnet siger håbede jeg lidt på der var nogle ekstensions piger (eller drenge :P) der kunne give mig et lille hint om hvad i syntes er bedst.. hvilke metoder der holder bedst, er mindst synlige og hvilke der kan mærkes mindst af de der findes på marked...
lige nu bruger jeg tape men da jeg syntes det er træls at skulle have dem af hele tiden og ikke kan sætte det pænt op plus jeg gerne vil havde nogle der er over 65 cm og det er ikke til at finde smiley

håber i har nogle ideer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ekstensions hvilke og hvorfor?
  • #1   4. feb 2014 Jeg kan personligt bedst lige flette metoden da der ikke bruges kemikalier, det er nemt at tage ud og det er nemt at få sat op igen. Det skader ikke håret på samme måde som de andre metoder og ses ikk tydeligt.

  • #2   4. feb 2014 Uanset hvilke metode, så brug de ekstra penge og få lavet det af god kvalitet. Billige ekstensions ser så grimme ud.

  • #3   4. feb 2014 ville jeg bestemt os gøre:)

    camilla s: hvor meget kan det mærkes når man køre hånden i gennem ?


  • #4   4. feb 2014 Intet, for du har fletningen ved hovedbunden

  • #6   4. feb 2014 Hvis man får lavet det et ordenligt sted, hvor flette metoden er tilpasset det skandinaviske hår, får du hverken små sår eller fletningerne strammet for meget. Djarling og Duwald lavet lækkert hår og har deres egen import af hår, så her får du kvalitet. Du kan se efter Pernille Agerups blog, hun er ejer af Duwald og se det smukke hår hun laver smiley

  • #7   4. feb 2014 Og skal lige sige hun ligget i Kolding - djarling i Kbh. Begge stedet køre folk gerne 300 km for at få fikset deres hår ??

  • #8   4. feb 2014 Jeg har både haft hot fusion og cold fusion i. Jeg har fået det sat i ved en professionel og har haft det i ad flere omgange, skiftede dog til cold fusion da jeg synes det var besværligt når hot fusion håret skulle rykkes op. Mit hår har ikke taget skade af nogle af metoderne og jeg har meget fint hår.
    Jeg synes det var nemmest at dække hot fusion når man satte håret op i en hestehale, men det kunne man også sagtens gøre med cold, det krævede bare lige et par hårnåle smiley


  • #10   4. feb 2014 Afrikanske fletninger som der normalt laves er tynde og meget stramme. Ders hår er en del tykker i strået end vores, hvor imod der laves en smule tykkere og stadig stramme, men lidt løsere fletning i skandanavisk hår smiley så nej, en fletning er ikke " bare" en fletning. Jeg har prøvet begge og jeg fik også grumme sår af din omtalte, hvorimod den anden var let at bære og jeg mærkede intet til det smiley

  • #11   4. feb 2014 Og husk hvis dit hår skal bære f.eks 200 gram mere end normalt, er det klart dit hår vil blive trukket i hvis fletningen er lille og der vil derved komme små sår der hvor presset er størst på fletningen - nemlig i enden smiley så derfor er det vigtigt at man vælger et sted som er tilpasset vores hår!

  • #13   4. feb 2014 tak for de gode svar.. jeg må sætte mig i tænkeboks smiley

  • #14   4. feb 2014 Det har det ikke været siden du fik sår smiley

  • #16   4. feb 2014 hehe okay, det siger vi bare smiley

Kommentér på:
ekstensions hvilke og hvorfor?

Annonce